Ogłoszenie z dnia 2023-10-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00434689/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Zblewo w sezonie zimowym 2023/2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZBLEWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675729
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Główna 40
1.5.2.) Miejscowość: Zblewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-210
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.7.) Numer telefonu: 58 588 43 81
1.5.8.) Numer faksu: 58 588 4569
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@zblewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/zblewo
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zblewo1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Zblewo w sezonie zimowym 2023/20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4021bbf6-6685-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00464461
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00024039/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Zblewo w sezonie 2023/2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00434689
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RO.271.30.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 793276,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 – Odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych w rejonie 1 (Lipia Góra, Wałdówko, Bukowiec Królewski);Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) odśnieżanie ulic i dróg lub chodników i parkingów przy zastosowaniu odpowiedniego sprzętu,
b) prowadzenie obserwacji warunków atmosferycznych i informowania Zamawiającego
o potrzebie podjęcia działań dla utrzymania zimowego dróg i ulic lub chodników i parkingów,
e) przystąpienie do prowadzenia akcji zimowej niezwłocznie po ustaniu opadów śniegu lub w ich
trakcie, w przypadku występowania ciągłych opadów, zawiei i zamieci śnieżnych, zagrażających
bezpieczeństwu ruchu z powodu powstania zatorów drogowych – po zgłoszeniu tego faktu
przedstawicielowi Zamawiającego i uzyskaniu jego akceptacji,
f) rozpoczęcie świadczenia usług niezwłocznie, nie później jednak niż w czasie do 1 godz. od
otrzymania od upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego wezwania telefonicznego,
ustnego,
g) bezwzględne respektowanie poleceń przedstawicieli Zamawiającego odpowiedzialnych za
bezpośrednie prowadzenie akcji zimowej w zakresie odśnieżania i posypywania,
h) rozpoczęcie świadczenia usług związanych z utrzymaniem przejezdności dróg w godzinach
nocnych, w przypadkach zaistnienia sytuacji wyjątkowych tj.: intensywnych opadów śniegu – po
uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego,
i) usuwanie śniegu z ulic, dróg, chodników, parkingów (płużenie) - odpowiednio dla zadania,
przez zgarnianie pokrywy śnieżnej na całej szerokości i długości. Zgarnięty śnieg nie może
uniemożliwiać lub utrudniać ruchu pojazdów szczególnie na skrzyżowaniach, wjazdach,
zjazdach, przystankach autobusowych, miejscach przeznaczonych do ruchu pieszych,
j) ręczne odgarnięcie pokrywy śnieżnej w miejscach niedostępnych dla pługów oraz
doczyszczanie ręczne błota pośniegowego i zmarzliny przykrawężnikowej jezdni w strefie
przejść dla pieszych,
k) wyrażenie gotowości do pracy 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu umożliwiając
kontakt telefoniczny w celu zapewnienia dyspozycyjności,
l) wyznaczenie osób pełniących dyżury w dni wolne od pracy i święta, odpowiedzialnych za
przystąpienie do akcji zimowej w przypadku wystąpienia opadów śniegu,
m) wyposażenie operatora zatrudnionego przy zimowym utrzymaniu dróg w telefon komórkowy
umożliwiający bezpośredni kontakt z przedstawicielem Zamawiającego odpowiedzialnym za
prowadzenie akcji zimowej,
n) używanie sprzętu w pełni sprawnego technicznie, w przypadku awarii sprzętu Wykonawca
zobowiązany jest do podstawienia sprzętu zastępczego,
o) w czasie wykonywania usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg przestrzeganie
przepisów BHP, oraz przepisów wynikających z Kodeksu Ruchu Drogowego. Wykonawca
bierze na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie usług, zapewnienie
bezpieczeństwa oraz metody organizacyjno – techniczne,
p) informowanie na bieżąco Zamawiającego o zakresie wykonanych prac w danym dniu
najpóźniej do godz. 8.30 dnia następnego,
q) każdorazowe zgłaszanie rozpoczęcia i zakończenia prac przedstawicielowi Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 15742,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 - Odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych w rejonie 2 (Zawada, Tomaszewo, Jezierce,Kleszczewo Kościerskie); Przewidywana ilość godzin pracy sprzętu – 50 [h]
Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) odśnieżanie ulic i dróg (część 1-9) lub chodników i parkingów przy zastosowaniu
odpowiedniego sprzętu,
b) prowadzenie obserwacji warunków atmosferycznych i informowania Zamawiającego
o potrzebie podjęcia działań dla utrzymania zimowego dróg i ulic lub chodników i parkingów,
e) przystąpienie do prowadzenia akcji zimowej niezwłocznie po ustaniu opadów śniegu lub w ich
