eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DopiewoBudowa oświetlenia z podziałem na następujące zadania: - Dopiewiec ul. Lilakowa, - Dopiewiec ul. Olchowa i Jodełkowa, - Dopiewo ul. Chabrowa, - Konarzewo ul. Owocowa, - Lisówki ul. Źródlana



Ogłoszenie z dnia 2024-08-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa oświetlenia z podziałem na następujące zadania:
- Dopiewiec ul. Lilakowa,
- Dopiewiec ul. Olchowa i Jodełkowa,
- Dopiewo ul. Chabrowa,
- Konarzewo ul. Owocowa,
- Lisówki ul. Źródlana

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dopiewo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258738

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Leśna 1c

1.5.2.) Miejscowość: Dopiewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-070

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@dopiewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.dopiewo.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/941406

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa oświetlenia z podziałem na następujące zadania:
- Dopiewiec ul. Lilakowa,
- Dopiewiec ul. Olchowa i Jodełkowa,
- Dopiewo ul. Chabrowa,
- Konarzewo ul. Owocowa,
- Lisówki ul. Źródlana

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-10d49142-2e12-11ef-b373-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00463945

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00042325/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.17 Budowa oświetleni na terenie gminy (Dopiewo ul. Chabrowa, Dopiewiec ul. Lilakowa, ul. Olchowa i Jodełkowa, Konarzewo ul. Owocowa, Lisówki ul. Źródlana)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00372994

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ROA.271.16.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 229287,90 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

- zadanie nr 1: (2 słupy z oprawami), należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną i rysunkiem plan oświetlenia z 03/2024 – słup 1/1 i 1/3.

Zadania należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną (w miejscach brakujących słupów pozostawić pętlę kablową umożliwiającą późniejszy montaż pozostałych słupów i opraw).
W realizacji należy uwzględnić odbiór techniczny przez dysponenta sieci energetycznej oraz uruchomienie oświetlenia.

2. Opis przedmiotu zamówienia wg. kodów CPV:
- wykonanie i zasypanie wykopów pod słupy oświetleniowe, maszty i szafki – CPV 45000000-7
- nasypanie warstwy piasku na dnie rowu kablowego – CPV 45231000-5
- ułożenie kabla w rowie kablowym – CPV 45231000-5
- montaż słupów oświetleniowych – CPV 45231000-5
- montaż opraw oświetleniowych – CPV 45316110-9
- montaż opraw naświetlaczy – CPV 45316110-9
- montaż masztów oświetleniowych – CPV 45231000-5
- montaż szafek oświetleniowych SO/ADM – CPV 45231000-5

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.5.5.) Wartość części: 37277,13 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

- zadanie nr 2: (7 słupów z oprawami), należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną i rysunkiem 2a plan oświetlenia drogowego – słup I/1, I/2, II/1, II/2, II/4, III/2, III/3.

Zadania należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną (w miejscach brakujących słupów pozostawić pętlę kablową umożliwiającą późniejszy montaż pozostałych słupów i opraw).
W realizacji należy uwzględnić odbiór techniczny przez dysponenta sieci energetycznej oraz uruchomienie oświetlenia.

2. Opis przedmiotu zamówienia wg. kodów CPV:
- wykonanie i zasypanie wykopów pod słupy oświetleniowe, maszty i szafki – CPV 45000000-7
- nasypanie warstwy piasku na dnie rowu kablowego – CPV 45231000-5
- ułożenie kabla w rowie kablowym – CPV 45231000-5
- montaż słupów oświetleniowych – CPV 45231000-5
- montaż opraw oświetleniowych – CPV 45316110-9
- montaż opraw naświetlaczy – CPV 45316110-9
- montaż masztów oświetleniowych – CPV 45231000-5
- montaż szafek oświetleniowych SO/ADM – CPV 45231000-5

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.5.5.) Wartość części: 56965,45 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zadanie nr 3: (2 słupy z oprawami), należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną i rysunkiem plan oświetlenia z 03/2024 – słup I/2, I/3.

Zadania należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną (w miejscach brakujących słupów pozostawić pętlę kablową umożliwiającą późniejszy montaż pozostałych słupów i opraw).
W realizacji należy uwzględnić odbiór techniczny przez dysponenta sieci energetycznej oraz uruchomienie oświetlenia.

