Ogłoszenie z dnia 2024-08-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00389551/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wybór Wykonawców realizujących fora międzysektorowe z zakresu ekonomii społecznej w ramach projektu pn. Koordynacja działań w zakresie polityki społecznej – ROPS WSL
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276761699
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Modelarska 10
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-142
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 327306873
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kreclik@rops-katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rops-katowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ropsslaskie.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Polityka społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wybór Wykonawców realizujących fora międzysektorowe z zakresu ekonomii społecznej w ramach projektu pn. Koordynacja działań w zakresie polityki społecznej – ROPS WSL2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-30e8ef53-3783-11ef-b37c-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00464083
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00047637/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.16 Wybór trenerów/prelegentów/moderatorów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Koordynacja działań w zakresie polityki społecznej – ROPS WSL2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00389551
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ROPS.PZP.332.20.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 9572,32 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wybór wykonawców do przeprowadzenia Forów Międzysektorowych z zakresu ekonomii społecznej prowadzonych w ramach projektu pn. Koordynacja działań w zakresie polityki społecznej – ROPS WSL realizowanego przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego. Głównym założeniem forów jest zwiększenie aktywności JST w obszarze zatrudnienia socjalnego, a także pobudzenie do dyskusji i wymiana doświadczeń biorących w nich udział przedstawicieli sektora administracji publicznej, ekonomii społecznej i biznesu w celu promocji i wzmocnienia podmiotów ekonomii społecznej.Część I zamówienia - Wybór Wykonawcy prowadzącego Forum Międzysektorowe z obszaru pn. Warsztaty Terapii Zajęciowej - wszystko o zakładaniu i funkcjonowaniu. Przedmiotem zamówienia jest wybór Wykonawcy prowadzącego Forum Międzysektorowe z obszaru pn. Warsztaty Terapii Zajęciowej - wszystko o zakładaniu i funkcjonowaniu w wymiarze 8 godzin dydaktycznych dla 1 grupy, liczącej około 30 uczestników. Forum realizowane będzie stacjonarnie, na terenie Katowic, w miejscu wskazanym po podpisaniu umowy przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
4.5.5.) Wartość części: 2471,52 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wybór wykonawców do przeprowadzenia Forów Międzysektorowych z zakresu ekonomii społecznej prowadzonych w ramach projektu pn. Koordynacja działań w zakresie polityki społecznej – ROPS WSL realizowanego przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego. Głównym założeniem forów jest zwiększenie aktywności JST w obszarze zatrudnienia socjalnego, a także pobudzenie do dyskusji i wymiana doświadczeń biorących w nich udział przedstawicieli sektora administracji publicznej, ekonomii społecznej i biznesu w celu promocji i wzmocnienia podmiotów ekonomii społecznej.Część II zamówienia - Wybór Wykonawcy prowadzącego Forum Międzysektorowe z obszaru pn. Warsztaty Terapii Zajęciowej - uczestnicy, standardy funkcjonowania oraz dobre praktyki.
Przedmiotem zamówienia jest wybór Wykonawcy prowadzącego Forum Międzysektorowe z obszaru pn. Warsztaty Terapii Zajęciowej - uczestnicy, standardy funkcjonowania oraz dobre praktyki w wymiarze 8 godzin dydaktycznych dla 1 grupy, liczącej około 30 uczestników. Forum realizowane będzie stacjonarnie, na terenie Katowic, w miejscu wskazanym po podpisaniu umowy przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
4.5.5.) Wartość części: 2471,52 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wybór wykonawców do przeprowadzenia Forów Międzysektorowych z zakresu ekonomii społecznej prowadzonych w ramach projektu pn. Koordynacja działań w zakresie polityki społecznej – ROPS WSL realizowanego przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego. Głównym założeniem forów jest zwiększenie aktywności JST w obszarze zatrudnienia socjalnego, a także pobudzenie do dyskusji i wymiana doświadczeń biorących w nich udział przedstawicieli sektora administracji publicznej, ekonomii społecznej i biznesu w celu promocji i wzmocnienia podmiotów ekonomii społecznej.Część III zamówienia - Wybór Wykonawcy prowadzącego Forum Międzysektorowe z obszaru pn. Social media jako skuteczne narzędzie komunikacji. Dyskusja o korzyściach, cyberbezpieczeństwie i kosztach obecności jednostek samorządowych i podmiotów ekonomii społecznej w sieci.
