eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SadkiPrzebudowa drogi na ul. Tomyślaka



Ogłoszenie z dnia 2024-08-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi na ul. Tomyślaka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SADKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350903

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Strażacka 11

1.5.2.) Miejscowość: Sadki

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-110

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@sadki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sadki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/sadki

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi na ul. Tomyślaka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-43f805e3-42cc-4686-9074-7f8fe3657776

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00464148

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051457/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Przebudowa drogi na ul. Tomyślaka

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00407439

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.3.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zadania jest przebudowa drogi gminnej nr 090235C – ulica Tomyślaka w Sadkach o łącznej długości 202 mb. Poza pracami przygotowawczymi w ramach inwestycji przewiduje się m.in. mechaniczne rozebranie istniejącej nawierzchni z gruzu budowlanego i tłucznia kamiennego, ułożenie warstwy odcinającej (geosyntetyk) i odsączającej z piasku, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego oraz wyposażenie drogi w nową nawierzchnię z kostki betonowej o szerokości 3,50 m oraz obustronne pobocza utwardzone kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie o szerokości 0,5 m oraz montaż oznakowania pionowego. Jezdnia zostanie ograniczona zatopionymi opornikami betonowymi i krawężnikami najazdowymi. W ramach zadania należy wykonać jezdnię o powierzchni 842 m2, pobocza o powierzchni 202 m2. Konstrukcja jezdni będzie składała się z warstwy odsączającej o grubości 15 cm, podbudowy o grubości łącznej 15 cm i warstwy ścieralnej z kostki betonowej o grubości 8 cm. Ponadto w ramach zadania należy wykonać zmianę organizacji ruchu zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu.
Podstawowe parametry:
- kategoria ruchu: poniżej KR1 – mniej niż 4 pojazdy o nacisku osi 10 t dziennie;
- klasa drogi: D;
- prędkość projektowa: 40 km/h;
- szerokość podstawowa jezdni 3,50 m;
- kategoria drogi: gminna;
- długość odcinka – 202 mb.
Z uwagi, iż roboty budowlane występujące w niniejszym opracowaniu są robotami bardzo prostymi nie wybiegającymi ponad standardowe roboty brukarskie uznano dołączanie specyfikacji wykonania robót jako zbędne nie wnoszące nic nowego ponad ogólnie przyjęte zasady sztuki budowlanej. Wszelkie, szczegółowe wymagania odnośnie materiałów budowlanych podano w PR, PZT i rysunkach konstrukcyjnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 254806,46 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 326776,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 254806,46 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Robót Drogowych DROGPOL Marek Knioła

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 091188470

7.3.3) Ulica: Mlyńska

7.3.4) Miejscowość: Nakło nad Notecią

7.3.5) Kod pocztowy: 89-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 254806,46 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.