Ogłoszenie z dnia 2023-10-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00312637/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-18
- 2023/BZP 00339573/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-03
- 2023/BZP 00350006/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-10
- 2023/BZP 00362346/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-22
- 2023/BZP 00371704/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa pomieszczeń na potrzeby Centrum Przetwarzania danych Politechniki Częstochowskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA CZĘSTOCHOWSKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001643
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. gen. Jana Henryka Dąbrowskiego 69
1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-201
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 3250236
1.5.8.) Numer faksu: 3250415
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@adm.pcz.czest.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?ZamawiajacyId=bccb450d-5bfd-4cec-9c52-47ae97f8017d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa pomieszczeń na potrzeby Centrum Przetwarzania danych Politechniki Częstochowskiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-92e14d6c-2534-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00464057
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00041098/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Przebudowa pomieszczeń na potrzeby Centrum Przetwarzania Danych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00312637
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RK-NZ.261.50.2023.ŁZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4116829,82 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa pomieszczeń na potrzeby Centrum Przetwarzania danych Politechniki Częstochowskiej
Szczegółowy zakres zadania : "Przebudowa pomieszczeń na potrzeby Centrum Przetwarzania danych Politechniki Częstochowskiej ". został opisany w dokumentacji projektowej obejmującej:
Projekt techniczny architektoniczno-budowlany
Projekt instalacji teletechnicznych
Projekt instalacji elektrycznych
Projekt instalacji wod - kan, wentylacji i klimatyzacji
Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót
Przedmiary robót
stanowiące załącznik do SWZ.
W związku z przeprowadzeniem robót w obiekcie użytkowanym ,należy zachować szczególną ostrożność i zminimalizować uciążliwości związane z przeprowadzanymi pracami. Zabezpieczyć okna , sąsiadujące sale i korytarz przed pyłem z prac rozbiórkowych.
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia , warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz SIWZ, wiedza techniczna, sztuka budowlaną, obowiązującymi zasadami, przepisami zawartymi w obowiązujących Normach i prawie budowlanym i innych przepisach związanych z przedmiotem umowy.
Po zakończeniu robót wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia porządku i czystości na terenie objętym robotami. Wszelkie odpady budowlane należy wywieźć z terenu inwestycji i utylizować.
Po zrealizowaniu przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest dostarczyć inwestorowi w 2 egzemplarzach następujące dokumenty:
Atesty higieniczne, deklaracje właściwości użytkowych, aprobaty techniczne na zastosowane materiały
Karty gwarancyjne
1. Rękojmia i gwarancja:
Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na okres min. 36 miesięcy na przedmiot zamówienia z wyłączeniem systemów i urządzeń objętych przedmiotem zamówienia, dla których gwarancji udziela producent. W przypadku systemów i urządzeń objętych przedmiotem zamówienia obowiązuje okres gwarancji zgodnie z warunkami gwarancji producenta, jednak nie krótszy niż 36 miesięcy.
Wykonawca zobowiązany jest udzielić min. 5 lat rękojmi na przedmiot zamówienia. Szczegółowe warunki gwarancji i rękojmi określa projekt umowy stanowiący integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia.
2. Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z załączoną dokumentacją.. Załączona dokumentacja podlega obowiązkowej weryfikacji przez Wykonawcę. Nie wyklucza to obowiązku wykonania robót rozbiórkowych i towarzyszących, bez których przedmiot zamówienia nie mógłby osiągnąć gotowości do eksploatacji bez pomniejszenia wartości użytkowej.
3. Dokumentacja może służyć Wykonawcy tylko do sporządzenia oferty i prawidłowej wyceny zamówienia. Nie może być wykorzystana w innym celu.
4. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z dokumentacją, sprawdzić jej kompletność i dokonać jej weryfikacji zapoznać się z warunkami realizacji i uwzględnić je w wycenie i terminie realizacji przedmiotu zamówienia.