Przedmiotem zamówienia jest wybór Wykonawcy prowadzącego Forum Międzysektorowe z obszaru pn. Social media jako skuteczne narzędzie komunikacji. Dyskusja o korzyściach, cyberbezpieczeństwie i kosztach obecności jednostek samorządowych i podmiotów ekonomii społecznej w sieci w wymiarze 8 godzin dydaktycznych dla 1 grupy, liczącej około 30 uczestników. Forum realizowane będzie stacjonarnie, na terenie Katowic, w miejscu wskazanym po podpisaniu umowy przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
4.5.5.) Wartość części: 2306,48 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wybór wykonawców do przeprowadzenia Forów Międzysektorowych z zakresu ekonomii społecznej prowadzonych w ramach projektu pn. Koordynacja działań w zakresie polityki społecznej – ROPS WSL realizowanego przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego. Głównym założeniem forów jest zwiększenie aktywności JST w obszarze zatrudnienia socjalnego, a także pobudzenie do dyskusji i wymiana doświadczeń biorących w nich udział przedstawicieli sektora administracji publicznej, ekonomii społecznej i biznesu w celu promocji i wzmocnienia podmiotów ekonomii społecznej.Część IV zamówienia - Wybór Wykonawcy prowadzącego Forum Międzysektorowe z obszaru pn. Ekonomia społeczna szansą na inkluzję grup zagrożonych wykluczeniem społecznym w obliczu problemu migracji i trwającego konfliktu zbrojnego.
Przedmiotem zamówienia jest wybór Wykonawcy prowadzącego Forum Międzysektorowe z obszaru pn. Ekonomia społeczna szansą na inkluzję grup zagrożonych wykluczeniem społecznym w obliczu problemu migracji i trwającego konfliktu zbrojnego w wymiarze 8 godzin dydaktycznych dla 1 grupy, liczącej około 30 uczestników. Forum realizowane będzie stacjonarnie, na terenie Katowic, w miejscu wskazanym po podpisaniu umowy przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
4.5.5.) Wartość części: 2322,8 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja Oczami Brata
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5732848117
7.3.3) Ulica: Brzezińska
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-208
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-09Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja Oczami Brata
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5732848117
7.3.3) Ulica: Brzezińska
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-208
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-13Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja Oczami Brata
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5732848117
7.3.3) Ulica: Brzezińska
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-208
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-05Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja Oczami Brata
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5732848117
7.3.3) Ulica: Brzezińska
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-208
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-09-27INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Zakup pojazdu typu autobus
- Remont mieszkań (III)/XV/2024
- Usługa przemieszczania /holowania/ pojazdów oraz części pojazdów na koszt Policji dla jednostek Policji garnizonu śląskiego
- Dostawa urządzeń sieciowych
- Dostawa subskrypcji dla systemu VoIP oraz usługa wsparcia
- Świadczenie usług pełnienia dyżurów awaryjnych
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie zagranicznej wizyty studyjnej do Szwecji dla uczestników projektu "Efekt synergii - koordynacja lubuskiego włączenia społecznego oraz (...).
- Przeprowadzenie warsztatów przyrodniczych oraz szkolenia z zakresu edukacji przyrodniczej organizowanych przez Magurski Park Narodowy współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 2.4 priorytetu II Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020, w oparciu o dotację projektu POIS.02.04.00-00-0101/16 "Realizacja programu edukacyjnego dla społeczności lokalnej Magurskiego Parku Narodowego "Przybliżyć naturę".
- usługi komputerowe i usługi z nimi związane.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.