Ogłoszenie z dnia 2024-08-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00398321/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Bieżąca obsługa prawna dla RZGW Wrocław
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: justyna.szawelska@wody.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/wody-polskie
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r19940,Biezaca-obsluga-prawna-dla-RZGW-Wroclaw.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bieżąca obsługa prawna dla RZGW Wrocław2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a4bd8672-39e6-11ef-b37c-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00464502
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00225727/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.125 Bieżąca obsługa prawna dla RZGW Wrocław
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00398321
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: V.ROZ.2710.56.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 270243,90 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 - Bieżąca obsługa prawna Zarządu Zlewni w Lwówku Śląskimm. Lwówek Śląski, pow. lwówecki, woj. dolnośląskie
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowiązki Wykonawcy dla danej części zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia (odrębnie dla cz. 1) i Załącznik Nr 2 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79111000-5 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego
4.5.5.) Wartość części: 127843,90 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 - Bieżąca obsługa prawna Zarządu Zlewni w Leszniem. Leszno, pow. leszczyński, woj. wielkopolskie
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowiązki Wykonawcy dla danej części zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia (odrębnie dla cz. 2) i Załącznik Nr 2 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79111000-5 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego
4.5.5.) Wartość części: 142400,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 159936,11 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 159936,11 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 159936,11 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kancelaria Radcy Prawnego Anna Julia Król
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6141441732 REGON: 231183600
7.3.3) Ulica: ul. Bankowa 3/4
7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 58-500
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KANCELARIA RADCY PRAWNEGO ANNA JULIA KRÓL
jakie przetargi wygrała firma
KANCELARIA RADCY PRAWNEGO ANNA JULIA KRÓL
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 159936,11 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 144648,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 144648,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 144648,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Adwokacka Spółka MSM Malczewski Stoczczak i Partnerzy
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6972147001 REGON: 411568700
7.3.3) Ulica: ul. B. Chrobrego 17/2
7.3.4) Miejscowość: Leszno
7.3.5) Kod pocztowy: 64-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ADWOKACKA SPÓŁKA MSM MALCZEWSKI STOCZCZAK I PARTNERZY
jakie przetargi wygrała firma
ADWOKACKA SPÓŁKA MSM MALCZEWSKI STOCZCZAK I PARTNERZY
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 144648,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Zgodnie z zawartymi umowami Wykonawcy zobowiązali się wykonywać przedmiot Umowy w okresie 24 miesięcy począwszy od 17.01.2025 r. tj. do 16.01.2027r.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont 6 pustostanów lokali mieszkalnych administrowany przez Urząd Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy
- Dostawa - Sprzedaż energii elektrycznej czynnej dla grupy taryfowej jednostrefowej w nieruchomościach SPL dla PW SPZOZ w Warszawie.
- Budowa zbiornika przeciwpowodziowego w Piaskach o pow. 96,95 ha"- usługi geodezyjne, wycena i wykup gruntów pod inwestycję
- Dostawy drobiu wykonywane sukcesywnie do 31.05.2026 r.
- Roboty utrzymaniowe na terenie ZZ Przemyśl IV - roboty
- Dostarczanie obiadów do Środowiskowego Domu Samopomocy typu BD przy ul. Korotyńskiego 13 w Warszawie w 2025 roku
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup kompleksowej obsługi prawnej działań podejmowanych przez Studio Filmów Rysunkowych w Bielsku-Białej
- Obsługa prawna Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy we Wrocławiu
- Świadczenie usług kompleksowej obsługi prawnej Centrum Wsparcia Badań Klinicznych w 1. Wojskowym Szpitalu Klinicznym z Polikliniką SPZOZ w Lublinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.