Ogłoszenie z dnia 2022-11-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00407444/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont sali gimnastycznej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 15 w Katowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY NR 15
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 522488813
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zielonogórska 3
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-710
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsp15kat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp34kat.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_katowice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont sali gimnastycznej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 15 w Katowicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a9b88d82-5429-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00464359
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00407444/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/733/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 96430,74 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie podłogi parkietowej sali gimnastycznej wraz z jej odmalowaniem wraz remontem przedsionka.
Zakres robót obejmuje:
1. sala gimnastyczna:
a) rozbiórka podłogi parkietowej z wymianą części uszkodzonego drewnianego podłoża z załadunkiem, wywozem na 15 km i utylizacją gruzu,
b) wykonanie nowej podłogi parkietowej z klepek dębowych wraz z nowymi listwami przypodłogowymi z drewna liściastego,
c) cyklinowanie i malowanie 1x kaponem i 3x lakierem chemoutwardzalnym (odpowiednim na boiska sportowe) z przywróceniem poprzednich linii boiskowych (w tym nowe boisko do badmintona),
d) zabudowa nowych słupków do rozpinania siatki do gry w siatkówkę (z możliwością przesuwu na różne wysokości) na odpowiedniej, stalowej podkonstrukcji,
e) naprawa uszkodzonych tynków ścian (lamperie olejne) z malowaniem 2x farbą olejną, w tym dwóch bramek na ścianach szczytowych; podobnie podciągi sufitu,
f) wyczyszczenie i malowanie farbą ognioodporna drewnianych plafonów sufitowych,
g) zakup dostawa i montaż 2 kpl. osłon grzejnikowych.
2. przedsionek sali gimnastycznej:
a) odmalowanie ścian i sufitu 2x farby lateksowe i olejne z zdrapaniem starej farby i wykonaniem gruntowań i gładzi gipsowych gr do 3 mm,
b) odnowienie ozdobnych drewnianych drzwi wew. wraz z ościeżnicą (szlifowanie starej farby, grunt 1x kapon i 2x lakier bezbarwny).
3. roboty pomocnicze:
a) wyniesienie z budynku, załadunek na samochód i wywóz na 15 km oraz utylizacją gruzu powstałego z remontu,
b) wyniesienie i wniesienie mebli i innego wyposażenia remontowanych pomieszczeń,
c) zabezpieczenie podłóg oraz okien i drzwi folią ochronną,
d) demontaż 2 kpl. drabinek gimnastycznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45442100-8 - Roboty malarskie
45432130-4 - Pokrywanie podłóg
45432114-6 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 106600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 234926,21 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 106600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jamróz Hubert HUB-DREW
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180711804
7.3.3) Ulica: ul. Kolbuszowska, nr 27
7.3.4) Miejscowość: Dzikowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 36-122
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 106600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-20INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Zakup pojazdu typu autobus
- Remont mieszkań (III)/XV/2024
- Usługa przemieszczania /holowania/ pojazdów oraz części pojazdów na koszt Policji dla jednostek Policji garnizonu śląskiego
- Dostawa urządzeń sieciowych
- Dostawa subskrypcji dla systemu VoIP oraz usługa wsparcia
- Świadczenie usług pełnienia dyżurów awaryjnych
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Remont łazienek w Domu Zdrojowym w Szczawnie Zdrój, ul. Kolejowa 14.
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
- "Odrestaurowanie piwnic budynku Szpitala Jerozolimskiego w Malborku"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.