Ogłoszenie z dnia 2022-11-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00414570/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wyposażenia na potrzeby strzelnicy pneumatycznej typu zamkniętego w Zespole Szkół nr 2 w Wągrowcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Wągrowiecki
1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Wągrowcu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570790905
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki 15
1.5.2.) Miejscowość: Wągrowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-100
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzp@wagrowiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wagrowiec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/6775151.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wyposażenia na potrzeby strzelnicy pneumatycznej typu zamkniętego w Zespole Szkół nr 2 w Wągrowcu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-972ba5fc-4fad-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00464279
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026718/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.9 Zakup wyposażenia na potrzeby strzelnicy pneumatycznej typu zamkniętego w Zespole Szkół nr 2 w Wągrowcu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00414570/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.272.8.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia jest dostawa nw. asortymentu:
1) urządzenia pneumatyczne – karabinki - 5 szt.
2) urządzenia pneumatyczne – pistolety - 5 szt.
3) wychwytywacze śrutu (kulochwyty) - 1 kpl.
4) urządzenia do transportu tarcz (tarczociągi) - 5 szt.
5) urządzenia do podświetlania tarcz strzelniczych - 5 szt.
6) podest strzelniczy - 5 szt.
7) stolik dla instruktora - 1 szt.
8) apteczka z wyposażeniem - 1 szt.
9) okulary strzeleckie - 6 szt.
10) śrut, tarcze - 1 kpl.
11) szafa do przechowywania broni - 1 szt.
12) taboret - 1 szt.
13) wyposażenie dodatkowe:
a) krzesło (fotel) dla instruktora prowadzącego strzelanie - 1 szt.
b) pojemnik na śrut - 1 szt.
14) kompresor - 1 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35300000-7 - Broń, amunicja i podobne elementy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39113000-7 - Różne siedziska i krzesła
33141100-1 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki
18142000-6 - Okulary ochronne
42123000-7 - Sprężarki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 306590,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 306590,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 306590,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CENTRUM TECHNIKI STRZELECKIEJ, PROJEKTOWANIE, BUDOWA, WYPOSAŻANIE STRZELNIC "TEBBEX2" ŁUKASZ BARTKOWIAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 080313627
7.3.3) Ulica: Naftowa 2H
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 65-705
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 306590 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-13INNE PRZETARGI Z WĄGROWCA
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w 2025 roku dla Starostwa Powiatowego w Wągrowcu
- Opracowanie planu ogólnego Gminy Wągrowiec
- Kompleksowe utrzymanie czystości w obiekcie Aquaparku w Wągrowcu
- Budowa przedszkola wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu, na działkach o nr ewid. 46/5, 47/3 obręb Żelice, gm. Wągrowiec
- Świadczenie usług ochrony fizycznej i dozoru mienia
- Opracowanie planu ogólnego miasta Wągrowca
więcej: przetargi w Wągrowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja ergonomicznych stanowisk pracy poprzez doposażenie/wyposażenie stanowisk pracy - Część nr 1. Ilość zadań: 8
- Zakup wraz z dostawą nici chirurgicznych wchłanialnych i niewchłanialnych oraz innych materiałów wykorzystywanych na Bloku Operacyjnym (z podziałem na 14 zadań)
- Dostawa komory klimatycznej
- Dostawa wraz z montażem mebli i innego wyposażenia do Szkoły Podstawowej nr 12 w Toruniu.
- "Dostawa opatrunków i materiałów szewnych do Apteki Szpitalnej na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o.
- Produkty lecznicze.
więcej: Okulary ochronne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.