eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grajewo,,Przebudowa dworu w Niećkowie"



Ogłoszenie z dnia 2024-08-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
,,Przebudowa dworu w Niećkowie"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT GRAJEWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669708

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Strażacka 6B

1.5.2.) Miejscowość: Grajewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-200

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 86 273-84-63

1.5.8.) Numer faksu: 86 -273-84-62

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@starostwograjewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.starostwograjewo.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pzp.starostwograjewo.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

,,Przebudowa dworu w Niećkowie"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3ae1da02-3398-11ef-acf6-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00463949

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031181/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 "Przebudowa dworu w Niećkowie"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00384165

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WI. 272.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2001715,03 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest częściowa przebudowa dworu w Niećkowie oraz dostawa wyposażenia do sal treningu kulinarnego (pracowni gastronomicznych) zlokalizowanych w budynku dworu. Zakres zamówienia obejmuje:
1) przebudowę pomieszczeń – nr 1/5 (korytarz), nr 1/6 (szatnia), nr 1/8 (wc damskie), nr 1/9 (przedsionek), nr 1/10 (wc męskie), nr 1/11 (pomieszczenie gospodarcze), nr 1/12 (przedsionek), nr 1/13 (wc dla osób niepełnosprawnych), nr 1/14 (pomieszczenie gospodarcze), nr 1/15 (sala dydaktyczna treningu kulinarnego) - zlokalizowanych na parterze budynku dworu - wraz z ich kompleksowym wykończeniem,
2) wymianę i montaż stolarki okiennej na parterze budynku dworu
w pomieszczeniach nr 1/9 (przedsionek) - 1 szt, nr 1/13 (wc dla osób niepełnosprawnych) - 1 szt., nr 1/14 (pomieszczenie gospodarcze) - 1 szt.,
nr 1/15 (sala dydaktyczna treningu kulinarnego) - 4 szt.,
3) wymianę i montaż stolarki drzwiowej na parterze budynku dworu
w pomieszczeniach nr 1/5 (korytarz) – drzwi wewnętrzne prowadzące
z głównego budynku dworu do oficyny – 1 szt, , nr 1/8 (wc damskie) – 1 szt., nr 1/9 (przedsionek) - drzwi prowadzące z korytarza do przedsionka oraz drzwi prowadzące do piwnicy - 2 szt., nr 1/10 (wc męskie) – 1 szt., nr 1/11 (pomieszczenie gospodarcze) – 1 szt., nr 1/13 (wc dla osób niepełnosprawnych) - 1 szt., nr 1/14 (pomieszczenie gospodarcze) – 1 szt., nr 1/15 (sala dydaktyczna treningu kulinarnego) – 1 szt,
4) przebudowę pomieszczeń piwnicznych w sferze budowlanej i instalacyjnej
wraz z wykończeniem oraz wymianą stolarki okiennej i drzwiowej,
5) uzupełnienie ubytków w schodach wewnętrznych prowadzących do piwnicy oraz ich wykończenie żywicą epoksydową,
6) rozbiórkę istniejącego wejścia do piwnicy od strony szczytu oficyny,
7) odrestaurowanie schodów oficyny, schodów zewnętrznych prowadzących do piwnicy oraz muru oporowego zlokalizowanego obok schodów do oficyny,
8) wykonanie schodów obok muru oporowego zlokalizowanego poza budynkiem dworu,
9) prace naprawcze i zabezpieczające muru oporowego zlokalizowanego poza budynkiem dworu,
10) wykonanie izolacji zewnętrznej ścian piwnic i fundamentowych,
11) wykonanie elewacji budynku dworu,
12) wykonanie nowych studzienek okiennych,
13) wykonanie opaski wokół budynku dworu,
14) wykonanie miejsca parkingowego dla osób niepełnosprawnych,
15) utwardzenie drogi dojazdowej,
16) zagospodarowanie terenu wokół budynku dworu,
17) wykonanie instalacji sanitarnych - instalacji c.o. i instalacji wod.-kan. na parterze budynku dworu w pomieszczeniach nr 1/8 (wc damskie), nr 1/9 (przedsionek), nr 1/10 (wc męskie), nr 1/11 (pomieszczenie gospodarcze), nr 1/12 (przedsionek), nr 1/13 (wc dla osób niepełnosprawnych), nr 1/14 (pomieszczenie gospodarcze), nr 1/15 (sala dydaktyczna treningu kulinarnego) - zlokalizowanych na parterze budynku dworu,
18) wykonanie kanalizacji doziemnej,
19) wykonanie instalacji klimatyzacji, obejmującej dostawę i montaż agregatu
do centrali,
20) wykonanie instalacji wentylacji w sali nr 1/15 (sala dydaktyczna treningu kulinarnego) oraz jej podłączenie do centrali wentylacyjnej zlokalizowanej na poddaszu budynku dworu wraz z uruchomieniem instalacji wentylacji,
