eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźSukcesywne dostawy warzyw i owoców na potrzeby wychowanków, do Bursy Szkolnej Nr 12 w Łodzi w roku szkolnym 2024/2025



Ogłoszenie z dnia 2024-08-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy warzyw i owoców na potrzeby wychowanków, do Bursy Szkolnej Nr 12 w Łodzi w roku szkolnym 2024/2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Bursa Szkolna Nr 12 w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000989465

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Podgórna 9/11

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 93-278

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: 42 6432930

1.5.8.) Numer faksu: 42 6421762

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@bs12.elodz.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bs12lodz.bip.wikom.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://uml.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne dostawy warzyw i owoców na potrzeby wychowanków, do Bursy Szkolnej Nr 12 w Łodzi w roku szkolnym 2024/2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-feea32b4-ee4c-4b90-8c44-ecdfe49d3aa9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00463991

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00263078/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Sukcesywne dostawy warzyw i owoców na potrzeby wychowanków, do Bursy Szkolnej Nr 12 w Łodzi, rok szkolny 2024/2025

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00444877

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BS12.ZP.III.26.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 179755,13 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa warzyw i owoców w ilości i rodzajach określonych w Formularzu oferty asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik Nr 2a do SWZ w okresie od września 2024r do czerwca 2025r. Dostawa warzyw i owoców obejmuje dostarczenie ich przez Wykonawcę własnym transportem do siedziby Zamawiającego oraz wniesienie do pomieszczeń magazynowych. Każda partia zamówionego towaru musi być dostarczona w odpowiednich opakowaniach . Warzywa i owoce objęte dostawa powinny spełniać wymogi sanitarno – epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego. Każdy produkt ma być odpowiednio opakowany , dostosowany do danego asortymentu n p: ziemniaki -worki, jabłka -skrzynki. Dostawa warzyw i owoców obejmuje dostarczenie ich przez Wykonawcę własnym transportem do siedziby Zamawiającego oraz wniesienie do pomieszczeń magazynowych w godzinach 8:00 – 9:00 od poniedziałku do piątku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

nie złożono żadnej oferty

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.