eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krzywcza › "Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku mieszkalnego na budynek Ochotniczej Straży Pożarnej w Reczpolu"



Ogłoszenie z dnia 2022-11-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku mieszkalnego na budynek Ochotniczej Straży Pożarnej w Reczpolu”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Krzywcza

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900393

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krzywcza 36

1.5.2.) Miejscowość: Krzywcza

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-755

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@krzywcza.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.krzywcza.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku mieszkalnego na budynek Ochotniczej Straży Pożarnej w Reczpolu”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d5344c6-5364-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00463933

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019103/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku mieszkalnego na budynek Ochotniczej Straży Pożarnej w Reczpolu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00406106/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SGI.271.21.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 195528,30 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie robót mających na celu przebudowę i zmianę sposobu użytkowania budynku mieszkalnego na budynek Ochotniczej Straży Pożarnej w Reczpolu, działka nr 54/1 obręb 6 Reczpol, adres: Reczpol 106, 37-755 Krzywcza której właścicielem jest Gmina Krzywcza. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) został przedstawiony w dokumentach stanowiących Załącznik Nr 5 do SWZ. Obowiązkiem Wykonawcy jest wykonanie wszystkich innych robót niewymienionych w powyższych dokumentach a koniecznych, zgodnie z obowiązującym prawem oraz określonym przez Zamawiającego przeznaczeniem.
1.Zamawiający, na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, żąda, aby Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniał, na podstawie stosunku pracy, osoby wykonujące czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jednolity: Dz.U. z 2020 poz. 1320 z późn. zm.). Wymóg, o którym mowa powyżej nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, jak również osób wykonujących czynności samodzielnie w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej.
2. Zamawiający wskazuje rodzaje czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia:
1) roboty wyszczególnione w przedmiarze dotyczącym robót budowlanych;
2) roboty wyszczególnione w przedmiarze instalacji elektrycznej;
3) roboty wyszczególnione w przedmiarze podjazdu publicznego z drogi powiatowej;
3. W trakcie realizacji umowy, na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, nie krótszym niż trzy dni robocze, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dowody potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę obowiązku, zatrudniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy, przy wykonywaniu czynności określonych w pkt 2 niniejszego rozdziału.
4. Zamawiający informuje, że w celu weryfikacji zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy, przy wykonywaniu czynności określonych w pkt 2 niniejszego rozdziału, Zamawiający będzie mógł żądać następujących środków dowodowych:
1) poświadczonej za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopii umowy/umów o pracę lub innych dokumentów potwierdzających zatrudnianie na podstawie stosunku pracy osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, o których mowa w pkt 2 niniejszego rozdziału, których dotyczy nw. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy. Kopia umowy/umów lub innych dokumentów potwierdzających zatrudnianie na podstawie stosunku pracy powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) – zwanego RODO, w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników. Informacje takie jak: imię i nazwisko, data zawarcia umowy, rodzaj stosunku pracy i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania;
2) oświadczenia Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnianiu na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie stosunku pracy wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju stosunku pracy i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy;
3) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami RODO. Imię i nazwisko pracownika nie podlegają anonimizacji;
4) oświadczenia zatrudnionego pracownika, że jest zatrudniony na podstawie stosunku pracy.
5. Naruszenie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę zobowiązań dotyczących zatrudniania Pracowników na podstawie stosunku pracy przy wykonywaniu czynności, o których mowa w pkt 2 niniejszego rozdziału lub nie przedstawienie na żądanie Zamawiającego dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w ust. 4 niniejszego rozdziału, potwierdzających zatrudnianie pracowników na podstawie stosunku pracy przy wykonywaniu czynności, o których mowa w pkt 2 niniejszego rozdziału uprawnia Zamawiającego do naliczania Wykonawcy kary umownej za każdorazowe niespełnienie wymagań w wysokości określonej w Projektowanych Postanowieniach Umownych, które stanowią Załącznik Nr 2 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45442100-8 - Roboty malarskie

