Ogłoszenie z dnia 2024-08-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00372994/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-19
- 2024/BZP 00395370/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa oświetlenia z podziałem na następujące zadania:
- Dopiewiec ul. Lilakowa,
- Dopiewiec ul. Olchowa i Jodełkowa,
- Dopiewo ul. Chabrowa,
- Konarzewo ul. Owocowa,
- Lisówki ul. Źródlana
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dopiewo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258738
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Leśna 1c
1.5.2.) Miejscowość: Dopiewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-070
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@dopiewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.dopiewo.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9414061.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa oświetlenia z podziałem na następujące zadania:- Dopiewiec ul. Lilakowa,
- Dopiewiec ul. Olchowa i Jodełkowa,
- Dopiewo ul. Chabrowa,
- Konarzewo ul. Owocowa,
- Lisówki ul. Źródlana
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-10d49142-2e12-11ef-b373-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00463945
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00042325/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.17 Budowa oświetleni na terenie gminy (Dopiewo ul. Chabrowa, Dopiewiec ul. Lilakowa, ul. Olchowa i Jodełkowa, Konarzewo ul. Owocowa, Lisówki ul. Źródlana)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00372994
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ROA.271.16.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 229287,90 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
- zadanie nr 1: (2 słupy z oprawami), należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną i rysunkiem plan oświetlenia z 03/2024 – słup 1/1 i 1/3.Zadania należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną (w miejscach brakujących słupów pozostawić pętlę kablową umożliwiającą późniejszy montaż pozostałych słupów i opraw).
W realizacji należy uwzględnić odbiór techniczny przez dysponenta sieci energetycznej oraz uruchomienie oświetlenia.
2. Opis przedmiotu zamówienia wg. kodów CPV:
- wykonanie i zasypanie wykopów pod słupy oświetleniowe, maszty i szafki – CPV 45000000-7
- nasypanie warstwy piasku na dnie rowu kablowego – CPV 45231000-5
- ułożenie kabla w rowie kablowym – CPV 45231000-5
- montaż słupów oświetleniowych – CPV 45231000-5
- montaż opraw oświetleniowych – CPV 45316110-9
- montaż opraw naświetlaczy – CPV 45316110-9
- montaż masztów oświetleniowych – CPV 45231000-5
- montaż szafek oświetleniowych SO/ADM – CPV 45231000-5
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
4.5.5.) Wartość części: 37277,13 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
- zadanie nr 2: (7 słupów z oprawami), należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną i rysunkiem 2a plan oświetlenia drogowego – słup I/1, I/2, II/1, II/2, II/4, III/2, III/3.Zadania należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną (w miejscach brakujących słupów pozostawić pętlę kablową umożliwiającą późniejszy montaż pozostałych słupów i opraw).
W realizacji należy uwzględnić odbiór techniczny przez dysponenta sieci energetycznej oraz uruchomienie oświetlenia.
2. Opis przedmiotu zamówienia wg. kodów CPV:
- wykonanie i zasypanie wykopów pod słupy oświetleniowe, maszty i szafki – CPV 45000000-7
- nasypanie warstwy piasku na dnie rowu kablowego – CPV 45231000-5
- ułożenie kabla w rowie kablowym – CPV 45231000-5
- montaż słupów oświetleniowych – CPV 45231000-5
- montaż opraw oświetleniowych – CPV 45316110-9
- montaż opraw naświetlaczy – CPV 45316110-9
- montaż masztów oświetleniowych – CPV 45231000-5
- montaż szafek oświetleniowych SO/ADM – CPV 45231000-5
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
4.5.5.) Wartość części: 56965,45 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie nr 3: (2 słupy z oprawami), należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną i rysunkiem plan oświetlenia z 03/2024 – słup I/2, I/3.Zadania należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną (w miejscach brakujących słupów pozostawić pętlę kablową umożliwiającą późniejszy montaż pozostałych słupów i opraw).
W realizacji należy uwzględnić odbiór techniczny przez dysponenta sieci energetycznej oraz uruchomienie oświetlenia.
Opis przedmiotu zamówienia wg. kodów CPV:
- wykonanie i zasypanie wykopów pod słupy oświetleniowe, maszty i szafki – CPV 45000000-7
- nasypanie warstwy piasku na dnie rowu kablowego – CPV 45231000-5
- ułożenie kabla w rowie kablowym – CPV 45231000-5
- montaż słupów oświetleniowych – CPV 45231000-5
- montaż opraw oświetleniowych – CPV 45316110-9
- montaż opraw naświetlaczy – CPV 45316110-9
- montaż masztów oświetleniowych – CPV 45231000-5
- montaż szafek oświetleniowych SO/ADM – CPV 45231000-5
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
4.5.5.) Wartość części: 27715,68 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie nr 4: (2 słupy z oprawami), należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną i rysunkiem zakresu prac - słup S02, S03.Zadania należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną (w miejscach brakujących słupów pozostawić pętlę kablową umożliwiającą późniejszy montaż pozostałych słupów i opraw).
