eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa ZielonaModernizacja infrastruktury społecznej poprzez przebudowę strażnicy oraz zakup samochodu i wyposażenia dla jednostek OSP z terenu Gminy Dąbrowa Zielona



Ogłoszenie z dnia 2024-08-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury społecznej poprzez przebudowę strażnicy oraz zakup samochodu i wyposażenia dla jednostek OSP z terenu Gminy Dąbrowa Zielona

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DĄBROWA ZIELONA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151397902

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Kościuszki 31

1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Zielona

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-265

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 343555018

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@dabrowazielona.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dabrowazielona.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gwdabrowazielona.e-zp.finn.pl/procurements

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja infrastruktury społecznej poprzez przebudowę strażnicy oraz zakup samochodu i wyposażenia dla jednostek OSP z terenu Gminy Dąbrowa Zielona

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2f715435-320b-11ef-acf6-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00464510

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00053198/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Modernizacja infrastruktury społecznej poprzez przebudowę strażnicy oraz zakup samochodu i wyposażenia dla jednostek OSP z terenu Gminy Dąbrowa Zielona

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00380576

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.I.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1766737,69 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1436372,11 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 1 Przebudowę strażnicy.
Przedmiotem zamówienia jest „Rozbudowa i przebudowa budynku OSP w Raczkowicach wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną – Etap II” , w której zakres wchodzi:
- wyburzenie ścian działowych w pomieszczeniach świetlicy;
- skucie istniejących tynków na ścianach;
- zerwanie istniejącej wylewki betonowej;
- zamurowanie istniejących otworów okiennych oraz wykonanie nowych wraz z montażem okien
- wymiana pokrycia dachowego oraz miejscowe wzmocnienie istniejącej więźby dachowej
- wykonanie nowej instalacji elektrycznej wraz z białym montażem;
- wykonanie nowej instalacji sanitarnej wraz z białym montażem oraz montaż zbiornika
bezodpływowego;
- wykonanie nowych ścian działowych do łazienek w pomieszczeniu świetlicy;
- wykonanie nowych wylewek wraz z izolacją poziomą;
- wykonanie sufitu w systemie GK zgodnie z załączoną wizualizacją;
- wykonanie aneksu kuchennego wraz z kompletnym wyposażeniem według zaleceń Zamawiającego;
- wykonanie utwardzenia terenu poprzez ułożenie wjazdu wraz z parkingiem z kostki brukowej według
projektu zagospodarowania terenu;
- wykonanie nowego ogrodzenia panelowego całej działki;
- demontaż oraz wykonanie nowej altany w miejscu wskazanym przez Zamawiającego;
- zakup kompletnego wyposażenia świetlicy według wizualizacji i zaleceń Zamawiającego
Zakres prac obejmuje również wykonanie i montaż tablicy pamiątkowej „Polski Lad” zgodnej
z wytycznymi programu i uzgodnionej z Zamawiającym

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 901112,69 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 2: Zakup lekkiego samochodu ratowniczo gaśniczego dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej. Pojazd fabrycznie nowy, zabudowany w roku dostawy. Pojazd musi posiadać świadectwo dopuszczenia do stosowania w ochronie przeciwpożarowej na terenie Polski oraz spełniać wymagania wskazanymi ustawami:
- ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. „Prawo o ruchu drogowym” (Dz. U. z 2021 r., poz. 450, z późn.
zm.), wraz z przepisami wykonawczymi do ustawy,
- rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie
wykazu wyrobów służących zapewnieniu zasad bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i
życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. z
2007 r., Nr 143, poz. 1002, z późn. zm),
- rozporządzenia ministrów: Spraw Wewnętrznych i Administracji, Obrony Narodowej, Finansów oraz
Sprawiedliwości z dnia 29 marca 2019 r. w sprawie pojazdów specjalnych i używanych do celów specjalnych Policji, Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego, Agencji Wywiadu, Służby Kontrwywiadu
Wojskowego, Służby Wywiadu Wojskowego, Centralnego Biura Antykorupcyjnego, Straży Granicznej,
Służby Ochrony Państwa, Krajowej Administracji Skarbowej, Służby Więziennej i straży pożarnej , ( Dz.
U. z 2019 r., poz 594).
-Pojazd musi posiadać ważne świadectwo dopuszczenia do użytkowania w ochronie przeciwpożarowej
na terenie Polski wydane na podstawie rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z
dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa
publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych
wyrobów do użytkowania (Dz. U. z 2007 r. Nr 143, poz. 1002, z późn. zm).
- norm: PN-EN 1846-1 i PN-EN 1846-2. ( lub równoważnych)

