Ogłoszenie z dnia 2024-08-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00393514/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług kserograficznych oraz dzierżawa z obsługą eksploatacyjno-serwisową urządzeń kopiujących
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000316068
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: św. Józefa 53-59
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: (56) 679 40 11
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamow_publ@wszz.torun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszz.torun.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/wszz_torun1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług kserograficznych oraz dzierżawa z obsługą eksploatacyjno-serwisową urządzeń kopiujących2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0f1e5079-3901-11ef-b37c-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00464265
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00027131/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługi kserograficzne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00393514
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: W.Sz.Z: TZ-280-77/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 330000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług kserograficznych oraz dzierżawa z obsługą eksploatacyjno-serwisową urządzeń kopiujących.
2. Specyfikację asortymentowo-ilościowo-cenową przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 2 do SWZ, który Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty.
3. Zakres przedmiotu zamówienia:
3.1 wykonywanie usług kserograficznych w wynajmowanym od Zamawiającego pomieszczeniu Punktu Ksero zlokalizowanym w budynku Regionalnego Centrum Kardiologii Szpitala Wielospecjalistycznego przy ul. Św. Józefa 53-59 w Toruniu o powierzchni użytkowej 7,60 m² - według zakresu określonego w Załączniku Nr 3 do SWZ.
3.2 dzierżawa z obsługą eksploatacyjno-serwisową czterech urządzeń kopiujących w Punkcie Poligraficznym Szpitala Specjalistycznego dla Dzieci i Dorosłych przy ul. Konstytucji 3 Maja 42 w Toruniu - według zakresu określonego w Załączniku Nr 3 do SWZ.
4. Specyfikację wymaganych parametrów techniczno-użytkowych urządzeń kopiujących do świadczenia usług przez Wykonawcę określa Załącznik Nr 4 do SWZ, który Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty.
5. Stosownie do wymogu określonego w art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający stosując kryterium ceny o wadze przekraczającej 60%, określił w opisie przedmiotu zamówienia (Załączniki Nr 2, Nr 3 i Nr 4 do SWZ) wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79521000-2 - Usługi fotokopiowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 348400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 348400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 348400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Techniki Biurowej SERVICE
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 192896220
7.3.3) Ulica: Św. Kazimierza Królewicza 30
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-586
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 348400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-07-29 do 2026-07-29INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Remonty bieżące nawierzchni chodników parkingów i urządzeń wodnych na terenie Powiatu Toruńskiego
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia w zakresie umiejętności i kompetencji społecznych w danym zawodzie zgodnie z klasyfikacją ESCO dla uczestników projektu "Młodzi przyszłością regionu!"
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Podgórzyn
- PRZEGLĄD, KONSERWACJA I NAPRAWA SPRZĘTU GASTRONOMICZNEGO ORAZ CHŁODNICZEGO
- Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego dla zadania pn.: ,,Budowa hali sportowej w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Chełmży wraz z przebudową sali gimnastycznej''
- Dostawa odzieży roboczej i obuwia profilaktycznego dla pracowników medycznych Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. L. Rydygiera w Toruniu
więcej: przetargi w Toruniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.