eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stara B³otnicaSukcesywna dostawa oleju opa³owego do kot³owni jednostek organizacyjnych Gminy Stara B³otnica



Og³oszenie z dnia 2022-11-29


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa oleju opa³owego do kot³owni jednostek organizacyjnych Gminy Stara B³otnica

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Stara B³otnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670224019

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Stara B³otnica 46

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Stara B³otnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-806

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@starablotnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.starablotnica.bip.org.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa oleju opa³owego do kot³owni jednostek organizacyjnych Gminy Stara B³otnica

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d81ec171-6fc8-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00464471

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-11-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

http://www.starablotnica.bip.org.pl/przetargi/index/id/1

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Nie

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a
Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu,
dostêpnego pod adresem: /5y8g1l1scq/skrytka oraz poczty elektronicznej.
Wszelk± korespondencjê dotycz±c± niniejszego postêpowania nale¿y kierowaæ do Zamawiaj±cego z powo³aniem siê na nr
FZ.271.6.2022.
strona internetowa: www.starablotnica.bip.org.pl
3.Osob± uprawnion± do komunikowania siê z Wykonawcami jest:
w zakresie merytorycznym:
Katarzyna Tkaczyk - tel: 48 385 77 90
4.Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenia zamówienia publicznego, powinien posiadaæ konto na
ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto ePUAP ma dostêp do formularzy:"Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub
wniosku" oraz do "Formularza do komunikacji"

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i
o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz
Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania
oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.10.) Przyczyny odst±pienia od komunikacji elektronicznej:

wyspecjalizowany charakter zamówienia, u¿ycie ¶rodków komunikacji elektronicznej wymaga narzêdzi, urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne lub nie s± obs³ugiwane za pomoc± ogólnie dostêpnych aplikacji (art. 65 ust. 1 pkt 1 ustawy)

3.11.) Sposób nieelektronicznego sk³adania ofert, wniosków, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów: Nie dotyczy