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144210-3 - Wozy strażackie

4.5.5.) Wartość części: 300000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 3: Zakup sprzętu ochrony osobistej strażaka oraz sprzęt niezbędny do brania udziału strażaków w akcjach ratowniczo gaśniczych składający się z:
Ubranie specjalne strażackie 2-częściowe - 55 szt.
Rękawice strażackie specjalne - 35 szt.
Buty strażackie gumowe - 41 szt.
Buty strażackie skórzane - 30 szt.
Kominiarka strażacka - 31 szt.
Hełm strażacki kolor: biały, przyłbica: przeźroczysta, osłona karku - 5 szt.
Hełm strażacki kolor: żółty, przyłbica: przeźroczysta, osłona karku: - 9 szt.
Aparat powietrzny - 4 szt.
Butla powietrzna kompozytowa (z zaworem i z organicznikiem wypływu) - 4 szt.
Maska do aparatu powietrznego kompatybilna z zaoferowanym aparatem powietrznym - 8 szt.
Radiotelefon nasobny + mikrofonogłośnik - 16 szt.
Ubranie koszarowe strażaka 3 - cz. Kolor:czarny - 36 szt.
Sygnalizator bezruchu T - 10 szt.
Pralinico-wirówka (zestaw:pompa z lancami i wężykami) - 1 szt.
Suszarka - 1 szt.
Radiotelefon samochodowy stacjonarny - 11 szt.
Radiotelefon nasobny - 2 szt.
Pas strażacki bojowy z zatrzaśnikiem, rozmiar do wyboru - 4 szt.
Kamizelka ostrzegawcza z odblaskowymi taśmami i napisem STRAŻ - 1 szt.
Kamizelka asekuracyjna ratownictwo wodne - 2 szt.
Buty wodery - 1 szt.
Bosak lekki ze składanym aluminiowym drążkiem - 1 szt.
Motopompa szlamowa - 1 szt.
Agregat prądotwórczy AVR, 1-fazowy - 1 szt.
Przedłużacz zwijany 1-fazowy 30m, IP-44, 4x230V, guma 3x2.5 - 1 szt.
Maszt oświetleniowy - 1 szt.
Smok ssawny prosty 75 z zaworem zwrotnym - 1 szt.
Wąż ssawny PCV B-75-2485 - 3 szt.
Klucz do łączników hydrantów naziemnych, typ uniwersalny - 1 szt.
Klucz do łączników - 2 szt.
Drabina nasadkowa aluminiowa A-BB - 7 szt.
Drabina nasadkowa aluminiowa A-BBB - 2 szt.
Linka strażacka w pokrowcu, 20m - 1 szt.
Kanister na benzynę, 10L - 1 szt.
Kanister Kombi pomarańczowy - 1 szt.
Latarka kątowa, bateryjna - 2 szt.
Lizak do kierowania ruchem zwykły - 2 szt.
Pachołek drogowy 40 cm, pomarańczowy odblaskowy - 4 szt.
Taśma wygrodzeniowa STRAŻ 8,5 cm x 500 mb PCV - 1 szt.
Uniwersalne narzędzie ratownicze dielektryczne - 1 szt.
Nożyce do prętów max 16mm - 1 szt.
Gaśnica proszkowa 6kg - 1 szt.
Siekiera - 1 szt.
Młot dwustronny - 1 szt.
Prądownica nasada 52 (60-480 l/min) - 1 szt.
Przełącznik 75/52 (B/C) PN - redukcja Storz - 1 szt.
Rozdzielacz kulowy 75/52-75-52 (B/CBC) CNBOP - 1 szt.
Topór strażacki ciężki + izolowanie do 1000V - 1 szt.
Pokrywa nasady 75 PN - 2 szt.
Tłumica gumowa teleskopowa wzmocniona siatką - 4 szt.
Mostek przejazdowy 75 (2x25-75) drewniany, szerokość 500 mm - 2 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa

4.5.5.) Wartość części: 565625,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 846000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 981334,81 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 846000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SZYMON FALANA - USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE "SZYMEX"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7721895580

7.3.4) Miejscowość: Sekursko

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 846000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 330000,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 330000,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 330000,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IUVO CARS Jan Świeboda

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9491735358

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 330000,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie żądania określonej etykiety lub wskazania mającego zastosowanie wymagania określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy: - etykiety środowiskowej (tzw. Ekoetykieta)

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 559962,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 709174,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 559962,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HORPOL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5842704230

7.3.4) Miejscowość: Stara Iwiczna

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 559962,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.