Ogłoszenie z dnia 2024-08-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00415810/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja boiska wielofunkcyjnego Orlik w Mełgwi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MEŁGIEW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019589
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Partyzancka 2
1.5.2.) Miejscowość: Mełgiew
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-007
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: (81) 460 57 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@melgiew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://melgiew.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-85f12cb4-4abc-477e-a1e3-f49db64b56751.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja boiska wielofunkcyjnego Orlik w Mełgwi2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-85f12cb4-4abc-477e-a1e3-f49db64b5675
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00464026
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049709/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.14 Modernizacja boiska wielofunkcyjnego Orlik w Mełgwi
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00415810
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.15.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 203489,46 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Modernizacja boiska wielofunkcyjnego Orlik w Mełgwi”.
2. W ramach zadania zaplanowano renowację nawierzchni boiska z trawy syntetycznej poprzez wymianę jej najbardziej zużytych fragmentów. Do wymiany zaplanowano ok. 25% powierzchni istniejącego boiska. Po wymianie uszkodzonych fragmentów nawierzchni przewiduje się konserwację jego całej powierzchni poprzez: czyszczenie boiska z zanieczyszczeń stałych, spulchnienie górnej warstwy wypełnienia, czyszczenie wypełnienia z granulatu gumowego, szczotkowanie oraz dosypanie granulatu. Ponadto zaplanowano renowację nawierzchni poliuretanowej boiska wielofunkcyjnego. W celu odnowienia nawierzchni boiska wielofunkcyjnego planuje się: wymianę uszkodzonych fragmentów podbudowy, oczyszczenie i zagruntowanie powierzchni, wykonanie natrysku poliuretanowego gr. 2 mm nieprzepuszczalnego dla wody w kolorze ceglastym na całej powierzchni boiska oraz malowanie linii wyznaczających pola gry. Dodatkowo zadanie obejmuje wymianę 8 kompletów opraw oświetlenia boisk, wymianę systemu monitoringu oraz wymianę stolarki drzwiowej w pomieszczeniach szatniowo-sanitarnych. Zadanie nie obejmuje zakupu ławek do szatni z wieszakami.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Renowację nawierzchni z trawy syntetycznej wraz z odnowieniem oznakowania poziomego - boisko do piłki nożnej,
2) Renowację nawierzchni poliuretanowej wraz z odnowieniem oznakowania poziomego - boisko wielofunkcyjne,
3) Wymianę starych opraw świetlnych na oprawy LED na 8 słupach oświetleniowych,
4) Wymianę systemu monitoringu: 4 kamery + rejestrator,
5) Wymianę stolarki drzwiowej (7 szt.) w pomieszczeniach szatniowo-sanitarnych.
4. Zamówienie należy wykonać w szczególności zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiącymi załącznik nr 12 do SWZ z uwzględnieniem zapisów SWZ i umowy (załącznik nr 10 do SWZ). 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają w szczególności:
1) projekt wykonawczy,
2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
3) przedmiar.
6. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 ze zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, normami i instrukcjami producentów stosowanych urządzeń i materiałów, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej.
7. Materiały dostarczone i użyte przez Wykonawcę powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.
8. Wykonanie przedmiotu zamówienia i oddanie do użytku musi być również zgodne z wszystkimi aktami prawnymi właściwymi dla przedmiotu zamówienia, z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami i wytycznymi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212290-5 - Usługi napraw i konserwacji obiektów sportowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45236119-7 - Naprawa boisk sportowych
45212000-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne
32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie ze względu na brak ofert.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż systemu monitoringu wizyjnego CCTV
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem systemów monitoringu wizyjnego w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych (PdOZ) w jednostkach podległych KWP w Łodzi.
- Dostawa i montaż oświetlenia solarnego oraz progów zwalniających Zadanie Nr I - Dostawa i montaż oświetlenia solarnego Zadanie Nr II - Dostawa i montaż progów zwalniających
- Budowa miejsca wypoczynku i rekreacji w miejscowości Stawki, działka nr 240/2 przy ul. Sportowej, Gmina Aleksandrów Kujawski
- Modernizacja kompleksu sportowego ORLIK 2012 w Gminie Linia
- Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego: Budowa ogólnodostępnego skateparku w Krzeptowie
więcej: Oświetlenie zewnętrzne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.