Ogłoszenie z dnia 2023-10-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00412086/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-25
- 2023/BZP 00422702/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana dźwigu osobowego w budynku Sądu Okręgowego w Kaliszu przy Al. Wolności 13
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SĄD OKRĘGOWY W KALISZU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000570625
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Wolności 13
1.5.2.) Miejscowość: Kalisz
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kalisz.so.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kalisz.so.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0d17a166-5b8e-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
sprawowanie wymiaru sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana dźwigu osobowego w budynku Sądu Okręgowego w Kaliszu przy Al. Wolności 132.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0d17a166-5b8e-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00464466
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00136278/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Wymiana dźwigu osobowego w budynku Sądu Okręgowego w Kaliszu przy Al. Wolności 13
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00412086
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: G.262.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych polegających na wymianie dźwigu osobowego w budynku Sądu Okręgowego w Kaliszu przy Al. Wolności 13, wpisanym indywidualnie do rejestru zabytków, zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, o którym mowa w ust. 7.
2. Zaprojektowano wymianę windy hydraulicznej o udźwigu 630 kg (8 osób) windą o napędzie elektrycznym o udźwigu 630 kg (8 osób). Istniejący szyb windowy pozostaje bez zmian – parametry szybu windowego są wystarczające do przeprowadzenia w.w. roboty budowlanej. Wymiana dźwigu nie spowoduje przekroczenia warunków stanów granicznych nośności oraz użytkowania. Szafa sterowna nowego dźwigu zostanie zlokalizowana w miejscu obecnej maszynowni dźwigu hydraulicznego. Wysokość podnoszenia nie ulegnie zmianie, winda jak dotychczas będzie obsługiwać 4 przystanki. Roboty budowlane związane z wymianą dźwigu to roboty montażowe, polegające na demontażu istniejącego dźwigu wraz z montażem szafy sterownej, wykonaniu podłączenia zasilania na potrzeby nowego dźwigu w obrębie pomieszczenia po maszynowni wraz z robotami elektrycznymi towarzyszącymi. Pozostawia się istniejący, wydzielony obwód zasilający dźwig. Roboty instalacyjne mają na celu dostosowanie istniejącej instalacji dla potrzeb nowego dźwigu.
3. Wymieniony dźwig powinien spełniać wymagania dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami. Wymaga się montażu dźwigu spełniającego następujące warunki, w szczególności: mechanizm windy o energooszczędnym napędzie umieszczonym w szybie windy, drzwi zewnętrzne windy automatyczne, wykończenie zewnętrzne windy i wnętrze kabiny windy ze stali nierdzewnej, wykładzina antypoślizgowa, niepalna, poręcze dla niepełnosprawnych, system głośnomówiący wraz z sygnałem dźwiękowym informującym o kondygnacji budynku, system alarmowy, przyciski z alfabetem Braille’a, wentylator kabinowy, dźwig wyposażony w funkcję pożarową – automatycznego zjazdu windy w przypadku wystąpienia pożaru na przystanek ewakuacyjny wraz z automatycznym otwarciem drzwi oraz funkcję zaniku napięcia – automatycznego zjazdu po zaniku napięcia do najbliższego przystanku.
4. Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania decyzji zezwalającej na eksploatację zamontowanego urządzenia dźwigowego, w tym do przygotowania wszelkiej niezbędnej dokumentacji związanej ze zgłoszeniem urządzenia do objęcia dozorem technicznym i przygotowania wniosku do objęcia dozorem technicznym do Urzędu Dozoru Technicznego (UDT). Po podpisaniu wniosku przez Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany do złożenia wymaganego wniosku do właściwego terenowo oddziału Urzędu Dozoru Technicznego w celu uzyskania decyzji zezwalającej na eksploatację urządzenia zgodnie z przepisami ustawy o dozorze technicznym. Przed złożeniem w UDT Wykonawca jest zobowiązany uzgodnić przygotowaną dokumentację z Zamawiającym.
5. Budynek Sądu Okręgowego w Kaliszu przy Al. Wolności 13 jest wpisany do rejestru zabytków pod nr 29/a decyzją Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 12 grudnia 1964r. oraz stanowi siedzibę zarówno Sądu Okręgowego w Kaliszu oraz Sądu Rejonowego w Kaliszu.
6. Wykonanie wymiany dźwigu osobowego w budynku Sądu Okręgowego w Kaliszu przy Al. Wolności 13 realizowane jest na podstawie pozwolenia na budowę Prezydenta Miasta Kalisza – decyzja nr 290/23 oraz pozwolenia nr 402/2023/A Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.
7. Szczegółowy zakres robót i sposób ich realizacji określony jest w załącznikach do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45313100-5 - Instalowanie wind
42416130-5 - Windy mechaniczne
42416100-6 - Windy
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45313000-4 - Instalowanie wind i ruchomych schodów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 288688,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 359529,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 288688,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Windy Wipro Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 382308124
7.3.4) Miejscowość: Kokotów 942, Węgrzce Wielkie
7.3.5) Kod pocztowy: 32-002
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 288688,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Sukcesywne dostawy oleju opałowego typu lekkiego dla potrzeb grzewczych OSRiR w Kaliszu
- "Dostawa odczynników do oznaczania antygenów krwinek czerwonych dla RCKiK w Kaliszu"
- Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego samochodu osobowego typu BUS
- Dostosowanie budynku Domu Pomocy Społecznej do wymogów przeciwpożarowych .
- Usługa zagospodarowania odpadów o kodzie 20 01 28 wraz z usługą ich odbioru i transportu
- Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 3 w Kaliszu
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Dostawa i montaż systemów fotowoltaicznych na obiektach sportowych MCSiR w Nowym Targu - realizacja projektu Sportowa Polska 2022.
- Wykonanie technologii uzdatniania wody zewnętrznej strefy saun
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.