Opis przedmiotu zamówienia wg. kodów CPV:
- wykonanie i zasypanie wykopów pod słupy oświetleniowe, maszty i szafki – CPV 45000000-7
- nasypanie warstwy piasku na dnie rowu kablowego – CPV 45231000-5
- ułożenie kabla w rowie kablowym – CPV 45231000-5
- montaż słupów oświetleniowych – CPV 45231000-5
- montaż opraw oświetleniowych – CPV 45316110-9
- montaż opraw naświetlaczy – CPV 45316110-9
- montaż masztów oświetleniowych – CPV 45231000-5
- montaż szafek oświetleniowych SO/ADM – CPV 45231000-5

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.5.5.) Wartość części: 27715,68 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zadanie nr 4: (2 słupy z oprawami), należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną i rysunkiem zakresu prac - słup S02, S03.

Zadania należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną (w miejscach brakujących słupów pozostawić pętlę kablową umożliwiającą późniejszy montaż pozostałych słupów i opraw).
W realizacji należy uwzględnić odbiór techniczny przez dysponenta sieci energetycznej oraz uruchomienie oświetlenia.

2. Opis przedmiotu zamówienia wg. kodów CPV:
- wykonanie i zasypanie wykopów pod słupy oświetleniowe, maszty i szafki – CPV 45000000-7
- nasypanie warstwy piasku na dnie rowu kablowego – CPV 45231000-5
- ułożenie kabla w rowie kablowym – CPV 45231000-5
- montaż słupów oświetleniowych – CPV 45231000-5
- montaż opraw oświetleniowych – CPV 45316110-9
- montaż opraw naświetlaczy – CPV 45316110-9
- montaż masztów oświetleniowych – CPV 45231000-5
- montaż szafek oświetleniowych SO/ADM – CPV 45231000-5

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.5.5.) Wartość części: 39450,79 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

- zadanie nr 5: (4 słupy z oprawami), należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną i rysunkiem zakresu prac - słup S01,S03, S05, S07.

Zadania należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną (w miejscach brakujących słupów pozostawić pętlę kablową umożliwiającą późniejszy montaż pozostałych słupów i opraw).
W realizacji należy uwzględnić odbiór techniczny przez dysponenta sieci energetycznej oraz uruchomienie oświetlenia.

2. Opis przedmiotu zamówienia wg. kodów CPV:
- wykonanie i zasypanie wykopów pod słupy oświetleniowe, maszty i szafki – CPV 45000000-7
- nasypanie warstwy piasku na dnie rowu kablowego – CPV 45231000-5
- ułożenie kabla w rowie kablowym – CPV 45231000-5
- montaż słupów oświetleniowych – CPV 45231000-5
- montaż opraw oświetleniowych – CPV 45316110-9
- montaż opraw naświetlaczy – CPV 45316110-9
- montaż masztów oświetleniowych – CPV 45231000-5
- montaż szafek oświetleniowych SO/ADM – CPV 45231000-5

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.5.5.) Wartość części: 67878,95 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19679,77 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43292,58 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19679,77 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Flumen Krzysztof Wojtkowiak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7772848679

7.3.3) Ulica: ul. Morelowa 14,

7.3.4) Miejscowość: Niepruszewo

7.3.5) Kod pocztowy: 64-320

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19679,77 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58564,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71638,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58564,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Łuczak Elektryk Sp. z o.o. ul. Wytomyska 22,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7882037723

7.3.3) Ulica: Wąsowo

7.3.4) Miejscowość: Kuślin

7.3.5) Kod pocztowy: 64-316

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58564,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19556,66 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27483,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19556,66 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Flumen Krzysztof Wojtkowiak ,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7772848679

7.3.3) Ulica: ul. Morelowa 14

7.3.4) Miejscowość: Niepruszewo

7.3.5) Kod pocztowy: 64-320

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19556,66 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24869,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49255,87 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24869,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INSTALBUD Michał Prędki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5951379852

7.3.3) Ulica: ul. Łąkowa 18

7.3.4) Miejscowość: Chrzypsko Wielkie

7.3.5) Kod pocztowy: 64-412

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24869,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44909,11 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74945,27 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44909,11 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INSTALBUD Michał Prędki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5951379852

7.3.3) Ulica: ul. Łąkowa 18

7.3.4) Miejscowość: Chrzypsko Wielkie

7.3.5) Kod pocztowy: 64-412

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44909,11 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.