Ogłoszenie z dnia 2024-08-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00342955/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-07
- 2023/BZP 00350724/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbieranie, transport i agospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości w Gminie Narew
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NAREW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659556
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 101
1.5.2.) Miejscowość: Narew
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-210
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: narew@narew.gmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.portals.narew.gmina.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b67a8469-34ed-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbieranie, transport i agospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości w Gminie Narew2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b67a8469-34ed-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00464294
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00060427/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie gminy Narew.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00342955
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Or.271.34.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 787037,04 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Odbieranie, transport i zagospodarowanie następujących frakcji odpadów:
1) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne;
2) selektywnie zbierane odpady komunalne tj.:
a) papier i tektura,
b) szkło,
c) opakowania ze szkła,
d) metale i tworzywa sztuczne,
e) odpady ulegające biodegradacji,
f) przeterminowane leki,
g) odpady wielkogabarytowe,
h) odpady budowlane i remontowe,
i) tekstylia i odzież,
j) odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igieł
i strzykawek,
k) materiały izolacyjne.
Wykonawca zobowiązany jest do odebrania każdej ilości w/w odpadów komunalnych, wytworzonych na nieruchomościach, na których zamieszkują mieszkańcy.
2. Kody CPV: 90.50.00.00–2 Usługi związane z odpadami
90.51.31.00–7 Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
90.51.20.00–9 Usługi transportu odpadów
90.53.30.00–2 Usługi gospodarki odpadami.
W Gminie jest 47 miejscowości (wsi). Objazd wszystkich wsi Gminy Narew z miejscowości Narew łącznie z zabudowa kolonijną to około 310 km.
Liczba budynków jednorodzinnych (gospodarstw domowych) – 1 355 sztuk (+/- 5% w okresie obowiązywania umowy) w tym: w zabudowie kolonijnej – 79 gospodarstw. Objazd wszystkich wsi Gminy Narew łącznie z zabudowa kolonijną to około 310 km.
Liczba gospodarstw, które nie kompostują odpadów ulegających biodegradacji: 334.
Liczba lokali wielorodzinnych – 128 sztuk (jedna Międzyzakładowa Spółdzielnia Mieszkaniowa w Narwi oraz siedem wspólnot mieszkaniowych).
Wskazane wartości zostały przedstawione na podstawie złożonych deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi i mogą ulec zmianie w okresie świadczenia usługi.
Wykaz wsi oraz właścicieli nieruchomości zostanie dostarczony Wykonawcy w dniu podpisania umowy.
3. Ilości i rodzaje odpadów odebranych z terenu gminy Narew w okresie od lipca 2022 r. do 30 czerwca 2023r.:
Kod odebranych odpadów komunalnych Rodzaj odebranych odpadów komunalnych Masa odebranych odpadów komunalnych
[Mg]
20 03 01 Niesegregowane odpady 276
20 02 01 Odpady ulegające biodegradacji 67
15 01 06 Zmieszane odpady opakowaniowe 84
15 01 07 Opakowania ze szkła 73
20 01 02 Szkło 8
20 01 01 Papier i tektura 16
20 01 99 Inne niewymienione frakcje zbierane w sposób selektywny (popiół z palenisk domowych) 46
20 01 39 Tworzywa sztuczne 3
20 03 07 Odpady wielkogabarytowe 27
17 09 04 Zmieszane odpady budowlane i remontowe 8
200111 Tekstylia i odzież 5
170604 Materiały izolacyjne 1
Przewidywane ilości są wartościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w okresie świadczenia usługi.
W okresie realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający będzie raz na miesiąc aktualizował dane dotyczące złożenia nowych deklaracji oraz zmian danych w deklaracjach o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi mające wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. Informacje będą przekazywane Wykonawcy drogą elektroniczną (e-mail). Zmiany w tym zakresie nie są rozumiane jako zmiana umowy.
4. Zabudowa jednorodzinna:
Na terenie zabudowy jednorodzinnej obowiązywać będzie mieszany pojemnikowo - workowy system zbiórki odpadów.
1) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne gromadzone będą w pojemnikach o pojemności minimum 120 l, zaś odpady ulegające biodegradacji będą gromadzone w workach o pojemności 120 l z możliwością dopuszczenia worków do ich gromadzenia o pojemności 80 l. Pojemniki zapewnia właściciel lub użytkownik nieruchomości i ustawi je w miejscach dostępnych dla odbierającego odpady – w granicy nieruchomości. Worki na odpady ulegające biodegradacji zapewnia Wykonawca.
Wywóz: 1 raz w miesiącu.
2) Selektywne zbieranie odpadów komunalnych.
Selektywna zbiórka odpadów komunalnych na terenie zabudowy jednorodzinnej będzie się odbywać w systemie workowym. Worki o pojemności 120 l.
Wywóz: 1 raz w miesiącu.
Wprowadza się pięć rodzajów worków:
• żółty – do gromadzenia odpadów z tworzyw sztucznych, metali i opakowań wielomateriałowych,
• niebieski – na odpady z papieru i tektury,
• zielony – szkło,
• szary – popiół, żużel,
• brązowy – odpady ulegające biodegradacji.
Worki zapewnia Wykonawca. Szacunkową ilość niezbędnych worków podano w ust. 9.
Przy jednorazowym odbiorze worków na odpady segregowane z każdego punktu odbioru w zabudowie jednorodzinnej Wykonawca odbierający odpady zobowiązany jest do pozostawienia tej samej ilości worków danego rodzaju. Dodatkowe ilości worków odbierane będą przez właścicieli nieruchomości na ich wniosek w siedzibie Urzędu Gminy Narew. Wykonawca w danym miesiącu dostarczy do Urzędu Gminy Narew 50 szt. worków każdego rodzaju.
3) Odpady wielkogabarytowe, będą dostarczane przez mieszkańców na PSZOK.
4) Odpady budowlane i remontowe będą dostarczane przez mieszkańców na PSZOK.
5. Zabudowa wielorodzinna:
Na terenie zabudowy wielorodzinnej obowiązywać będzie kontenerowy system zbiórki odpadów.
1) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne
a) Międzyzakładowa Spółdzielnia Mieszkaniowa w Narwi
- 3 kontenery KP–7 (2 kontenery zapewnia Wykonawca, 1 kontener zapewnia Zamawiający):
b) ul. A. Mickiewicza 81A,
- 1 kontener o pojemności 1100 l (kontener zapewnia Wykonawca),
c) ul. A. Mickiewicza 101C, 101D, 101E
- 3 kontenery o pojemności 1100 litrów (kontenery zapewnia Wykonawca),
d) wspólnot mieszkaniowych w Narwi: ul. A. Mickiewicza 32, ul. Bielska 84 i 88:
- 3 kontenery o pojemności 1100 litrów (kontenery zapewnia Wykonawca).
2) Odpady ulegające biodegradacji
a) Międzyzakładowa Spółdzielnia Mieszkaniowa w Narwi
- 1 kontener o pojemności 1100 litrów (kontener zapewnia Wykonawca),
b) ul. A. Mickiewicza 81A,
- 1 kontener o pojemności 1100 litrów (kontener zapewnia Wykonawca),
c) ul. A. Mickiewicza 101C, 101D, 101E
- 1 kontener o pojemności 1100 litrów (kontener zapewnia Wykonawca),
d) wspólnot mieszkaniowych w Narwi: ul. A. Mickiewicza 32, ul. Bielska 84 i 88:
- 1 kontener o pojemności 1100 litrów dla każdej ze wspólnot (kontenery zapewnia Wykonawca).
Częstotliwość wywozu niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych i odpadów ulegających biodegradacji: nie rzadziej niż 1 raz na dwa tygodnie.
