Ogłoszenie z dnia 2024-08-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00395103/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej Nr 116305E Janków-do granicy Gminy Rokiciny wraz z drogą wewnętrzną w kierunku Maksymilianowa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rokiciny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648221
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tomaszowska 9
1.5.2.) Miejscowość: Rokiciny
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-221
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 44 719 50 10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rokiciny.net
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rokiciny.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-70304faf-3917-11ef-880f-0e435a8a43bc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi gminnej Nr 116305E Janków-do granicy Gminy Rokiciny wraz z drogą wewnętrzną w kierunku Maksymilianowa2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-70304faf-3917-11ef-880f-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00464185
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00038240/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Przebudowa drogi gminnej Nr 116305E Janków-do granicy Gminy Rokiciny wraz z drogą wewnętrzną w kierunku Maksymilianowa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00395103
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIK.271.10.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 307858,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, polegających na wykonaniu przebudowy drogi wewnętrznej w kierunku Maksymilianowa realizowanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa drogi gminnej Nr 116305E Janków – do granicy Gminy Rokiciny wraz z drogą wewnętrzną w kierunku Maksymilianowa”.
4.2. Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę drogi wewnętrznej w miejscowości Maksymilianów zlokalizowanej na działce nr ew 90 i 36 obręb Maksymilianów, biegnącej od skrzyżowania z drogą gminną Nr 116305E do skrzyżowania z drogą wewnętrzną w Maksymilianowie. Długość przebudowywanego odcinka drogi wynosi 0,287 km.
4.3. Zakres świadczenia wykonawcy obejmuje:
1) wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej o szerokości 4,00 m ,
2) wykonanie pobocza o szerokości 0,50 m ,
3) wykonanie zjazdów na sąsiadujące nieruchomości z drogą z masy bitumicznej,
4) opracowanie i zatwierdzenie projektu tymczasowej organizacji ruchu,
5) wprowadzenie nowej stałej organizacji ruchu.
4.4. Na szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 3 do SWZ opisujący zakres przedmiotu zamówienia składają się:
a) Dokumentacja projektowa,
b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
c) Przedmiar robót,
d) Projekt stałej organizacji ruchu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 339823,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 355319,73 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 339823,79 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INSTYLE24 Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 383013773
7.3.3) Ulica: ROKICIŃSKA 125/25
7.3.4) Miejscowość: Andrespol
7.3.5) Kod pocztowy: 95-020
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INSTYLE24 SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
INSTYLE24 SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 339823,79 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie trenu leśnego pod inwestycję drogową - Rozbudowa i przebudowa drogi wojewódzkiej nr 221 na odcinku Gdańsk - m. Nowa Karczma
- Budowa parkingu przy ul. Zdrowej 13
- Remonty dróg gminnych i wewnętrznych o nawierzchni z kostki brukowej położonych na terenie Gminy Koluszki
- Budowa przystanku autobusowego przy DW939 w Zbytkowie
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" w Boguchwale
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg i placów na terenie Gminy Wejherowo w latach 2025 - 2026 w podziale na części
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.