5. Wszelkie wątpliwości Wykonawca winien wyjaśnić z zamawiającym na etapie przygotowywania oferty, w trybie określonym w niniejszej specyfikacji.
6. Cena określona w ofercie za realizację przedmiotu zamówienia jest ceną ryczałtową nie podlegającą weryfikacji, w konsekwencji czego konieczność wykonania prac dodatkowych, bez których przedmiot zamówienia nie mógłby być zrealizowany, a których Wykonawca wcześniej nie przewidział nie będzie miała wpływu na wysokość wynagrodzenia - nie będzie stanowiła podstaw do podwyższenia ceny określonej w ofercie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4699638,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5039310,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4699638,4 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LOGIN IT Jacek Zimny
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5921474043
7.3.3) Ulica: Zięby
7.3.4) Miejscowość: Starogard Gdański
7.3.5) Kod pocztowy: 83-200
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonanie kompleksowych usług instalacyjno-budowalnych w zakresie Instalacji Elektrycznych i Teletechnicznych z powierzonych materiałów -ABC ELEKTRYK Jarosław Cichocki
ul. Owidzka 12, lok. 2, 83-200 Starogard Gdański
NIP 5921155585, REGON 220771773
Wykonanie kompleksowego zakresu usług budowlanych -Nieznany w momencie składania oferty
Wykonanie kompleksowego zakresu usług sanitarno-wentylacyjnych -Nieznany w momencie składania oferty
-instalacja kiosku serwerowego wraz z wykonaniem dedykowanego zasilania do kiosku,
- system dystrybucji i monitorowania zasilania,
- roboty sanitarne w tym z zastosowaniem agregatów chłodniczych w technologii In-row wraz z ze sterowaniem i osprzętem,
- sieć teleinformatyczna w ramach centrum danych,
- zasilanie awaryjne składające się z UPS o łącznej mocy min 60kW
- zasilanie zapasowe w postaci agregatu prądotwórczego lub zapasowego przyłącza elektrycznego,
- system monitoringu parametrów środowiskowych,
- system p.poż.
-T4B Sp. z o.o.
Aleja Stanów Zjednoczonych 32/u15
4-036 Warszawa
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4699638 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 175 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Zakup i dostawa monitorów interaktywnych na potrzeby projektu "Szkoła możliwości"
- Sukcesywna dostawa w formie bezgotówkowej paliw ciekłych: benzyny bezołowiowej i oleju napędowego dla ODM nr 1 i 3 oraz dla PZD w Częstochowie w okresie od podpisania umowy przez 24 miesiące.
- Sukcesywne dostawy artykułów nabiałowych do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie
- Bieżące utrzymanie obwodów oświetleniowych pozostających na majątku Miejskiego Zarządu Dróg w Częstochowie na okres 12 miesięcy
- Wykonanie robót budowlanych dotyczących realizacji zadania pn.: "Rozbudowa boiska sportowego przy Szkole Podstawowej nr 50 im. gen. Władysława Sikorskiego, ul. Starzyńskiego 10, 42-224 Częstochowa"
- Dostawa mebli dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT KORYTARZY W CZĘŚCI BUDYNKU GŁÓWNEGO WRAZ Z WYKONANIEM INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ OŚWIETLENIA PODSTAWOWEGO ORAZ AWARYJNEGO OŚWIETLENIA EWAKUACYJNEGO W ZST W KOLE
- Zagospodarowanie terenu dla zadania pn.: "Utworzenie 24 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022- 2029 w Klubie Malucha "Koziołek" w Lututowie przy ul. Wieruszowskiej 18"
- Remont pokoi w budynku szpitalnym w Ustroniu, przy ul. Zdrojowej 6 - pełna nazwa w dokumentach zamówienia
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ZIELONOGÓRSKIEGO OŚRODKA KULTURY W ZIELONEJ GÓRZE
- Przebudowa z rozbudową budynku na Placówkę Dziennej Opieki dla seniorów w miejscowości Żeleźnikowa Wielka
- Budowa stacji uzdatniania wody w Kijowcu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.