eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynPrzebudowa dróg gminnych w miejscowości Zrębice - gmina Olsztyn wraz z infrastrukturą



Ogłoszenie z dnia 2024-08-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Zrębice – gmina Olsztyn wraz z infrastrukturą

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Olsztyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398132

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 10

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-256

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 34 3285076

1.5.8.) Numer faksu: 34 328 50 57

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@olsztyn-jurajski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn-jurajski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e9cc0879-1d95-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Zrębice – gmina Olsztyn wraz z infrastrukturą

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e9cc0879-1d95-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00463966

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00020076/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Zrębice - gmina Olsztyn wraz z infrastrukturą

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00353259

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.8.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Zrębice – gmina Olsztyn wraz z infrastrukturą.
2. Przedmiot zamówienia dofinansowany z Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych,
3. Na zakres rzeczowy zamówienia składa się wykonanie następujących robót:
3.1. Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Zrębice ul. Granitowa dł. ok. 800 mb
Zakres robót obejmuje m.in:
- prace rozbiórkowe,
- prace ziemne,
- wykonanie stabilizacji podłoża przy użyciu ziarnistego dodatku hydrofobowego,
- wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa,
- wykonanie krawężników dla obramowania jezdni oraz zjazdów,
- wykonanie warstw ścieralnych konstrukcji nawierzchni z kostki betonowej,
- prace porządkowe,
- wprowadzenie i wykonanie oznakowania zgodnie ze stałą organizacją ruchu po wykonaniu zadania związanego z przebudową drogi,
W ramach robót przewidziano wykonanie przebudowy istniejącego pasa drogowego, polegającej na:
- wykonaniu nawierzchni jezdni z kostki betonowej o szerokości od 3,5m do 5m, spadek poprzeczny jezdni daszkowy 2%-owy,
- wykonaniu zjazdów z drogi, z kostki betonowej, szerokość zjazdów dostosowano do istniejącego zagospodarowania terenu, zjazd na drogę wewnętrzną gruntową wykonano poprzez zastosowanie łuków o promieniu 5m, natomiast do posesji jednorodzinnych wykonano zjazdy indywidualne ze skosami 1:1,5
- wykonaniu nawierzchni z kruszywa drogi gminnej, zlokalizowanej na dz. nr ewid. 62, szerokość jezdni zmienna od 3,5m do 4m
- jezdnię obramowano krawężnikiem betonowym najazdowym 15x22cm, posadowionym na ławie betonowej z oporem,
- zaprojektowano obustronne pobocza o szerokości 0,75m, ze spadkiem 6%-owym
- po wykonaniu prac drogowych, należy uporządkować przyległy teren
3.2. Budowa sieci wodociągowej w ul. Granitowej w miejscowości Zrębice
Zakres robót obejmuje m.in.:
- budowę sieci wodociągowej z rur PE 100RC Ø 125/11,4 mm SDR 11 PN16 o łącznej długości 480,30 m,
składającej się m.in:
- zasuwa kołnierzowa DN 100 mm - 3 szt.
- trójnik kołnierzowy T 100/100 - 1 szt.
- trójnik kołnierzowy T 100/80 - 3 szt.
- połączenie kołnierzowe zabezpieczony przed przesunięciem PN16 DN100- 2 szt.
- kołnierz z króćcem PE PN16 do zgrzewania DN100- 8 szt.
- zestaw - hydrant podziemny Ø 80 mm wraz z zasuwą DN 80 mm- 3 szt.
3.3. Przebudowa drogi gminnej ul. Rędzinowej w miejscowości Zrębice wraz odwodnieniem i przebudową wodociągu
Przebudowa drogi gminnej, ulicy Rędzinowej o długości 319,61m, oraz fragmentu ulicy Granitowej o długości 31,5m wraz z przebudową wodociągu oraz budową elementów odwodnienia w postaci zbiornika retencyjnego – szczelnego.
Zakres robót obejmuje m.in.:
- prace rozbiórkowe,
- usunięcie kolidujących z inwestycją krzewów,
- roboty ziemne,
- budowa elementów odwonienia, W ramach zamówienia przewidziano realizację zbiornika retencyjno - odparowującego, który stanowić będzie odbiornik wód opadowych drogi powiatowej. Przewidziano zbiornik o wymiarach dna 12,00m x 18,50 m, głębokości 1,50m. Wokół zbiornika należy zastosować ogrodzenie siatką w kolorze amarantowym o wymiarach 17,00 x 26,00 m. Do zbiornika zaprojektowano drogę serwisową, z kruszywa, umożliwiającą realizację prac utrzymaniowych
- przebudowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami. W ramach inwestycji wykonana zostanie przebudowa wodociągu rozdzielczego wraz z przyłączami do granicy pasa drogowego oraz przebudową dwóch przyłączy do posesji nr 2 i 13. Posesje, które w stanie istniejącym są zaopatrywane w wodę poprzez stary wodociąg z rur azbestocementowych zostaną przepięte do nowego, powstającego wzdłuż ulicy Rędzinowej wodociągu rozdzielczego.
