Ogłoszenie z dnia 2023-10-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usług podobnych w ramach zadania inwestycyjnego pn: "Budowa ścieżki pieszo-rowerowej łączącej ul. Łowicką z zalewem Zadębie".
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD MIASTA SKIERNIEWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000524306
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: RYNEK 1
1.5.2.) Miejscowość: Skierniewice
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.7.) Numer telefonu: 468345101
1.5.8.) Numer faksu: 468345151
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umskier@um.skierniewice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.skierniewice.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie usług podobnych w ramach zadania inwestycyjnego pn: "Budowa ścieżki pieszo-rowerowej łączącej ul. Łowicką z zalewem Zadębie".2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-499b6cfa-717c-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00464126
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie faktyczne:
zgodnie z dokumentami zamówienia
Uzasadnienie prawne:
art. 305 pkt. 1 ustawy Pzp w zw. z art. 214 ust. 1 pkt. 7
Udzielenie dotychczasowemu wykonawcy usług, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług. Udzielenie zamówienia zostało przewidziane w ogłoszeniu opublikowanym w BZP w dniu 15.02.2023 r., pod numerem 2022/BZP 00057587/01 i dotyczyło postępowania w trybie podstawowym.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.43.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 101626,25 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług podobnych w ramach wykonania zadania inwestycyjnego pn.:„Budowa ścieżki pieszo-rowerowej łączącej ul. Łowicką z zalewem Zadębie”. Usługi podobne dotyczą opracowania dokumentacji projektowej dla „Rozbudowy ulicy S. Batorego na odcinku od działki nr. ew. 21/9 obręb 007 do ulicy Ofiar Katyńskich” wraz z uzyskaniem decyzji na realizację inwestycji drogowej lub/i decyzji o pozwoleniu na budowę lub/i dokonaniem zgłoszenia robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego p.n.:„Budowa ścieżki pieszo-rowerowej łączącej ul. Łowicką z zalewem Zadębie”. Szczegółowy zakres prac opisany jest w załącznik nr 1 zaproszenia. Natomiast obowiązki Wykonawcy zawarte są §1 i §2 wzoru umowy nr BPP.272.43.2023r.
Niniejsza dokumentacja projektowa ma być spójna z dokumentacją projektową budowy ronda na skrzyżowaniu ulic : S. Batorego, J. Kilińskiego, Zadębie, Strobowskiej (w ramach w/w umowy), tak aby po wykonaniu obu inwestycji stanowiła ona spójną i funkcjonalną całość.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63960,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56936,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Green Cities Infrastructure Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 389444681
7.3.3) Ulica: Jaśkowa Dolina 11b/3
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-252
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GREEN CITIES INFRASTRUCTURE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GREEN CITIES INFRASTRUCTURE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56936,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 130 dni
INNE PRZETARGI Z SKIERNIEWIC
- Sukcesywne dostawy podstawowych związków chemicznych do zastosowań laboratoryjnych, nr 4/ZP/2025
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn: "Modernizacja kompleksu sportowego ORLIK przy ul. Szarych Szeregów w Skierniewicach".
- Świadczenie usługi cateringowej podczas konferencji
więcej: przetargi w Skierniewicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej na budowę kompleksu sportowego Orlik wraz z zagospodarowaniem terenu
- "Opracowanie dokumentacji projektowej - projektu budowlanego i wykonawczego wraz z opracowaniem kosztorysowym: rozbudowy, przebudowy i częściowej zmiany sposobu użytkowania budynku
- WYKONANIE INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ WRAZ Z MAGAZYNEM ENERGII DLA POTRZEB WIELOSPECJALISTYCZNEGO SZPITALA POWIATOWEGO S.A W TARNOWSKICH GÓRACH - ETAP I
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy ul. Wołodyjowskiego na od ul. Żeromskiego do ul. Barbary oraz ul. Barbary na odcinku od ul. Wołodyjowskiego do ul. Zygmuntowskiej w m. Marki.
- "Wykonanie dokumentacji projektowej dla budowy budynków mieszkalnych w ramach budownictwa społecznego"
- Opracowanie Planu Ogólnego Gminy Drwinia
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.