trakcie, w przypadku występowania ciągłych opadów, zawiei i zamieci śnieżnych, zagrażających
bezpieczeństwu ruchu z powodu powstania zatorów drogowych – po zgłoszeniu tego faktu
przedstawicielowi Zamawiającego i uzyskaniu jego akceptacji,
f) rozpoczęcie świadczenia usług niezwłocznie, nie później jednak niż w czasie do 1 godz. od
otrzymania od upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego wezwania telefonicznego,
ustnego,
g) bezwzględne respektowanie poleceń przedstawicieli Zamawiającego odpowiedzialnych za
bezpośrednie prowadzenie akcji zimowej w zakresie odśnieżania i posypywania,
h) rozpoczęcie świadczenia usług związanych z utrzymaniem przejezdności dróg w godzinach
nocnych, w przypadkach zaistnienia sytuacji wyjątkowych tj.: intensywnych opadów śniegu – po
uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego,
i) usuwanie śniegu z ulic, dróg, chodników, parkingów (płużenie) - odpowiednio dla zadania,
przez zgarnianie pokrywy śnieżnej na całej szerokości i długości. Zgarnięty śnieg nie może
uniemożliwiać lub utrudniać ruchu pojazdów szczególnie na skrzyżowaniach, wjazdach,
zjazdach, przystankach autobusowych, miejscach przeznaczonych do ruchu pieszych,
j) ręczne odgarnięcie pokrywy śnieżnej w miejscach niedostępnych dla pługów oraz
doczyszczanie ręczne błota pośniegowego i zmarzliny przykrawężnikowej jezdni w strefie
przejść dla pieszych,
k) wyrażenie gotowości do pracy 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu umożliwiając
kontakt telefoniczny w celu zapewnienia dyspozycyjności,
l) wyznaczenie osób pełniących dyżury w dni wolne od pracy i święta, odpowiedzialnych za
przystąpienie do akcji zimowej w przypadku wystąpienia opadów śniegu,
m) wyposażenie operatora zatrudnionego przy zimowym utrzymaniu dróg w telefon komórkowy
umożliwiający bezpośredni kontakt z przedstawicielem Zamawiającego odpowiedzialnym za
prowadzenie akcji zimowej,
n) używanie sprzętu w pełni sprawnego technicznie, w przypadku awarii sprzętu Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia sprzętu zastępczego,
o) w czasie wykonywania usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg przestrzeganie
przepisów BHP, oraz przepisów wynikających z Kodeksu Ruchu Drogowego. Wykonawca
bierze na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie usług, zapewnienie
bezpieczeństwa oraz metody organizacyjno – techniczne,
p) informowanie na bieżąco Zamawiającego o zakresie wykonanych prac w danym dniu
najpóźniej do godz. 8.30 dnia następnego,
q) każdorazowe zgłaszanie rozpoczęcia i zakończenia prac przedstawicielowi Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 48300 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3 – Odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych w rejonie 3 (Semlin, Semlinek);Przewidywana ilość godzin pracy sprzętu – 50 [h] , Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) odśnieżanie ulic i dróg (część 1-9) lub chodników i parkingów przy zastosowaniu
odpowiedniego sprzętu,
b) prowadzenie obserwacji warunków atmosferycznych i informowania Zamawiającego
o potrzebie podjęcia działań dla utrzymania zimowego dróg i ulic lub chodników i parkingów, e) przystąpienie do prowadzenia akcji zimowej niezwłocznie po ustaniu opadów śniegu lub w ich
trakcie, w przypadku występowania ciągłych opadów, zawiei i zamieci śnieżnych, zagrażających
bezpieczeństwu ruchu z powodu powstania zatorów drogowych – po zgłoszeniu tego faktu
przedstawicielowi Zamawiającego i uzyskaniu jego akceptacji,
f) rozpoczęcie świadczenia usług niezwłocznie, nie później jednak niż w czasie do 1 godz. odotrzymania od upoważnionego
przedstawiciela Zamawiającego wezwania telefonicznego,
ustnego,
g) bezwzględne respektowanie poleceń przedstawicieli Zamawiającego odpowiedzialnych za
bezpośrednie prowadzenie akcji zimowej w zakresie odśnieżania i posypywania,
h) rozpoczęcie świadczenia usług związanych z utrzymaniem przejezdności dróg w godzinach
nocnych, w przypadkach zaistnienia sytuacji wyjątkowych tj.: intensywnych opadów śniegu – po
uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego,
i) usuwanie śniegu z ulic, dróg, chodników, parkingów (płużenie) - odpowiednio dla zadania,
przez zgarnianie pokrywy śnieżnej na całej szerokości i długości. Zgarnięty śnieg nie może
uniemożliwiać lub utrudniać ruchu pojazdów szczególnie na skrzyżowaniach, wjazdach,
zjazdach, przystankach autobusowych, miejscach przeznaczonych do ruchu pieszych,
j) ręczne odgarnięcie pokrywy śnieżnej w miejscach niedostępnych dla pługów oraz
doczyszczanie ręczne błota pośniegowego i zmarzliny przykrawężnikowej jezdni w strefie
przejść dla pieszych,
k) wyrażenie gotowości do pracy 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu umożliwiając
kontakt telefoniczny w celu zapewnienia dyspozycyjności,
l) wyznaczenie osób pełniących dyżury w dni wolne od pracy i święta, odpowiedzialnych za
przystąpienie do akcji zimowej w przypadku wystąpienia opadów śniegu,
m) wyposażenie operatora zatrudnionego przy zimowym utrzymaniu dróg w telefon komórkowy
umożliwiający bezpośredni kontakt z przedstawicielem Zamawiającego odpowiedzialnym za
prowadzenie akcji zimowej,
n) używanie sprzętu w pełni sprawnego technicznie, w przypadku awarii sprzętu Wykonawca