Parametry techniczne sieci i urządzeń uzbrojenia terenu wodociągu rozdzielczego:
Projektuje się wodociąg rozdzielczy z rur PE100 SDR11 RC PN1,6MPa wg PN-EN 12201-2.
Ø125/11,4mm: 326,01mb
Ø40/3,7mm: 43,23mb
Hydranty przeciwpożarowe podziemne DN80: 3kpl,
- wzmocnienie podłoża,
- realizacja elementów podbudowy,
- wykonanie nawierzchni jezdni,
zestawienie powierzchni:
nawierzchnia jezdni bitumiczna - 1622,20 m2
nawierzchnia jezdni z kostki - 120,9 m2
nawierzchnia zjazdów z kostki - 21,0 m2
nawierzchnia drogi serwisowej - 52,0 m2
nawierzchnia pobocza z kruszywa - 332,9 m2
- wykonanie poboczy,
- regulacja urządzeń podziemnych
- prace wykończeniowe, polegające na dostosowaniu projektowanej drogi do terenu przyległego,
- wprowadzenie i wykonanie oznakowania zgodnie ze stałą organizacją ruchu po wykonaniu zadania.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Projekt Budowlany Projekty Techniczno-Wykonawcze, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, Stała Organizacja Ruchu, Przedmiar Robót, stanowiące załącznik nr 1 do SWZ oraz Projektowane postanowienia umowne – załącznik nr 11 do SWZ
5. Równoważność: Tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia lub innych dokumentach zamówienia został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 101 ust.1 pkt 2 lub ust. 3 ustawy, Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy wskazuje, że wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz lub równoważny.
Tam gdzie w dokumentacji technicznej nie podano kryterium równoważności za te kryteria przyjmuje się kluczowe parametry techniczne zaprojektowanych urządzeń materiałów itp.
6. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy p. z. p. w sytuacji, gdyby w dokumentacji a więc w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 i ust. 3 ustawy p. z. p., a takim określeniom nie towarzyszy wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej normie, ocenie technicznej, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej normie, ocenie technicznej, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.
7. Zgodnie z art. 101 ust. 5 p. z. p. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy p. z. p., że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
8. Gwarancja: Wykonawca udzieli na wykonane roboty budowlane co najmniej 36 miesięcy gwarancji i rękojmi, natomiast na materiały – zgodnie z gwarancją ich producenta, liczonej w obydwu przypadkach począwszy od daty podpisania protokołu odbioru końcowego bez usterek i wad. Maksymalny termin gwarancji i rękojmi – 60 miesięcy.
9. Przedłużenie okresu gwarancji rękojmi na roboty budowlane (o której mowa w pkt. 8 jw.), stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, które będzie oceniane zgodnie z Rozdziałem XIX SWZ. Wykonawca może zadeklarować dłuższy okres gwarancji na roboty budowlane, stwierdzając powyższe w formularzu Oferty - załącznik nr 2 do SWZ.
10. Ustala się, że okres gwarancji na roboty budowlane i rękojmi za wady są sobie równe. W ramach gwarancji i rękojmi za wady Zamawiający wymaga usunięcia wad i usterek powstałych w okresie gwarancji.
11. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji robót zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym. Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, przedstawi do akceptacji Zamawiającemu harmonogram rzeczowo-finansowy.
12. Wszystkie roboty budowlane związane z realizacją zamówienia Wykonawca jest zobowiązany prowadzić zgodnie z Polskimi Normami, Europejskimi Normami, przepisami Bezpieczeństwa i Higieny Pracy oraz ze sztuką budowlaną.
13. Wykonawca zobowiązany jest wykonując zamówienie do przestrzegania minimalnych wymagań służących zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami określonych w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. – o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
14. Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych z zastrzeżeniem pkt. 7,
15. Zgodnie z art. 310 ustawy p.z.p. Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.
16. Zamawiający zaleca Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej terenów, których dotyczy zamówienie, w celu uzyskania informacji pomocnych przy sporządzeniu oferty Wizja lokalna ma charakter wyłącznie fakultatywny.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2678435,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2884852,47 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2678435,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „LARIX” Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon 240865033

7.3.3) Ulica: ul. Klonowa 11

7.3.4) Miejscowość: Lubliniec,

7.3.5) Kod pocztowy: 42-700

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2678435,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.