21) montaż telewizyjnego systemu nadzoru – 2 szt. kamer zewnętrznych,
22) montaż wewnętrznych linii zasilających oraz rozdzielnicy R1 wraz
z wyposażeniem,
23) wykonanie instalacji oświetleniowych oraz gniazdowych i technologicznych w pomieszczeniach nr 1/12, 1/13, 1/14, 1/15 oraz w piwnicy dworu w Niećkowie,
24) montaż opraw oświetleniowych, włączników i gniazd w pomieszczeniach nr 1/8, 1/9, 1/10,1/11, 1/12, 1/13, 1/14, 1/15 oraz w piwnicy,
25) wykonanie oświetlenia terenu,
26) dostawę wyposażenia do sal treningu kulinarnego (pracowni gastronomicznych), zgodnie z poniższym zestawieniem:
1. Stół przyścienny roboczy ze zlewem 1-komorowym o wymiarach 210x60x90cm z drzwiami przesuwnymi i półką przestawną- 1 szt.
2.Stół przyścienny roboczy z półką i zlewem (drzwi skrzydłowe na zlew) o wymiarach 200x60x90cm- 1 szt.
3.Stół przyścienny roboczy ze zlewem 1-komorowym z drzwiami przesuwnymi i półką przestawną o wymiarach 160x60x90cm - 1 szt.
4. Stół przyścienny roboczy ze zlewem 1-komorowym, z drzwiami przesuwnymi i półką przestawną o wymiarach 150x60x90cm -1 szt.
5.Stół przyścienny roboczy z miejscem na szafę chłodniczą podblatową,
z drzwiami skrzydłowymi i półką przestawną o wymiarach 140x60x90cm-1 szt.
6.Stół przyścienny roboczy z miejscem na szafę chłodniczą podblatową z drzwiami skrzydłowymi i półką przestawną o wymiarach 120x60x90cm -1 szt.
7.Stół przyścienny roboczy z blokiem3 szuflad i miejscem na dwie szafy chłodnicze o wymiarach 190x60x90cm -2 szt.
8.Stół przyścienny roboczy ze zlewem 1-komorowym i miejscem na szafę chłodniczą podblatową, z drzwiami skrzydłowymi i półką przestawną o wymiarach 165x60x90cm - 2 szt.
9.Szafa chłodnicza podblatowa o wymiarach 60x58,5x85,5cm -8 szt.
10.Stół przyścienny roboczy z półką przestawną, z drzwiami skrzydłowymi o wymiarach 60x70x90cm -1 szt.,
11.Stół przyścienny roboczy z półką przestawną, z drzwiami skrzydłowymi
o wymiarach 60x60x90cm -1 szt.,
12.Stół przyścienny roboczy z drzwiami przesuwnymi, półką przestawną i blokiem trzech szuflad o wymiarach 190x60x90cm - 1szt.,
13.Stół przyścienny roboczy z rantami bocznymi, półką przestawną, drzwiami skrzydłowymi i blokiem dwóch szuflad o wymiarach 110x70x90cm -4 szt.,
14.Stół przyścienny roboczy z rantami bocznymi, z drzwiami skrzydłowymi,
z półką przestawną i blokiem dwóch szuflad o wymiarach 120x70x90cm - 4 szt.,
15.Stół przyścienny roboczy z drzwiami skrzydłowymi (na zlew), z półką przestawną i zlewem 1-komorowym o wymiarach 150x60x90cm- 1 szt.,
16. Stół przyścienny roboczy z drzwiami przesuwnymi i półką przestawną
o wymiarach 190x60x90cm -1szt.,
17. Stół przyścienny roboczy z drzwiami skrzydłowymi (na zlew), półką przestawną i zlewem 1-komorowym o wymiarach 190x60x90cm -1 szt.,
18.Zmywarka podblatowa na podstawie z uzdatniaczem wody - 2 szt.,
19. Piec konwekcyjno-parowy z podstawą i uzdatniaczem wody z zestawem pojemników GN 1/1 (4 szt. plus 2 szt. do gotowania na parze) - 2 szt.,
20. Kuchnia elektryczna 4-polowa z piekarnikiem elektrycznym -8 szt.,
21. Bateria do zlewozmywaka z ruchomym perlatorem. -8 szt.,
22. Syfon zlewozmywakowy -8 szt.,
23. Szafa chłodniczo – mroźnicza dwudrzwiowa 1 szt.,
24. Szybkoschładzarka szokowa - 2 szt.,
25. Szafa magazynowa- 1 szt.,
26. Stojak/ociekacz na deski gastronomiczne 8 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych

45432200-6 - Wykładanie i tapetowanie ścian

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45442100-8 - Roboty malarskie

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych

45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45443000-4 - Roboty elewacyjne

39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni

39151200-7 - Stoły robocze

39221000-7 - Sprzęt kuchenny

39711110-3 - Chłodziarkozamrażarki

39711130-9 - Chłodziarki

39711361-7 - Kuchenki elektryczne

39713100-4 - Zmywarki do naczyń

42214100-0 - Piece kuchenne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2161486,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13111547,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2161486,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo - Usługowa ,,MG-BUD" Piotr Lipski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7191335263

7.3.3) Ulica: Nowo Osiedle 11

7.3.4) Miejscowość: Grajewo

7.3.5) Kod pocztowy: 19-200

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2161486,72 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 350 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zadanie współfinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.