3) Selektywnie zbierane odpady komunalne
Selektywnie zbierane frakcje odpadów komunalnych (tworzywa sztuczne i metale, papier i tektura , szkło) na terenie zabudowy wielorodzinnej odbywać się będzie od:
a) Międzyzakładowej Spółdzielni Mieszkaniowej w Narwi – do 7 specjalistycznych kontenerów o pojemności 1100 l ustawionych przez Wykonawcę (4 kontenery na metale i tworzywa sztuczne, 1 kontener na szkło, 2 kontenery na papier i tekturę),
Częstotliwość wywozu: nie rzadziej niż 1 raz na dwa tygodnie.
b) wspólnot mieszkaniowych w Narwi:
- ul. A. Mickiewicza 81A (4 kontenery o pojemności 1100 litrów: 2 szt. na tworzywa sztuczne i metale, 1 szt. na szkło, 1 szt. na papier i tekturę) ustawione przez Wykonawcę,
- ul. A. Mickiewicza 101C, 101D, 101E (4 kontenery o pojemności 1100 litrów: 2 szt. na tworzywa sztuczne i metale, 1 szt. na szkło, 1 szt. na papier i tekturę) ustawionych przez Wykonawcę;
Częstotliwość wywozu: nie rzadziej niż 1 raz na dwa tygodnie.
c) wspólnot mieszkaniowych w Narwi przy ul. A. Mickiewicza 32 oraz przy ul. Bielska 84 i 88:
- 1 kontener o pojemności 1100 litrów dla każdej ze wspólnot (kontener zapewnia Wykonawca).
Częstotliwość wywozu: nie rzadziej niż 1 raz na dwa tygodnie.
4) Odpady wielkogabarytowe, będą zbierane i dostarczane przez mieszkańców na PSZOK;
5) Odpady budowlane i remontowe (z małych i niewielkich remontów) będą zbierane i dostarczane przez mieszkańców na PSZOK..
6. W przypadku niedopełnienia przez właściciela nieruchomości obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych Wykonawca:
1) zobowiązany jest przyjąć odpady jako zmieszane odpady komunalne,
2) niezwłoczne informuje Zamawiającego i właściciela nieruchomości o stwierdzonym przypadku niedopełnienia w/w obowiązku,
3) sporządza protokół wraz z dokumentacją fotograficzną, które stanowić będą dowód nie wywiązania się właściciela z obowiązku prowadzenia selektywnej zbiórki i przekazuje Zamawiającemu w ciągu 3 dni od momentu stwierdzenia naruszenia zasad selektywnej zbiórki odpadów;
W przypadku stwierdzenia, iż właściciel deklarujący kompostowanie odpadów w przydomowych kompostownikach, wystawia bioodpady do odbioru, Wykonawca powiadamia o tym Zamawiającego;
7. Wykaz materiałów do gromadzenia odpadów i sprzętu technicznego.
Charakterystyka worków do selektywnej zbiórki odpadów:
1) materiał: folia polietylenowa LDPE,
2) pojemność 120 l,
a) kolor: żółty, niebieski, zielony, brązowy, szary,
b) grubość: co najmniej 60 mikronów.
Zamawiający dopuszcza worki:
• w kolorze brązowym o pojemności 80 l, pozostałe parametry jak wyżej,
• w kolorze szarym o pojemności 60 l, pozostałe parametry jak wyżej,
• w kolorze niebieskim i żółtym o grubości co najmniej 40 mikronów, pozostałe parametry jak wyżej;
• w kolorze zielonym o pojemności 80 l z przeznaczeniem na szkło.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 948926,26 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 948926,26 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 948926,26 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5431002087
7.3.3) Ulica: Łowicza 4
7.3.4) Miejscowość: Hajnówka
7.3.5) Kod pocztowy: 17-200
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 948926,26 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-01 do 2024-08-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i transport oraz zagospodarowanie odpadów o kodzie 20 03 07 pochodzących z Instalacji Przetwarzania Odpadów w Giedlarowej
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych z terenu Gminy Gubin o statusie miejskim oraz z innych miejsc i terenów
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Sochaczewie
- Usługa w zakresie gospodarowania odpadami wytwarzanymi na terenie nieruchomości zarządzanych przez Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Drezdenku, nr sprawy: PCZSzp/TP-MN/4/2025
- Świadczenie usługi odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych wytworzonych przez Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Otwocku
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych o kodzie 20 01 99ex popiół pochodzący z palenisk domowych
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.