zobowiązany jest do podstawienia sprzętu zastępczego,
o) w czasie wykonywania usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg przestrzeganie
przepisów BHP, oraz przepisów wynikających z Kodeksu Ruchu Drogowego. Wykonawca
bierze na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie usług, zapewnienie
bezpieczeństwa oraz metody organizacyjno – techniczne,
p) informowanie na bieżąco Zamawiającego o zakresie wykonanych prac w danym dniu
najpóźniej do godz. 8.30 dnia następnego,
q) każdorazowe zgłaszanie rozpoczęcia i zakończenia prac przedstawicielowi Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 47480 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4 – Odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych w rejonie 4 (Pinczyn, Pałubinek);Przewidywana ilość godzin pracy sprzętu – 80 [h], Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) odśnieżanie ulic i dróg (część 1-9) lub chodników i parkingów przy zastosowaniu
odpowiedniego sprzętu,
b) prowadzenie obserwacji warunków atmosferycznych i informowania Zamawiającego
o potrzebie podjęcia działań dla utrzymania zimowego dróg i ulic lub chodników i parkingów,
e) przystąpienie do prowadzenia akcji zimowej niezwłocznie po ustaniu opadów śniegu lub w ich
trakcie, w przypadku występowania ciągłych opadów, zawiei i zamieci śnieżnych, zagrażających
bezpieczeństwu ruchu z powodu powstania zatorów drogowych – po zgłoszeniu tego faktu
przedstawicielowi Zamawiającego i uzyskaniu jego akceptacji,
f) rozpoczęcie świadczenia usług niezwłocznie, nie później jednak niż w czasie do 1 godz. od
otrzymania od upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego wezwania telefonicznego,
ustnego,
g) bezwzględne respektowanie poleceń przedstawicieli Zamawiającego odpowiedzialnych za
bezpośrednie prowadzenie akcji zimowej w zakresie odśnieżania i posypywania,
h) rozpoczęcie świadczenia usług związanych z utrzymaniem przejezdności dróg w godzinach
nocnych, w przypadkach zaistnienia sytuacji wyjątkowych tj.: intensywnych opadów śniegu – po
uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego,
i) usuwanie śniegu z ulic, dróg, chodników, parkingów (płużenie) - odpowiednio dla zadania,
przez zgarnianie pokrywy śnieżnej na całej szerokości i długości. Zgarnięty śnieg nie może
uniemożliwiać lub utrudniać ruchu pojazdów szczególnie na skrzyżowaniach, wjazdach,
zjazdach, przystankach autobusowych, miejscach przeznaczonych do ruchu pieszych,j) ręczne odgarnięcie pokrywy
śnieżnej w miejscach niedostępnych dla pługów oraz
doczyszczanie ręczne błota pośniegowego i zmarzliny przykrawężnikowej jezdni w strefie
przejść dla pieszych,
k) wyrażenie gotowości do pracy 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu umożliwiając
kontakt telefoniczny w celu zapewnienia dyspozycyjności,
l) wyznaczenie osób pełniących dyżury w dni wolne od pracy i święta, odpowiedzialnych za
przystąpienie do akcji zimowej w przypadku wystąpienia opadów śniegu,
m) wyposażenie operatora zatrudnionego przy zimowym utrzymaniu dróg w telefon komórkowy
umożliwiający bezpośredni kontakt z przedstawicielem Zamawiającego odpowiedzialnym za
prowadzenie akcji zimowej,
n) używanie sprzętu w pełni sprawnego technicznie, w przypadku awarii sprzętu Wykonawca
zobowiązany jest do podstawienia sprzętu zastępczego,
o) w czasie wykonywania usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg przestrzeganie
przepisów BHP, oraz przepisów wynikających z Kodeksu Ruchu Drogowego. Wykonawca
bierze na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie usług, zapewnienie
bezpieczeństwa oraz metody organizacyjno – techniczne,
p) informowanie na bieżąco Zamawiającego o zakresie wykonanych prac w danym dniu
najpóźniej do godz. 8.30 dnia następnego,
q) każdorazowe zgłaszanie rozpoczęcia i zakończenia prac przedstawicielowi Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 70155,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 5 – Odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych w rejonie 5 (Miradowo, Karolewo,Piesienica, Biały Bukowiec);
Przewidywana ilość godzin pracy sprzętu – 60 [h], Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) odśnieżanie ulic i dróg (część 1-9) lub chodników i parkingów przy zastosowaniu
odpowiedniego sprzętu,
b) prowadzenie obserwacji warunków atmosferycznych i informowania Zamawiającego
o potrzebie podjęcia działań dla utrzymania zimowego dróg i ulic lub chodników i parkingów,
e) przystąpienie do prowadzenia akcji zimowej niezwłocznie po ustaniu opadów śniegu lub w ich
trakcie, w przypadku występowania ciągłych opadów, zawiei i zamieci śnieżnych, zagrażających
bezpieczeństwu ruchu z powodu powstania zatorów drogowych – po zgłoszeniu tego faktu
przedstawicielowi Zamawiającego i uzyskaniu jego akceptacji,
f) rozpoczęcie świadczenia usług niezwłocznie, nie później jednak niż w czasie do 1 godz. od
otrzymania od upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego wezwania telefonicznego,
ustnego,
g) bezwzględne respektowanie poleceń przedstawicieli Zamawiającego odpowiedzialnych za
bezpośrednie prowadzenie akcji zimowej w zakresie odśnieżania i posypywania,
