Ogłoszenie z dnia 2024-08-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00433140/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
UBEZPIECZENIE POWIATU PAJĘCZAŃSKIEGO W OKRESIE OD 15.08.2024 r. DO 14.08.2026 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT PAJĘCZAŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 592298009
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 76
1.5.2.) Miejscowość: Pajęczno
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-330
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 343113120
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiatpajeczno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatpajeczno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiatpajeczno1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
UBEZPIECZENIE POWIATU PAJĘCZAŃSKIEGO W OKRESIE OD 15.08.2024 r. DO 14.08.2026 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8d9130b4-a975-4640-9fe0-6f30eb070b1c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00464517
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00039818/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 UBEZPIECZENIE POWIATU PAJĘCZAŃSKIEGO W OKRESIE OD 15.08.2024 r. DO 14.08.2026 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00433140
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPI.272.11.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 0 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na ubezpieczeniu Powiatu
Pajęczańskiego w zakresie:
3.1.1. ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk;
3.1.2. ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od awarii i uszkodzeń;
3.1.3. ubezpieczenie maszyn, w tym urządzeń samobieżnych oraz montowanych na pojazdach;
3.1.4. ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej;
3.2. Zamawiający nie dopuszcza składnie ofert częściowych.
3.3. Przedmiot zamówienia wg słownika CPV:
66510000-8 – usługi ubezpieczeniowe;
Część 1:
66515000-3 – usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty,
66515200-5 – usługi ubezpieczenia własności,
66515400-7 – usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów,
66516400-4 – usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej,
3.4. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Dziale II niniejszej SWZ.
3.5. W oparciu o art. 95 ust. 1 ustawy pzp Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zatrudniał
na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.
4
Kodeks Pracy (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 1465 z późn. zm.) osoby wykonujące wskazane przez
Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia:
3.5.1. odpowiedzialne za nadzór nad realizacją Umowy,
3.5.2. odpowiedzialne za realizację poszczególnych ubezpieczeń opisanych w Umowie Generalnej Ubezpieczenia,
3.5.3. odpowiedzialne za koordynację procesu likwidacji szkód i raportowania
szkodowości.
Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 ust. 1, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określone zostały w Dziale III Projektowane postanowienia umów w sprawie zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty
66515200-5 - Usługi ubezpieczenia własności
66515400-7 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów
66516400-4 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 322481,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 322481,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 322481,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGRO Ubezpieczenia - Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132401245
7.3.3) Ulica: Rodziny Hiszpańskich 8
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-685
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGRO UBEZPIECZENIA - TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ WZAJEMNYCH
jakie przetargi wygrała firma
AGRO UBEZPIECZENIA - TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ WZAJEMNYCH
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 322481,62 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-08-15 do 2026-08-148.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI PAJĘCZNO
- Odbiór i zagospodarowanie komunalnych osadów ściekowych z Miejskiej Oczyszczalni Ścieków w Pajęcznie
- Utrzymanie i zapewnienie opieki weterynaryjnej bezdomnym zwierzętom odłowionym z terenu Gminy Pajęczno
więcej: przetargi PAJĘCZNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ubezpieczenia SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Opocznie (2 części)
- "UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW POWIATU BIALSKIEGO WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI I INSTYTUCJAMI KULTURY"
- Ubezpieczenie Gminy Błaszki
- Świadczenie usług ubezpieczenia na rzecz Gminy Stary Sącz oraz jej jednostek organizacyjnych
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU SKŁADOWISKA ODPADÓW ROKITNO
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Myszyniec
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.