Ogłoszenie z dnia 2022-11-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00348255/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-14
- 2022/BZP 00358547/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-21
- 2022/BZP 00447533/01 - Wynik z dnia 2022-11-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu medycznego oraz wyposażenia do Oddziału Ortopedyczno-Urazowego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Zespolony im. J. Śniadeckiego w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050657729
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marii Skłodowskiej-Curie 26
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-950
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 857488531
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.wsz@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sniadecja.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.sniadecja.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu medycznego oraz wyposażenia do Oddziału Ortopedyczno-Urazowego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8da60200-3423-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00464280
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00092951/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.17 Dostawa aparatury medycznej na Oddział Ortopedii w ramach projektu "Poprawa jakości świadczenia usług medycznych na Oddziale Ortopedyczno-Urazowym i O. Urologii Onkologicznej i Ogólnej w SPZOZ WSZ"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Umowa nr UDA.RPPD.08.04.01-20-0090/21-00 z dnia 11.05.2021r. Projekt pn. „Poprawa jakości świadczenia usług medycznych na Oddziale Ortopedyczno-Urazowym i Oddziale Urologii Onkologicznej i Ogólnej w SP ZOZ WSZ im. Jędrzeja Śniadeckiego w Białymstoku” Nr projektu WND-RPPD.08.04.01-20-0090/212.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00348255/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DA.ZP.242.46.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 707022,24 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 1 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania oraz ilość stanowi załącznik nr 1.1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33192120-9 - Łóżka szpitalne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33192000-2 - Meble medyczne
39143112-4 - Materace
33193120-6 - Wózki inwalidzkie
4.5.5.) Wartość części: 509947,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 2 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania oraz ilość stanowi załącznik nr 1.2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33123210-3 - Urządzenia do monitorowania czynności serca
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 55898,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 3 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania oraz ilość stanowi załącznik nr 1.3 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 39330000-4 - Urządzenia dezynfekujące
4.5.5.) Wartość części: 25875,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 4 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania oraz ilość stanowi załącznik nr 1.4 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33193000-9 - Pojazdy inwalidzkie, wózki inwalidzkie i podobne urządzenia
4.5.5.) Wartość części: 21790,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 5 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania oraz ilość stanowi załącznik nr 1.5 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33169000-2 - Przyrządy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 46699,25 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 6 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania oraz ilość stanowi załącznik nr 1.6 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 35113420-9 - Odzież do ochrony jądrowej i radiologicznej
4.5.5.) Wartość części: 7020,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 7 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania oraz ilość stanowi załącznik nr 1.7 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 30398,88 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 8 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania oraz ilość stanowi załącznik nr 1.8 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 9394,11 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25812,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25812,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25812,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Media-MED Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9452062062
7.3.3) Ulica: ul. Promienistych 7
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-481
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25812,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-29INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- ŚWIADCZENIE USŁUG HOLOWANIA POJAZDÓW I ICH CZĘŚCI ZATRZYMANYCH DO DYSPOZYCJI POLICJI, A TAKŻE HOLOWANIE POJAZDÓW SŁUŻBOWYCH POLICJI - W REJONIE DZIAŁANIA JEDNOSTEK POLICJI WOJ. PODLASKIEGO
- Zakup urządzeń sieciowych
- Dostawa samochodu typu bus do przewozu 8+1 osób na potrzeby Oddziału ZUS w Białymstoku
- Remont nawierzchni bitumicznej drogi wojewódzkiej Nr 693 Kleszczele - Siemiatycze w km 18+100-18+500, 18+600-18+820 i 18+840-19+420 oraz naprawa nawierzchni w km 18+500-18+600.
- Przebudowa z rozbudową drogi powiatowej Nr 1438B Załuki - Kondycja - Borki wraz z budową mostu przez rz. Słoja k/m Kondycja (Gm. Gródek)
- Dostawa płytek podłogowych PVC do warsztatu do szybkiego montażu
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup niezbędnego wyposażenia BCU w projekcie pn. ,,Utworzenie i wsparcie funkcjonowania branżowego centrum umiejętności (BCU) w dziedzinie opieki medycznej w ZJEWM w Krakowie"
- Sukcesywna dostawa wyrobów medycznych do zabiegów laparoskopowych, endoskopowych oraz ECPW
- "Wyposażenie Oddziału Dermatologii w Copernicus PL Sp. z o.o. w Gdańsku."
- Dostawa zestawów i narzędzi do zabiegów chirurgicznych dla NZOZ Szpital im. prof. Z. Religi w Słubicach Sp. z o. o.
- Zakup i dostawa kardiomonitorów i defibrylatorów
- Dostawa bielizny pościelowej szpitalnej, poduszek szpitalnych, kocy szpitalnych, odzieży roboczej , fartuchów, koszul szpitalnych, obuwia roboczego, materaców na łóżka i odzieży ochrony radjolog.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.