h) rozpoczęcie świadczenia usług związanych z utrzymaniem przejezdności dróg w godzinach
nocnych, w przypadkach zaistnienia sytuacji wyjątkowych tj.: intensywnych opadów śniegu – po
uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego,
i) usuwanie śniegu z ulic, dróg, chodników, parkingów (płużenie) - odpowiednio dla zadania, przez zgarnianie pokrywy śnieżnej na całej szerokości i długości. Zgarnięty śnieg nie może
uniemożliwiać lub utrudniać ruchu pojazdów szczególnie na skrzyżowaniach, wjazdach,
zjazdach, przystankach autobusowych, miejscach przeznaczonych do ruchu pieszych,
j) ręczne odgarnięcie pokrywy śnieżnej w miejscach niedostępnych dla pługów oraz
doczyszczanie ręczne błota pośniegowego i zmarzliny przykrawężnikowej jezdni w strefie
przejść dla pieszych,
k) wyrażenie gotowości do pracy 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu umożliwiając
kontakt telefoniczny w celu zapewnienia dyspozycyjności,
l) wyznaczenie osób pełniących dyżury w dni wolne od pracy i święta, odpowiedzialnych za
przystąpienie do akcji zimowej w przypadku wystąpienia opadów śniegu,
m) wyposażenie operatora zatrudnionego przy zimowym utrzymaniu dróg w telefon komórkowy
umożliwiający bezpośredni kontakt z przedstawicielem Zamawiającego odpowiedzialnym za
prowadzenie akcji zimowej,
n) używanie sprzętu w pełni sprawnego technicznie, w przypadku awarii sprzętu Wykonawca zobowiązany jest do
podstawienia sprzętu zastępczego,
o) w czasie wykonywania usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg przestrzeganie
przepisów BHP, oraz przepisów wynikających z Kodeksu Ruchu Drogowego. Wykonawca
bierze na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie usług, zapewnienie
bezpieczeństwa oraz metody organizacyjno – techniczne,
p) informowanie na bieżąco Zamawiającego o zakresie wykonanych prac w danym dniu
najpóźniej do godz. 8.30 dnia następnego,
q) każdorazowe zgłaszanie rozpoczęcia i zakończenia prac przedstawicielowi Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 53415,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 6 – Odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych w rejonie 6 (Zblewo, Bytonia, Cis);Przewidywana ilość godzin pracy sprzętu – 100 [h], Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) odśnieżanie ulic i dróg (część 1-9) lub chodników i parkingów przy zastosowaniu
odpowiedniego sprzętu,
b) prowadzenie obserwacji warunków atmosferycznych i informowania Zamawiającego
o potrzebie podjęcia działań dla utrzymania zimowego dróg i ulic lub chodników i parkingów,
e) przystąpienie do prowadzenia akcji zimowej niezwłocznie po ustaniu opadów śniegu lub w ich
trakcie, w przypadku występowania ciągłych opadów, zawiei i zamieci śnieżnych, zagrażających
bezpieczeństwu ruchu z powodu powstania zatorów drogowych – po zgłoszeniu tego faktu
przedstawicielowi Zamawiającego i uzyskaniu jego akceptacji,
f) rozpoczęcie świadczenia usług niezwłocznie, nie później jednak niż w czasie do 1 godz. od
otrzymania od upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego wezwania telefonicznego,
ustnego,
g) bezwzględne respektowanie poleceń przedstawicieli Zamawiającego odpowiedzialnych za
bezpośrednie prowadzenie akcji zimowej w zakresie odśnieżania i posypywania,
h) rozpoczęcie świadczenia usług związanych z utrzymaniem przejezdności dróg w godzinach
nocnych, w przypadkach zaistnienia sytuacji wyjątkowych tj.: intensywnych opadów śniegu – po
uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego,
i) usuwanie śniegu z ulic, dróg, chodników, parkingów (płużenie) - odpowiednio dla zadania,
przez zgarnianie pokrywy śnieżnej na całej szerokości i długości. Zgarnięty śnieg nie może
uniemożliwiać lub utrudniać ruchu pojazdów szczególnie na skrzyżowaniach, wjazdach,
zjazdach, przystankach autobusowych, miejscach przeznaczonych do ruchu pieszych,
j) ręczne odgarnięcie pokrywy śnieżnej w miejscach niedostępnych dla pługów oraz
doczyszczanie ręczne błota pośniegowego i zmarzliny przykrawężnikowej jezdni w strefie
przejść dla pieszych,
k) wyrażenie gotowości do pracy 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu umożliwiając
kontakt telefoniczny w celu zapewnienia dyspozycyjności,
l) wyznaczenie osób pełniących dyżury w dni wolne od pracy i święta, odpowiedzialnych za
przystąpienie do akcji zimowej w przypadku wystąpienia opadów śniegu,
m) wyposażenie operatora zatrudnionego przy zimowym utrzymaniu dróg w telefon komórkowy
umożliwiający bezpośredni kontakt z przedstawicielem Zamawiającego odpowiedzialnym za
prowadzenie akcji zimowej,
n) używanie sprzętu w pełni sprawnego technicznie, w przypadku awarii sprzętu Wykonawca
zobowiązany jest do podstawienia sprzętu zastępczego,
o) w czasie wykonywania usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg przestrzeganie
przepisów BHP, oraz przepisów wynikających z Kodeksu Ruchu Drogowego. Wykonawca
bierze na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie usług, zapewnienie
bezpieczeństwa oraz metody organizacyjno – techniczne,
p) informowanie na bieżąco Zamawiającego o zakresie wykonanych prac w danym dniu
najpóźniej do godz. 8.30 dnia następnego,