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych iw sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej RODO", informujê, ¿e: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Stara B³otnica,
Stara B³otnica 46, 26-806 Stara B³otnica, tel. 48 385 77 90, e-mail: gmina@starablotnica.pl ;
inspektor ochrony danych osobowych w Gminie Stara B³otnica, e-mail: rodo@starablotnica.pl*; Pani/Pana dane osobowe
przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
pn. „Sukcesywna dostawa oleju opa³owego do kot³owni jednostek organizacyjnych Gminy Stara B³otnica” nr FZ.271.6.2022
prowadzonym w trybie podstawowym o warto¶ci
zamówienia mniejszej od kwot okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. —
Prawo zamówieñ publicznych; odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie
dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. — Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r.
poz. 1843), dalej „ustawa Pzp";
Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas
trwania umowy; obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem
ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie
bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych*; na podstawie art. 16 RODO prawo do
sprostowania Pani/Pana danych osobowych na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; prawo do wniesienia
skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,
¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; nie przys³uguje Pani/Panu:
w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o
którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿
podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 19 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiaj±cy informuje o ograniczeniach, o których
mowa w art. 19 ust. 2 i 3 ustawy Prawo zamówieñ publicznych:
• Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16
rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ
umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym
z ustaw±.
• W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: FZ.271.6.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiot zamówienia stanowi: Zakup i dostawa oleju opa³owego do obiektów Gminy Stara B³otnica.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: sukcesywn± dostawê do zbiorników zloka-lizowanych w ni¿ej wymienionych
obiektach:
- budynek Publicznej Szko³y Podstawowej im. Ojca ¦wiêtego Jana Paw³a II w Starej B³otnicy, Stara B³otnica 49, 26-806
Stara B³otnica i budynek szkolny w Starym Ka-d³ubie, Stary Kad³ub nr 32, 26-806 Stara B³otnica (31 000 l).
- budynek Publicznej Szko³y Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Starym Go¼dzie, Stary
Gózd 90, 26-806 Stara B³otnica (22 500 litrów)
- budynek Publicznej Szko³y Podstawowej im. Biskupa Jana Chrapka w Starych Sie-klukach, Stare Siekluki 78, 26-806
Stara B³otnica (21 000 l)
- budynek Publicznej Szko³y Podstawowej im. Adama Mickiewicza w Kaszowie, Ka-szów 27, 26-806 Stara B³otnica (10 500
l)
- budynek Urzêdu Gminy Stara B³otnica, Stara B³otnica 46, 26-806 Stara B³otnica (12 000 l) i budynek Oczyszczalni
¦cieków w Czy¿ówce, Czy¿ówka 42, 26-806 Stara B³otnica – (1 000 litrów)
1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju napêdowego grzewczego (opa³owego) dla potrzeb obiektów
Gminy Stara B³otnica w planowanej ³±cznej ilo¶ci 98 000 litrów w sezonie grzewczym tj. w roku 2023. Olej powinien spe³niaæ
wymagania Zamawiaj±cego /Upowa¿nionego, zgodnie z zapisami niniejszej SWZ. Dostarczany olej opa³owy powinien
spe³niaæ odpowiednie wymagania jako¶ciowe i musi charakte-ryzowaæ siê parametrami nie gorszymi ni¿ poni¿ej
wymienione:
a) gêsto¶æ w temp. 15ºC (nie wy¿sza ni¿) 860 kg/m³
b) lepko¶æ kinematyczna w temperaturze 20ºC (nie wiêksza ni¿) 6 mm2/s
c) temperatura p³yniêcia (nie wy¿sza ni¿) -20ºC
d) temperatura zap³onu (nie mniejsza ni¿) 55ºC
e) zawarto¶æ wody (nie wy¿sza ni¿) 200 mg/kg
f) zawarto¶æ siarki (nie wiêcej ni¿) 0,20%
g) warto¶æ opa³owa (nie mniejsza ni¿) 42 MJ/kg
h) zawarto¶æ znacznika (nie wy¿sza ni¿) 9 mg/l
i) barwa czerwona
2) Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany w dostawach sukcesywnych wed³ug po-trzeb Zamawiaj±cego.
Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiêksze-nia zamówienia w zale¿no¶ci od faktycznego zu¿ycia oleju
opa³owego, które uzale¿-nione bêdzie od warunków pogodowych. Zakres zamówienia mo¿e zostaæ pomniej-szony
maksymalnie o 30% ogólnej warto¶ci zamówienia, tzn. powinien zostaæ zreali-zowany w co najmniej 70%, oraz powiêkszony
o 30 %. W wyniku zastosowania prawa opcji wynagrodzenie wykonawcy ulegnie zmniejszeniu proporcjonalnie do faktycznie
wykonywanych sukcesywnych dostaw, uzale¿nionych od warunków atmosferycznych panuj±cych w trakcie okresu
grzewczego.
3) Wykonawca zobowi±zuje siê zrealizowaæ sukcesywne dostawy oleju opa³owego lek-kiego, odpowiednio oznaczonymi i
przystosowanymi w³asnymi ¶rodkami transporto-wymi posiadaj±cymi wa¿ne ¶wiadectwa legalizacji liczników, z
nienaruszonym oplom-bowaniem, na w³asny koszt i ryzyko, wraz z za³adunkiem, roz³adunkiem opa³u w da-nym obiekcie
Gminy (wskazanym przez pracownika Zamawiaj±cego / Upowa¿nione-go), zgodnie ze z³o¿onymi zamówieniami.
Autocysterny realizuj±ce dostawy musz± byæ wyposa¿one w pompy wraz z legalizowanym uk³adem pomiarowo-wydawczym
z mo¿liwo¶ci± odczytu pomiaru.
4) Przedmiot zamówienia musi odpowiadaæ warunkom okre¶lonym w:
a) obowi±zuj±cej w Polsce normy PN-C-96024:2020-12 lub równowa¿n±
b) Rozporz±dzeniu Ministra Energii z dnia 1 grudnia 2016 r. w sprawie wymagañ ja-ko¶ciowych dotycz±cych zawarto¶ci
siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji
i warunków, w których bêd± stosowane ciê¿kie oleje opa³owe (Dz. U. z 2016 r. poz. 2008),
c) Rozporz±dzeniu Ministra Finansów z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. w sprawie znako-wania
i barwienia wyrobów energetycznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1822).
d) ustawie o systemie monitorowania i kontrolowania jako¶ci paliw z dnia 25 sierpnia 2006 r. (Dz.U. z 2021 poz. 133 ze zm.)
Og³oszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówieñ Publicznych Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
oraz przepisom wykonawczym wydanym na jej podstawie, w szczególno¶ci Rozporz±dzeniu Ministra Gospodarki w sprawie
wymagañ jako¶ciowych dla paliw ciek³ych z dnia 9 pa¼dziernika 2015 r. (Dz. U. z 2015 poz.1680 ze zm.).
1.4 Dodatkowe wymagania:
1) Wykonawca zobowi±zuje siê do dostarczenia oleju opa³owego w terminie do 2 dni,
w godzinach 7:30 – 15:00 licz±c od zg³oszenia telefonicznego.
2) Wykonawca przedstawi, w stosunku do ka¿dej partii dostarczonego oleju napêdowego grzewczego, ¶wiadectwo jako¶ci
lub orzeczenie laboratoryjne okre¶laj±ce parametry techniczne dostarczanego oleju wraz z dowodem wydania dostawcy
(dokumentem przewozowym) zawieraj±cym nazwê produktu oraz jego producenta wystawione przez uprawniony podmiot.
3) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiaj±cego/Upowa¿nionego, i¿ jako¶æ dostar-czonego oleju opa³owego jest
niezgoda z przedstawionym ¶wiadectwem jako¶ci, Wy-konawca dokona niezw³ocznie, na w³asny koszt jego wymiany oraz
pokryje wszystkie koszty naprawy szkód powsta³ych z tego tytu³u.
4) Wykonawca zobowi±zany jest do wystawiania faktur czê¶ciowych za dostawê przed-miotu zamówienia do danych
obiektów.
5) Dane do faktury:
Nabywca:
GMINA STARA B£OTNICA
Stara B³otnica 46
26-806 Stara B³otnica
NIP 798-14-58-221
Odbiorca:
a). Publiczna Szko³a Podstawowa im. Ojca ¦wiêtego Jana Paw³a II w Starej B³otnicy, Stara B³otnica 49, 26-806 Stara
B³otnica i budynek szkolny w Starym Kad³ubie, Stary Kad³ub nr 32, 26-806 Stara B³otnica
b). Publiczna Szko³a Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Starym Go¼dzie, Stary Gózd 90, 26-806 Stara B³otnica
c). Publiczna Szko³a Podstawowa im. Biskupa Jana Chrapka w Starych Sieklukach, Stare Siekluki 78, 26-806 Stara B³otnica
d). Publiczna Szko³a Podstawowa im. Adama Mickiewicza w Kaszowie, Kaszów 27, 26-806 Stara B³otnica
e). Urz±d Gminy Stara B³otnica, Stara B³otnica 46, 26-806 Stara B³otnica
f) . Oczyszczalni ¦cieków w Czy¿ówce, Czy¿ówka 42, 26-806 Stara B³otnica

