eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KobylnicaModernizacja szkoły podstawowej w Kobylnicy poprzez utworzenie nowych sal dydaktycznych i modernizację hali sportowej



Ogłoszenie z dnia 2024-08-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja szkoły podstawowej w Kobylnicy poprzez utworzenie nowych
sal dydaktycznych i modernizację hali sportowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kobylnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979832

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Główna 20

1.5.2.) Miejscowość: Kobylnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-251

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kobylnica@kobylnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kobylnica.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/937557

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja szkoły podstawowej w Kobylnicy poprzez utworzenie nowych
sal dydaktycznych i modernizację hali sportowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a590230b-2e2c-11ef-b373-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00464496

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037684/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Modernizacja szkoły podstawowej w Kobylnicy poprzez utworzenie nowych sal dydaktycznych i modernizację hali sportowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00376729

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.RB-6.9.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane i inne czynności zawiązane
z modernizacją szkoły podstawowej w Kobylnicy poprzez utworzenie nowych sal dydaktycznych i modernizację hali sportowej, obejmujące w szczególności:
1) Zadanie Nr 1 – Przebudowa części budynku „A” szkoły podstawowej w Kobylnicy wraz ze zmianą sposobu użytkowania mieszkania służbowego na pomieszczenia szkolne wraz z budową infrastruktury towarzyszącej oraz z wykonaniem dokumentacji odbiorowej, w tym:
a) przebudowę części wnętrza budynku „A” w celu utworzenia dodatkowych dwóch sal lekcyjnych wraz z przebudową w niezbędnym zakresie instalacji kanalizacyjnej, wodociągowej, c.o., c.w.u., elektrycznej, wykonaniem wentylacji w nowych pomieszczeniach dydaktycznych i w projektowanych sanitariatach,
b) przebudowę fragmentu elewacji budynku „A” poprzez wykonanie zapory pożarowej, zamurowywanie wskazanych w dokumentacji otworów okiennych i drzwiowych, wykończenie jednolicie z elewacją,
c) modernizację wszystkich stropów drewnianych poprzez usunięcie polepy, wymianę podłóg i sufitów w celu uzyskania wymaganej odporności ogniowej (REI60),
d) wydzielenie przeciwpożarowo klatki schodowej,
e) wykonanie systemu oddymiania klatki schodowej wraz z napowietrzaniem,
f) wykonanie dodatkowych okien połaciowych związanych z oddymianiem klatki schodowej,
g) wykonanie wewnętrznych kurtyn przeciwpożarowych EI60 uruchamianych automatycznie bezpiecznikiem termicznym,
h) wykonanie hydrantów wewnętrznych,
i) rozbiórkę schodów do mieszkania służbowego oraz przebudowę istniejących schodów głównych, remont schodów zewnętrznych oraz schodów wewnętrznych na piętrze prowadzących do skrzydła „D”,
j) wykonanie podnośników platformowych zapewniających dostęp do budynku na głównej klatce schodowej oraz na schodach łączących budynek ze skrzydłem „D”,
k) przebudowę jednej z sal na parterze budynku na potrzeby toalety dla niepełnosprawnych,
l) wykonanie wszelkich innych robót towarzyszących niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy w szczególności określonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,
m) wykonanie dokumentacji odbiorowej, powykonawczej oraz charakterystyki energetycznej,
n) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie lub zaświadczenia o braku sprzeciwu do zakończenia robót,
2) Zadanie Nr 2 – Wymiana podłogi sportowej w sali gimnastycznej, w tym:
a) wymianę podłogi sportowej na hali z wykonaniem jej wentylacji mechanicznej, malowaniem linii boisk sportowych i osadzeniem tulei pod montaż słupków do siatkówki,
b) regulację istniejącej infrastruktury technicznej w postaci zaworów, itp.,
c) wykonanie wszelkich innych robót towarzyszących niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy w szczególności określonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,
d) wykonanie całej wymaganej prawnie dokumentacji odbiorowej, powykonawczej.
2. Zamawiający wskazuje, że przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych oraz przygotowanie dokumentacji określonych w niniejszej umowie, służącej zgłoszeniu wykonania robót właściwym organom.
3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w ust. 1 oraz zgodnie z art. 103 ustawy Pzp za pomocą dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania
i odbioru robót budowlanych stanowiącej załącznik nr 1 do umowy.
4. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów spełniających wymagania norm, posiadających odpowiednie certyfikaty i aprobaty techniczne oraz założone
w dokumentacji projektowej i STWiORB parametry techniczne.
5. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza się rozwiązania wskazane
w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, zwanej dalej „STWiORB” lub równoważne.
6. W przypadku, gdy w opisie zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że gwarantują one realizację robót w zgodzie z Prawem budowlanym i odpowiednimi normami, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w opisie zamówienia oraz zostaną one wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego.
7. Zamawiający zabezpieczył środki finansowe na realizację przedmiotu zamówienia w budżecie Gminy Kobylnica na lata 2024-2025. Zamawiający dopuszcza fakturowanie częściowe za wykonanie przedmiotu zamówienia, zgodnie uzgodnionym harmonogramem rzeczowo-finansowym, przy czym łączna wartość faktur w roku 2024 oraz 2025 nie może być wyższa niż wysokość środków zabezpieczonych na realizację przedmiotu umowy w budżecie Gminy Kobylnica na rok 2024 i 2025 i spełniać będzie warunki określone we wstępnej promesie NR Edycja8/2023/6959/PolskiLad.
8. Przedmiot zamówienia jest realizowany ze środków budżetu Gminy Kobylnica oraz dofinansowany z Rządowego Funduszu Polski Ład.
9. Zaleca się Wykonawcom przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej w terenie celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. Wykonawca, który przewiduje przeprowadzić wizję lokalną, pisemnie zawiadamia o tym Zamawiającego w terminie co najmniej 48 godzin przed planowaną wizją.
10. Wykonawca przed złożeniem zamówienia na materiały budowlane ma obowiązek uzgodnić z inspektorem nadzoru i z przedstawicielem Zamawiającego wnioski materiałowe. W przypadku braku przedstawienia ww. materiałów do uzgodnienia, Wykonawca na żądanie Zamawiającego jest zobowiązany do wymiany materiałów, zaakceptowanych przez Zamawiającego. Brak uzgodnienia będzie traktowany jako nieprawidłowe wykonanie umowy.
11. Zamawiający wymaga od Wykonawcy rękojmi na wykonane roboty budowlane, stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia na okres 60 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
12. Zamawiający stosownie do treści art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób na zasadach określonych w przedmiotowym artykule.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3188000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7338857,73 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3188000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPUH HRYN-BUD Adam Hrycyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8411101818

7.3.3) Ulica: Plac Pokoju

7.3.4) Miejscowość: Lębork

7.3.5) Kod pocztowy: 84-300

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3188000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-08-27

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.