q) każdorazowe zgłaszanie rozpoczęcia i zakończenia prac przedstawicielowi Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 117720,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 7 – Odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych w rejonie 7 (Białachowo, Radziejewo); Przewidywana ilość godzinpracy sprzętu – 50 [h], Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) odśnieżanie ulic i dróg (część 1-9) lub chodników i parkingów przy zastosowaniu
odpowiedniego sprzętu,
b) prowadzenie obserwacji warunków atmosferycznych i informowania Zamawiającego
o potrzebie podjęcia działań dla utrzymania zimowego dróg i ulic lub chodników i parkingów,
e) przystąpienie do prowadzenia akcji zimowej niezwłocznie po ustaniu opadów śniegu lub w ich
trakcie, w przypadku występowania ciągłych opadów, zawiei i zamieci śnieżnych, zagrażających
bezpieczeństwu ruchu z powodu powstania zatorów drogowych – po zgłoszeniu tego faktu
przedstawicielowi Zamawiającego i uzyskaniu jego akceptacji,
f) rozpoczęcie świadczenia usług niezwłocznie, nie później jednak niż w czasie do 1 godz. od
otrzymania od upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego wezwania telefonicznego,
ustnego,
g) bezwzględne respektowanie poleceń przedstawicieli Zamawiającego odpowiedzialnych za
bezpośrednie prowadzenie akcji zimowej w zakresie odśnieżania i posypywania,
h) rozpoczęcie świadczenia usług związanych z utrzymaniem przejezdności dróg w godzinach
nocnych, w przypadkach zaistnienia sytuacji wyjątkowych tj.: intensywnych opadów śniegu – po
uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego,
i) usuwanie śniegu z ulic, dróg, chodników, parkingów (płużenie) - odpowiednio dla zadania,
przez zgarnianie pokrywy śnieżnej na całej szerokości i długości. Zgarnięty śnieg nie może
uniemożliwiać lub utrudniać ruchu pojazdów szczególnie na skrzyżowaniach, wjazdach,
zjazdach, przystankach autobusowych, miejscach przeznaczonych do ruchu pieszych,
j) ręczne odgarnięcie pokrywy śnieżnej w miejscach niedostępnych dla pługów oraz
doczyszczanie ręczne błota pośniegowego i zmarzliny przykrawężnikowej jezdni w strefie
przejść dla pieszych,
k) wyrażenie gotowości do pracy 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu umożliwiając
kontakt telefoniczny w celu zapewnienia dyspozycyjności, l) wyznaczenie osób pełniących dyżury w dni wolne od pracy i święta, odpowiedzialnych za
przystąpienie do akcji zimowej w przypadku wystąpienia opadów śniegu,
m) wyposażenie operatora zatrudnionego przy zimowym utrzymaniu dróg w telefon komórkowy
umożliwiający bezpośredni kontakt z przedstawicielem Zamawiającego odpowiedzialnym za
prowadzenie akcji zimowej,
n) używanie sprzętu w pełni sprawnego technicznie, w przypadku awarii sprzętu Wykonawca
zobowiązany jest do podstawienia sprzętu zastępczego,
o) w czasie wykonywania usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg przestrzeganie
przepisów BHP, oraz przepisów wynikających z Kodeksu Ruchu Drogowego. Wykonawca
bierze na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie usług, zapewnienie
bezpieczeństwa oraz metody organizacyjno – techniczne,
p) informowanie na bieżąco Zamawiającego o zakresie wykonanych prac w danym dniu
najpóźniej do godz. 8.30 dnia następnego,
q) każdorazowe zgłaszanie rozpoczęcia i zakończenia prac przedstawicielowi Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 45990,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 8 – Odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych w rejonie 8 (Borzechowo, MałyBukowiec, Pazda); Przewidywana ilość godzin pracy sprzętu – 60 [h], Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) odśnieżanie ulic i dróg (część 1-9) lub chodników i parkingów przy zastosowaniu
odpowiedniego sprzętu,
b) prowadzenie obserwacji warunków atmosferycznych i informowania Zamawiającego
o potrzebie podjęcia działań dla utrzymania zimowego dróg i ulic lub chodników i parkingów,
e) przystąpienie do prowadzenia akcji zimowej niezwłocznie po ustaniu opadów śniegu lub w ich
trakcie, w przypadku występowania ciągłych opadów, zawiei i zamieci śnieżnych, zagrażających
bezpieczeństwu ruchu z powodu powstania zatorów drogowych – po zgłoszeniu tego faktu
przedstawicielowi Zamawiającego i uzyskaniu jego akceptacji,
f) rozpoczęcie świadczenia usług niezwłocznie, nie później jednak niż w czasie do 1 godz. od otrzymania od
upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego wezwania telefonicznego,
ustnego,
g) bezwzględne respektowanie poleceń przedstawicieli Zamawiającego odpowiedzialnych za
bezpośrednie prowadzenie akcji zimowej w zakresie odśnieżania i posypywania,
h) rozpoczęcie świadczenia usług związanych z utrzymaniem przejezdności dróg w godzinach
nocnych, w przypadkach zaistnienia sytuacji wyjątkowych tj.: intensywnych opadów śniegu – po
uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego,
i) usuwanie śniegu z ulic, dróg, chodników, parkingów (płużenie) - odpowiednio dla zadania,
przez zgarnianie pokrywy śnieżnej na całej szerokości i długości. Zgarnięty śnieg nie może
uniemożliwiać lub utrudniać ruchu pojazdów szczególnie na skrzyżowaniach, wjazdach,
zjazdach, przystankach autobusowych, miejscach przeznaczonych do ruchu pieszych,