45233127-5 - Roboty budowlane w zakresie rozjazdów

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający - Gmina Krzywcza działając na podstawie art. 260 ust.1 w związku z art.254 pkt.2, informuje, że w dniu 21.11.2022r. unieważnia ww. postępowanie.
Uzasadnienie faktyczne:
1.Zamawiający ogłosił przedmiotowe postępowanie w dniu 24.10.2022 r. w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia 2022/BZP 00406106/01 i na stronie www.platformazakupowa.pl
2. Do upływu terminu składania ofert wpłynęło 8 ofert:
1). Bogusław Balicki prowadzący działalność pn. Firma Budowlano-Remontowa BALBUD Bogusław Balicki, ul. Górnoleżajska 5, 37-500 Jarosław
Cena (brutto): 337 335,52 zł, okres gwarancji (w miesiącach): 48
2). Dariusz Karpiński prowadzący działalność pn. Usługi Remontowo Budowlane BUD-MAX Dariusz Karpiński, Ruszelczyce 58A, 37-755 Krzywcza
Cena (brutto): 303 325,92 zł, okres gwarancji (w miesiącach): 49
3).Bogusław Majchrowicz prowadzący działalność pn. Usługi Ogólnobudowlane ,,KONTUR’’ Bogusław Majchrowicz, 37-741 Krasiczyn 100
Cena (brutto): 371 197,70 zł, okres gwarancji (w miesiącach): 43
4). Bogusława Krajewska-Choma prowadząca działalność pn. P.H.U. ASTRUM SOLAR, Grochowce 221, 37-733 Pikulice Cena (brutto): 347 411,69 zł, Okres gwarancji (w miesiącach): 48
5). Zbigniew Antosyk prowadzący działalność pn. Usługowy Zakład Murarski i Malarski Zbigniew Antosyk, Buszkowice 217, 37-710 Żurawica
Cena (brutto): 372 411,69 zł, okres gwarancji (w miesiącach): 48
6).Tomasz Matkowski prowadzący działalność pn. Firma Produkcyjno-Handlowo Usługowa ,,TORABUD” S.C., ul. Jarosławska 2, 37-560 Pruchnik
Cena (brutto): 315 148,14 zł, okres gwarancji (w miesiącach): 43
7). Łukasz Korytko prowadzący działalność pn. Łukasz Korytko EL-PER, Wola Węgierska 26, 37-560 Pruchnik Cena (brutto): 350 818,30 zł, okres gwarancji (w miesiącach): 48
8). Markazan Sp. z o.o., Walawa 229, 37-716 Orły Cena (brutto): 214 000,00 zł, okres gwarancji (w miesiącach): 49
3.Zamawiający na podstawie art.226 ust.1 pkt.5 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2022r. poz. 1710.) - odrzuca ofertę nw. Wykonawców - jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia,
- Bogusław Balicki prowadzący działalność pn. Firma Budowlano-Remontowa BALBUD Bogusław Balicki, ul. Górnoleżajska 5, 37-500 Jarosław.
Zamawiający na podstawie ogłoszenia o zmianie ogłoszenia nr 2022/BZP 00414344/01 z dnia 28.10.2022r. zmienił okres realizacji zamówienia z ,,termin do 31.05.2022r. od daty podpisania umowy” na ,,termin 182 dni od daty zawarcia umowy”, zamawiający zmienił również SWZ oraz formularz ofertowy - Wykonawca złożył ofertę na nieważnym formularzu ofertowym.
- Bogusława Krajewska-Choma prowadząca działalność pn. P.H.U. ASTRUM SOLAR, Grochowce 221, 37-733 Pikulice.
Zamawiający na podstawie ogłoszenia o zmianie ogłoszenia nr 2022/BZP 00414344/01 z dnia 28.10.2022r. zmienił okres realizacji zamówienia z ,,termin do 31.05.2022r. od daty podpisania umowy” na ,,termin 182 dni od daty zawarcia umowy”, zamawiający zmienił również SWZ oraz formularz ofertowy - Wykonawca złożył ofertę na nieważnym formularzu ofertowym.
- Markazan Sp. z o.o., Walawa 229, 37-716 Orły. Zamawiający na podstawie ogłoszenia o zmianie ogłoszenia nr 2022/BZP 00414344/01 z dnia 28.10.2022r. zmienił okres realizacji zamówienia z ,,termin do 31.05.2022r. od daty podpisania umowy” na ,,termin 182 dni od daty zawarcia umowy”, zamawiający zmienił również SWZ oraz formularz ofertowy - Wykonawca złożył ofertę na nieważnym formularzu ofertowym, Wykonawca poprawił na formularzu ofertowym – na ,,termin 183 dni od daty zawarcia umowy”,
4. Przed otwarciem ofert Zamawiający podał, że na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć 180 600,00 brutto ( słownie: sto osiemdziesiąt tysięcy sześćset 00/100 zł)
Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia do ceny złożonej najkorzystniejszej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.