W realizacji należy uwzględnić odbiór techniczny przez dysponenta sieci energetycznej oraz uruchomienie oświetlenia.
2. Opis przedmiotu zamówienia wg. kodów CPV:
- wykonanie i zasypanie wykopów pod słupy oświetleniowe, maszty i szafki – CPV 45000000-7
- nasypanie warstwy piasku na dnie rowu kablowego – CPV 45231000-5
- ułożenie kabla w rowie kablowym – CPV 45231000-5
- montaż słupów oświetleniowych – CPV 45231000-5
- montaż opraw oświetleniowych – CPV 45316110-9
- montaż opraw naświetlaczy – CPV 45316110-9
- montaż masztów oświetleniowych – CPV 45231000-5
- montaż szafek oświetleniowych SO/ADM – CPV 45231000-5
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
4.5.5.) Wartość części: 39450,79 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
- zadanie nr 5: (4 słupy z oprawami), należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną i rysunkiem zakresu prac - słup S01,S03, S05, S07.Zadania należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną (w miejscach brakujących słupów pozostawić pętlę kablową umożliwiającą późniejszy montaż pozostałych słupów i opraw).
W realizacji należy uwzględnić odbiór techniczny przez dysponenta sieci energetycznej oraz uruchomienie oświetlenia.
2. Opis przedmiotu zamówienia wg. kodów CPV:
- wykonanie i zasypanie wykopów pod słupy oświetleniowe, maszty i szafki – CPV 45000000-7
- nasypanie warstwy piasku na dnie rowu kablowego – CPV 45231000-5
- ułożenie kabla w rowie kablowym – CPV 45231000-5
- montaż słupów oświetleniowych – CPV 45231000-5
- montaż opraw oświetleniowych – CPV 45316110-9
- montaż opraw naświetlaczy – CPV 45316110-9
- montaż masztów oświetleniowych – CPV 45231000-5
- montaż szafek oświetleniowych SO/ADM – CPV 45231000-5
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
4.5.5.) Wartość części: 67878,95 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19679,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43292,58 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19679,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Flumen Krzysztof Wojtkowiak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7772848679
7.3.3) Ulica: ul. Morelowa 14,
7.3.4) Miejscowość: Niepruszewo
7.3.5) Kod pocztowy: 64-320
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19679,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58564,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71638,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58564,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Łuczak Elektryk Sp. z o.o. ul. Wytomyska 22,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7882037723
7.3.3) Ulica: Wąsowo
7.3.4) Miejscowość: Kuślin
7.3.5) Kod pocztowy: 64-316
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58564,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19556,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27483,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19556,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Flumen Krzysztof Wojtkowiak ,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7772848679
7.3.3) Ulica: ul. Morelowa 14
7.3.4) Miejscowość: Niepruszewo
7.3.5) Kod pocztowy: 64-320
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19556,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24869,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49255,87 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24869,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INSTALBUD Michał Prędki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5951379852
7.3.3) Ulica: ul. Łąkowa 18
7.3.4) Miejscowość: Chrzypsko Wielkie
7.3.5) Kod pocztowy: 64-412
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24869,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44909,11 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74945,27 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44909,11 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INSTALBUD Michał Prędki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5951379852
7.3.3) Ulica: ul. Łąkowa 18
7.3.4) Miejscowość: Chrzypsko Wielkie
7.3.5) Kod pocztowy: 64-412
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44909,11 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI DOPIEWO
- Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Dopiewcu
- Usługa społeczna polegająca na organizacji wypoczynku zimowego - ferii zimowych
więcej: przetargi DOPIEWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa kanalizacji deszczowej od ul. Zdrojowej przez ul. Szymborskiej, Niemena do ul. Czubaszek
- Budowa ul. Juliana Tuwima w miejscowości Kołczygłowy
- Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz robót dla zadania "Modernizacja i wyposażenie sal dydaktycznych oraz bezpiecznego miejsca do samodzielnej nauki biblioteki WNM w Katowicach".
- Modernizacja ulicy Romualda Minkiewicza w Filipowie
- Przebudowa systemu retencji wód opadowych w Gryźlinach i Tomaszkowie
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Smętowie Chmieleńskim
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.