eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KobylnicaPrzebudowa drogi brukowej na terenie Gminy Kobylnica w miejscowości Żelki



Ogłoszenie z dnia 2024-08-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi brukowej na terenie Gminy Kobylnica w miejscowości Żelki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kobylnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979832

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Główna 20

1.5.2.) Miejscowość: Kobylnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-251

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kobylnica@kobylnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kobylnica.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/949161

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi brukowej na terenie Gminy Kobylnica w miejscowości Żelki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-991f41a2-391a-11ef-b37c-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00464144

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037684/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Przebudowa drogi brukowej na terenie Gminy Kobylnica w miejscowości Żelki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00397138

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.RB-8.11.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane i inne czynności zawiązane z przebudową drogi brukowej na terenie Gminy Kobylnica w miejscowości Żelki, obejmujące
w szczególności:
1) Zadanie nr 1 – Przebudowa drogi gminnej nr 114134G w miejscowości Żelki
na terenie Gminy Kobylnica – Etap I, w tym:
a) przebudowa odcinka drogi gminnej nr 114134G w miejscowości Żelki, położonej
na dz. nr 303, 19 obręb Żelkówko, poprzez wykonanie nowej nawierzchni brukowcowej wraz z wykonaniem obustronnych poboczy utwardzonych kruszywem łamanym
o szerokości 0,75 m,
b) przebudowa istniejących i budowa nowoprojektowanych zjazdów na działki położone wzdłuż przebudowywanej drogi w technologii utwardzonej z kamienia (brukowca),
c) regulacja istniejącej infrastruktury technicznej w postaci studni, zaworów, itp.
d) usunięcie ewentualnych kolizji z istniejącym uzbrojeniem technicznym,
e) odtworzenie terenów zielonych, poprzez ich humusowanie i obsianie warstwy trawą,
f) wykonanie organizacji ruchu na czas trwania robót budowlanych,
g) wykonanie stałej organizacji ruchu poprzez montaż oznakowania pionowego,
oraz
h) wykonanie i przyjęcie do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej,
i) wykonanie dokumentacji odbiorowej,
2) Zadanie nr 2 - Budowa odcinka oświetlenia drogowego w ciągu pasa drogowego drogi gminnej nr 114134G w miejscowości Żelki na terenie Gminy Kobylnica,
w tym:
a) budowa linii kablowej 0,4kV o łącznej długości 130 m,
b) montaż latarń oświetlenia ulicznego o wysokości h=6m i wysięgników łukowych w ciągu przebudowywanej drogi,
c) montaż opraw energooszczędnych typu LED w ciągu przebudowywanej drogi,
oraz
d) dostarczenie przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej,
e) wykonanie dokumentacji odbiorowej.
Uwaga: Droga gminna nr 114134G w miejscowości Żelki, położona na działce nr 303, 19, obręb Żelkówko znajduje się w pełnej ochronie konserwatorskiej (Plan Ochrony dla Parku Krajobrazowego „Dolina Słupi”).
2. W ramach Zadania nr 1 Wykonawca zobowiązany jest zaprojektować i wykonać tablicę informacyjną o dofinansowaniu inwestycji z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków z uwzględnieniem przepisów Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych. Tablica informacyjna winna być zgodna z wytycznymi oraz zawierać Wzór logo Polski Ład (Wzór logo Polski Ład oraz szczegółowy sposób jego umiejscowienia został udostępniony na stronach internetowych Kancelarii Prezesa Rady Ministrów (gov.pl/premier) oraz BGK (www.bgk.pl)).
3. Zamawiający wskazuje, że przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych oraz przygotowanie dokumentacji określonych w niniejszej umowie, służącej zgłoszeniu wykonania robót właściwym organom.
4. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w ust. 1 oraz zgodnie z art. 103 Pzp za pomocą dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącej załącznik nr 1 do umowy.
5. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów spełniających wymagania norm, posiadających odpowiednie certyfikaty i aprobaty techniczne oraz założone w dokumentacji projektowej i STWiORB parametry techniczne.
6. Zgodnie z art. 101 ust. 4 Pzp dopuszcza się rozwiązania wskazane w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, zwanej dalej „STWiORB” lub równoważne.
7. W przypadku, gdy w opisie zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że gwarantują one realizację robót w zgodzie z Prawem budowlanym i odpowiednimi normami, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w opisie zamówienia oraz zostaną one wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego.
8. Wykonawca zabezpieczy w ramach wynagrodzenia umownego kompleksową obsługę geodezyjną oraz sporządzi w 3 egzemplarzach inwentaryzację geodezyjną powykonawczą na mapie w skali 1:500 lub 1:1000 (w przypadku braku w zasobach państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego map w skali 1:500) wraz z przyjęciem do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. W przypadku sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej na mapie w skali 1:1000, Wykonawca sporządzi dodatkową inwentaryzację geodezyjną powykonawczą na mapie w skali 1:500, na potrzeby Zamawiającego.
9. Zamawiający zabezpieczył środki finansowe na realizację przedmiotu zamówienia w budżecie Gminy Kobylnica na rok 2024.
10. Przedmiot zamówienia jest realizowany ze środków budżetu Gminy Kobylnica (Zadanie nr 1 i nr 2) oraz dofinansowany z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków (Zadanie nr 1).
11. Zaleca się Wykonawcom przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej w terenie celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia.
12. Wykonawca przed złożeniem zamówienia na materiały budowlane ma obowiązek uzgodnić z inspektorem nadzoru i z przedstawicielem Zamawiającego wnioski materiałowe. W przypadku braku przedstawienia ww. materiałów do uzgodnienia, Wykonawca na żądanie Zamawiającego jest zobowiązany do wymiany materiałów, zaakceptowanych przez Zamawiającego. Brak uzgodnienia będzie traktowany jako nieprawidłowe wykonanie umowy.
13. Zamawiający wymaga od Wykonawcy rękojmi na wykonane roboty budowlane, stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia na okres 60 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 339725,91 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 441673,77 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 339725,91 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U „LOREK” Piotr Lorek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 839-287-24-59

7.3.3) Ulica: Zygmunta Augusta

7.3.4) Miejscowość: Słupsk

7.3.5) Kod pocztowy: 76-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 339725,91 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.