j) ręczne odgarnięcie pokrywy śnieżnej w miejscach niedostępnych dla pługów oraz
doczyszczanie ręczne błota pośniegowego i zmarzliny przykrawężnikowej jezdni w strefie
przejść dla pieszych,
k) wyrażenie gotowości do pracy 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu umożliwiając
kontakt telefoniczny w celu zapewnienia dyspozycyjności,
l) wyznaczenie osób pełniących dyżury w dni wolne od pracy i święta, odpowiedzialnych za
przystąpienie do akcji zimowej w przypadku wystąpienia opadów śniegu,
m) wyposażenie operatora zatrudnionego przy zimowym utrzymaniu dróg w telefon komórkowy
umożliwiający bezpośredni kontakt z przedstawicielem Zamawiającego odpowiedzialnym za
prowadzenie akcji zimowej,
n) używanie sprzętu w pełni sprawnego technicznie, w przypadku awarii sprzętu Wykonawca
zobowiązany jest do podstawienia sprzętu zastępczego,
o) w czasie wykonywania usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg przestrzeganie
przepisów BHP, oraz przepisów wynikających z Kodeksu Ruchu Drogowego. Wykonawca
bierze na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie usług, zapewnienie
bezpieczeństwa oraz metody organizacyjno – techniczne,
p) informowanie na bieżąco Zamawiającego o zakresie wykonanych prac w danym dniu
najpóźniej do godz. 8.30 dnia następnego,
q) każdorazowe zgłaszanie rozpoczęcia i zakończenia prac przedstawicielowi Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 57375,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 9 – Odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie całej Gminy pługiemwirnikowym; Przewidywana ilość godzin pracy sprzętu – 15 [h], Przedmiot zamówienia
obejmuje:
a) odśnieżanie ulic i dróg (część 1-9) lub chodników i parkingów przy zastosowaniu
odpowiedniego sprzętu,
b) prowadzenie obserwacji warunków atmosferycznych i informowania Zamawiającego
o potrzebie podjęcia działań dla utrzymania zimowego dróg i ulic lub chodników i parkingów,
e) przystąpienie do prowadzenia akcji zimowej niezwłocznie po ustaniu opadów śniegu lub w ich
trakcie, w przypadku występowania ciągłych opadów, zawiei i zamieci śnieżnych, zagrażających
bezpieczeństwu ruchu z powodu powstania zatorów drogowych – po zgłoszeniu tego faktu
przedstawicielowi Zamawiającego i uzyskaniu jego akceptacji,
f) rozpoczęcie świadczenia usług niezwłocznie, nie później jednak niż w czasie do 1 godz. od
otrzymania od upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego wezwania telefonicznego,
ustnego,
g) bezwzględne respektowanie poleceń przedstawicieli Zamawiającego odpowiedzialnych za
bezpośrednie prowadzenie akcji zimowej w zakresie odśnieżania i posypywania,
h) rozpoczęcie świadczenia usług związanych z utrzymaniem przejezdności dróg w godzinach
nocnych, w przypadkach zaistnienia sytuacji wyjątkowych tj.: intensywnych opadów śniegu – po
uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego,
i) usuwanie śniegu z ulic, dróg, chodników, parkingów (płużenie) - odpowiednio dla zadania,
przez zgarnianie pokrywy śnieżnej na całej szerokości i długości. Zgarnięty śnieg nie może
uniemożliwiać lub utrudniać ruchu pojazdów szczególnie na skrzyżowaniach, wjazdach, zjazdach, przystankach
autobusowych, miejscach przeznaczonych do ruchu pieszych,
j) ręczne odgarnięcie pokrywy śnieżnej w miejscach niedostępnych dla pługów oraz
doczyszczanie ręczne błota pośniegowego i zmarzliny przykrawężnikowej jezdni w strefie
przejść dla pieszych,
k) wyrażenie gotowości do pracy 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu umożliwiając
kontakt telefoniczny w celu zapewnienia dyspozycyjności,
l) wyznaczenie osób pełniących dyżury w dni wolne od pracy i święta, odpowiedzialnych za
przystąpienie do akcji zimowej w przypadku wystąpienia opadów śniegu,
m) wyposażenie operatora zatrudnionego przy zimowym utrzymaniu dróg w telefon komórkowy
umożliwiający bezpośredni kontakt z przedstawicielem Zamawiającego odpowiedzialnym za
prowadzenie akcji zimowej,
n) używanie sprzętu w pełni sprawnego technicznie, w przypadku awarii sprzętu Wykonawca
zobowiązany jest do podstawienia sprzętu zastępczego,
o) w czasie wykonywania usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg przestrzeganie
przepisów BHP, oraz przepisów wynikających z Kodeksu Ruchu Drogowego. Wykonawca
bierze na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie usług, zapewnienie
bezpieczeństwa oraz metody organizacyjno – techniczne,
p) informowanie na bieżąco Zamawiającego o zakresie wykonanych prac w danym dniu najpóźniej do godz. 8.30 dnia następnego,
q) każdorazowe zgłaszanie rozpoczęcia i zakończenia prac przedstawicielowi Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 10350,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 10 – Odśnieżanie chodników, odśnieżanie i posypywanie dróg gminnych iwewnętrznych solą i mieszanką piaskowo – solną oraz dostawa mieszanki piaskowo-solnej na
terenie całej Gminy.
Przewidywana ilość godzin pracy sprzętu – 686 [h]
Przedmiot zamówienia obejmuje:
odśnieżanie i posypywanie mieszanką piaskowo-solną ulic i dróg (część 10) lub chodników i
parkingów przy zastosowaniu odpowiedniego sprzętu,
c) usuwanie śliskości zimowej przy zastosowaniu odpowiednich (właściwych) środków