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
a) Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w tym zakresie.
Og³oszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówieñ Publicznych Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
b) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Warunek ten zostanie spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada aktualn± koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w tym zakresie.
d) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia warunek w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, je¿eli w okresie
ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy to w tym
okresie, wykonywa³ co najmniej 2 dostawy oleju napêdowego do celów opa³owych w ilo¶ci ³±cznej minimum 80 000 litrów.
Do przeliczenia wszystkich warto¶ci finansowych, a wystêpuj±cych w innych walutach ni¿ PLN Wykonawca zastosuje ¶redni
kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) opublikowany w dniu ukazania siê og³oszenia o niniejszym zamówieniu na stronie
internetowej. ¦rednie kursy walut dostêpne s± na stronie internetowej Narodowego Banku Polskiego pod nastêpuj±cym
adresem: http://www.nbp.pl/.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.
Wykonawca, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, zostanie wezwany do z³o¿enia
w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych
¶rodków dowodowych:
1) Aktualnej koncesji na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami lub zezwolenie na wytwarzanie (
producenci) wydane przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki zgodnie z ustaw± z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne(
Dz.U. 2020 poz 833 ze zm.)
2) Wykazu dostaw wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia
dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których
us³ugi zosta³y wykonane na formularzu zgodnym z tre¶ci± za³±cznika nr 3 do SWZ, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te
dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez
podmiot, na rzecz którego dostawy by³y wykonywane, a je¿eli
z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie
Wykonawcy. W przypadku us³ug nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie
powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykonawca do³±cza do
oferty o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w
zakresie wskazanym w rozdziale III SWZ. O¶wiadczenie to stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie
warunków udzia³u w postêpowaniu, na dzieñ sk³adania ofert

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1) Formularz ofertowy.
2) o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu na formularzu zgodnym z
tre¶ci± za³±cznika nr 2 do SWZ.
3) O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia
z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni wykonawcy - zgodnie z tre¶ci± za³±cznika nr 4 do SWZ.
4) O¶wiadczenie Wykonawcy sk³adane na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa
narodowego (Dz. U. poz. 835) zgodnie z tre¶ci± za³±cznika nr 6 do SWZ.
5) Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodniæ Zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c
zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie
tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
6) Pe³nomocnictwo lub inny dokument okre¶laj±cy zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertê sk³ada
pe³nomocnik Wykonawcy - pe³nomocnictwo zgodnie z dzia³em VI rozdzia³ II ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks
cywilny (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.) winno byæ z³o¿one w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej notarialnie.
7) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenia, o których mowa w punkcie 2
sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. Dokumenty te potwierdzaj± spe³nianie warunków
udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie
warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
8) Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw
wykluczenia oraz spe³niania, w zakresie, w jakim powo³uje siê na ich zasoby, warunków udzia³u w postêpowaniu
zamieszcza informacje o tych podmiotach w o¶wiadczeniach, o których mowa w punkcie 2.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenia, o których mowa w punkcie 2
sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. Dokumenty te potwierdzaj± spe³nianie warunków
udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie
warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Postanowienia umowy, które zostan± wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowi± za³±cznik nr 5
do SWZ

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-12-07 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia lub wycofania oferty dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Sposób z³o¿enia oferty opisany zosta³ w Instrukcji u¿ytkownika dostêpnej na miniPortalu. • miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl • ePUAP: /5y8g1l1scq/skrytka

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-07 12:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.