eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MełgiewModernizacja boiska wielofunkcyjnego Orlik w Mełgwi



Ogłoszenie z dnia 2024-08-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja boiska wielofunkcyjnego Orlik w Mełgwi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MEŁGIEW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019589

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Partyzancka 2

1.5.2.) Miejscowość: Mełgiew

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-007

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: (81) 460 57 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@melgiew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://melgiew.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-85f12cb4-4abc-477e-a1e3-f49db64b5675

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja boiska wielofunkcyjnego Orlik w Mełgwi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-85f12cb4-4abc-477e-a1e3-f49db64b5675

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00464026

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049709/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Modernizacja boiska wielofunkcyjnego Orlik w Mełgwi

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00415810

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.15.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 203489,46 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Modernizacja boiska wielofunkcyjnego Orlik w Mełgwi”.
2. W ramach zadania zaplanowano renowację nawierzchni boiska z trawy syntetycznej poprzez wymianę jej najbardziej zużytych fragmentów. Do wymiany zaplanowano ok. 25% powierzchni istniejącego boiska. Po wymianie uszkodzonych fragmentów nawierzchni przewiduje się konserwację jego całej powierzchni poprzez: czyszczenie boiska z zanieczyszczeń stałych, spulchnienie górnej warstwy wypełnienia, czyszczenie wypełnienia z granulatu gumowego, szczotkowanie oraz dosypanie granulatu. Ponadto zaplanowano renowację nawierzchni poliuretanowej boiska wielofunkcyjnego. W celu odnowienia nawierzchni boiska wielofunkcyjnego planuje się: wymianę uszkodzonych fragmentów podbudowy, oczyszczenie i zagruntowanie powierzchni, wykonanie natrysku poliuretanowego gr. 2 mm nieprzepuszczalnego dla wody w kolorze ceglastym na całej powierzchni boiska oraz malowanie linii wyznaczających pola gry. Dodatkowo zadanie obejmuje wymianę 8 kompletów opraw oświetlenia boisk, wymianę systemu monitoringu oraz wymianę stolarki drzwiowej w pomieszczeniach szatniowo-sanitarnych. Zadanie nie obejmuje zakupu ławek do szatni z wieszakami.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Renowację nawierzchni z trawy syntetycznej wraz z odnowieniem oznakowania poziomego - boisko do piłki nożnej,
2) Renowację nawierzchni poliuretanowej wraz z odnowieniem oznakowania poziomego - boisko wielofunkcyjne,
3) Wymianę starych opraw świetlnych na oprawy LED na 8 słupach oświetleniowych,
4) Wymianę systemu monitoringu: 4 kamery + rejestrator,
5) Wymianę stolarki drzwiowej (7 szt.) w pomieszczeniach szatniowo-sanitarnych.
4. Zamówienie należy wykonać w szczególności zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiącymi załącznik nr 12 do SWZ z uwzględnieniem zapisów SWZ i umowy (załącznik nr 10 do SWZ). 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają w szczególności:
1) projekt wykonawczy,
2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
3) przedmiar.
6. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 ze zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, normami i instrukcjami producentów stosowanych urządzeń i materiałów, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej.
7. Materiały dostarczone i użyte przez Wykonawcę powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.
8. Wykonanie przedmiotu zamówienia i oddanie do użytku musi być również zgodne z wszystkimi aktami prawnymi właściwymi dla przedmiotu zamówienia, z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami i wytycznymi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212290-5 - Usługi napraw i konserwacji obiektów sportowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45236119-7 - Naprawa boisk sportowych

45212000-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne

32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie ze względu na brak ofert.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Na podstawie art. 255 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.