eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻelazkówModernizacja Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Janków wraz z wykonaniem ujęcia wód podziemnych oraz zakup sprzętu do obsługi sieci wodno - kanalizacyjnej w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład



Ogłoszenie z dnia 2024-08-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Janków wraz z wykonaniem ujęcia wód podziemnych oraz zakup sprzętu do obsługi sieci wodno - kanalizacyjnej w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Żelazków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854932

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żelazków138

1.5.2.) Miejscowość: Żelazków

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-817

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 62 752 18 50

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zelazkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.zelazkow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6f439e90-3521-11ef-acf6-4e696a6d8c25

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Janków wraz z wykonaniem ujęcia wód podziemnych oraz zakup sprzętu do obsługi sieci wodno - kanalizacyjnej w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6f439e90-3521-11ef-acf6-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00464318

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00016348/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Janków wraz z wykonaniem ujęcia wód podziemnych oraz zakup sprzętu do obsługi sieci wodno – kanalizacyjnej w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00388416

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 5113908,94 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Janków wraz z wykonaniem ujęcia wód podziemnych.

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich niezbędnych prac do prawidłowego funkcjonowania planowanej modernizacji i przebudowy stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Janków wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą, obejmujących swym zakresem roboty ogólnobudowlane, roboty sanitarne, elektryczne i zagospodarowanie terenu SUW.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 5756108,10 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – Dostawa wozu do wody pitnej z rampą czerpalną.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) dostawę fabrycznie nowego przedmiotu zamówienia,
2) rozruch dostarczonego przedmiotu zamówienia w obecności przedstawicieli Zamawiającego,
3) przeszkolenie co najmniej 1 pracownika Zamawiającego w zakresie zasad użytkowania, obsługi konserwacji i eksploatacji dostarczonego przedmiotu zamówienia, szkolenie zostanie potwierdzone na piśmie,
4) dostarczenie niezbędnego opisu technicznego na piśmie (w języku polskim),
5) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim oraz kompletu dokumentów niezbędnych do rejestracji sprzętu (jeżeli jest to wymagane),
6) udzielenie gwarancji na okres minimum 24 miesięcy na warunkach nie gorszych niż gwarancja producenta oraz potwierdzona odrębnymi dokumentami gwarancyjnymi dostarczonymi wraz z przedmiotem zamówienia (okres gwarancji rozpocznie się z dniem podpisania protokołu odbioru),
7) dostarczenie przedmiotu zamówienia na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego: Urząd Gminy Żelazków, Żelazków 138, 62-817 Żelazków.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144212-7 - Cysterny do transportu wody

4.5.5.) Wartość części: 45000 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 – Dostawa ciągnika.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) dostawę fabrycznie nowego sprzętu,
2) rozruch dostarczonego przedmiotu zamówienia w obecności przedstawicieli Zamawiającego,
3) przeszkolenie co najmniej 1 pracownika Zamawiającego w zakresie zasad użytkowania, obsługi konserwacji i eksploatacji dostarczonego przedmiotu zamówienia, szkolenie zostanie potwierdzone na piśmie,
4) dostarczenie niezbędnego opisu technicznego na piśmie (w języku polskim),
5) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim oraz kompletu dokumentów niezbędnych do rejestracji sprzętu (jeżeli jest to wymagane),
6) udzielenie gwarancji na okres minimum 60 miesięcy na warunkach nie gorszych niż gwarancja producenta oraz potwierdzona odrębnymi dokumentami gwarancyjnymi dostarczonymi wraz z przedmiotem zamówienia (okres gwarancji rozpocznie się z dniem podpisania protokołu odbioru),
7) dostarczenie przedmiotu zamówienia na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego: Urząd Gminy Żelazków, Żelazków 138, 62-817 Żelazków.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki

4.5.5.) Wartość części: 489000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4941227 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5979500 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4941227 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AUTOMATYK ZBIERSK Spółka z organiczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 522443319

7.3.3) Ulica: Zbiersk Cukrownia 68/2

7.3.4) Miejscowość: Zbiersk

7.3.5) Kod pocztowy: 62-830

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4941227 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-09-19

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44157 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44895 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44157 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowe AGROMA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000040927

7.3.3) Ulica: Parkowa 6

7.3.4) Miejscowość: Świerklaniec

7.3.5) Kod pocztowy: 42-622

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44157 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-09-19

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 452640 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 452640 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 452640 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowe AGROMA S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 630218464

7.3.3) Ulica: Gnieźnieńska 99

7.3.4) Miejscowość: Kobylnica

7.3.5) Kod pocztowy: 62-006

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 452640 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-09-19

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.