chemicznych i uszorstniających dostosowanych do warunków pogodowych (część 10) –
wyłącznie na polecenie Zamawiającego,
d) prowadzenie obserwacji warunków atmosferycznych i informowania Zamawiającego
o potrzebie podjęcia działań dla utrzymania zimowego dróg i ulic lub chodników i parkingów, e) przystąpienie do prowadzenia akcji zimowej niezwłocznie po ustaniu opadów śniegu lub w ich
trakcie, w przypadku występowania ciągłych opadów, zawiei i zamieci śnieżnych, zagrażających
bezpieczeństwu ruchu z powodu powstania zatorów drogowych – po zgłoszeniu tego faktu
przedstawicielowi Zamawiającego i uzyskaniu jego akceptacji,
f) rozpoczęcie świadczenia usług niezwłocznie, nie później jednak niż w czasie do 1 godz. od
otrzymania od upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego wezwania telefonicznego,
ustnego,
g) bezwzględne respektowanie poleceń przedstawicieli Zamawiającego odpowiedzialnych za
bezpośrednie prowadzenie akcji zimowej w zakresie odśnieżania i posypywania,
h) rozpoczęcie świadczenia usług związanych z utrzymaniem przejezdności dróg w godzinach
nocnych, w przypadkach zaistnienia sytuacji wyjątkowych tj.: intensywnych opadów śniegu – po
uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego,
i) usuwanie śniegu z ulic, dróg, chodników, parkingów (płużenie) - odpowiednio dla zadania,
przez zgarnianie pokrywy śnieżnej na całej szerokości i długości. Zgarnięty śnieg nie może
uniemożliwiać lub utrudniać ruchu pojazdów szczególnie na skrzyżowaniach, wjazdach,
zjazdach, przystankach autobusowych, miejscach przeznaczonych do ruchu pieszych,
j) ręczne odgarnięcie pokrywy śnieżnej w miejscach niedostępnych dla pługów oraz
doczyszczanie ręczne błota pośniegowego i zmarzliny przykrawężnikowej jezdni w strefie
przejść dla pieszych,
k) wyrażenie gotowości do pracy 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu umożliwiając kontakt telefoniczny w celu
zapewnienia dyspozycyjności,
l) wyznaczenie osób pełniących dyżury w dni wolne od pracy i święta, odpowiedzialnych za
przystąpienie do akcji zimowej w przypadku wystąpienia opadów śniegu,
m) wyposażenie operatora zatrudnionego przy zimowym utrzymaniu dróg w telefon komórkowy
umożliwiający bezpośredni kontakt z przedstawicielem Zamawiającego odpowiedzialnym za
prowadzenie akcji zimowej,
n) używanie sprzętu w pełni sprawnego technicznie, w przypadku awarii sprzętu Wykonawca
zobowiązany jest do podstawienia sprzętu zastępczego,
o) w czasie wykonywania usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg przestrzeganie
przepisów BHP, oraz przepisów wynikających z Kodeksu Ruchu Drogowego. Wykonawca
bierze na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie usług, zapewnienie
bezpieczeństwa oraz metody organizacyjno – techniczne,
p) informowanie na bieżąco Zamawiającego o zakresie wykonanych prac w danym dniu
najpóźniej do godz. 8.30 dnia następnego,
q) każdorazowe zgłaszanie rozpoczęcia i zakończenia prac przedstawicielowi Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 327247,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9428,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9428,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9428,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Roboty Ziemne i Drogowe Andrzej Tworek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: nip: 5921141324
7.3.3) Ulica: ul. Szkolna 18
7.3.4) Miejscowość: Borzechowo
7.3.5) Kod pocztowy: 83-224
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE ANDRZEJ TWOREK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE ANDRZEJ TWOREK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9428,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15714,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15714,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15714,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Roboty Ziemne i Drogowe Andrzej Tworek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: nip: 5921141324
7.3.3) Ulica: ul. Szkolna 18
7.3.4) Miejscowość: Borzechowo
7.3.5) Kod pocztowy: 83-224
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE ANDRZEJ TWOREK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE ANDRZEJ TWOREK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15714,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15714,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15714,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15714,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Roboty Ziemne i Drogowe Andrzej Tworek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: nip: 5921141324
7.3.3) Ulica: ul. Szkolna 18
7.3.4) Miejscowość: Borzechowo
7.3.5) Kod pocztowy: 83-224
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE ANDRZEJ TWOREK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE ANDRZEJ TWOREK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15714,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25142,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25142,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25142,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Roboty Ziemne i Drogowe Andrzej Tworek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: nip: 5921141324
7.3.3) Ulica: ul. Szkolna 18 83-224 Borzechowo
7.3.4) Miejscowość: Borzechowo
7.3.5) Kod pocztowy: 83-224
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE ANDRZEJ TWOREK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE ANDRZEJ TWOREK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25142,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18856,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18856,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18856,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Roboty Ziemne i Drogowe Andrzej Tworek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: nip: 5921141324
7.3.3) Ulica: ul. Szkolna 18
7.3.4) Miejscowość: Borzechowo
7.3.5) Kod pocztowy: 83-224
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE ANDRZEJ TWOREK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE ANDRZEJ TWOREK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18856,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31428,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31428,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31428,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Roboty Ziemne i Drogowe Andrzej Tworek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: nip: 5921141324
7.3.3) Ulica: ul. Szkolna 18
7.3.4) Miejscowość: Borzechowo
7.3.5) Kod pocztowy: 83-224
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE ANDRZEJ TWOREK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE ANDRZEJ TWOREK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31428,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15714,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15714,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15714,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Roboty Ziemne i Drogowe Andrzej Tworek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: nip: 5921141324
7.3.3) Ulica: ul. Szkolna 18
7.3.4) Miejscowość: Borzechowo
7.3.5) Kod pocztowy: 83-224
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE ANDRZEJ TWOREK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE ANDRZEJ TWOREK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15714,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18856,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18856,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18856,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Roboty Ziemne i Drogowe Andrzej Tworek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: nip: 5921141324
7.3.3) Ulica: ul. Szkolna 18
7.3.4) Miejscowość: Borzechowo
7.3.5) Kod pocztowy: 83-224
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE ANDRZEJ TWOREK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE ANDRZEJ TWOREK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18856,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11988,000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11988,000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11988,000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Roboty Ziemne i Drogowe Andrzej Tworek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: nip: 5921141324
7.3.3) Ulica: ul. Szkolna 18
7.3.4) Miejscowość: Borzechowo
7.3.5) Kod pocztowy: 83-224
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE ANDRZEJ TWOREK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE ANDRZEJ TWOREK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11988,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 418171,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 418171,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 418171,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Roboty Ziemne i Drogowe Andrzej Tworek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: nip: 5921141324
7.3.3) Ulica: ul. Szkolna 18
7.3.4) Miejscowość: Borzechowo
7.3.5) Kod pocztowy: 83-224
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE ANDRZEJ TWOREK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE ANDRZEJ TWOREK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 418171,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI ZBLEWO
więcej: przetargi ZBLEWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie dróg, ulic, placów, chodników, parkingów, urządzeń BRD i wiat przystankowych, których zarządcą jest Burmistrz Bobolic w 2025 roku
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Szczytno w 2025 roku
- Utrzymanie czystości na terenach zielonych przylegających bezpośrednio do wielorodzinnych budynków mieszkalnych wraz z pielęgnacją zieleni niskiej i wysokiej
- Prace interwencyjne związane ze świadczeniem usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
- Usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości w Ośrodku Edukacji Przyrodniczo Leśnej Dziewicza Góra oraz na parkingach leśnych Biedrusko i Morasko w 2025 roku
- "Usługa w zakresie odśnieżania dachów, usuwania nawisów śnieżnych i zwisających sopli z dachów w obiektach Specjalistycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem"
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.