Ogłoszenie z dnia 2022-11-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00372899/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa oleju opałowego do OW Łańsk
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Obsługi Administracji Rządowej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142746130
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Powsińska 69/71
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-903
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 694 61 18
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@centrum.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia.eb2b.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - instytucja gospodarki budżetowej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oleju opałowego do OW Łańsk2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9499b686-40a0-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00464537
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00372899/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2022/61
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup oleju opałowego lekkiego na potrzeby Ośrodka Wypoczynkowego w Łańsku w ilości 70 m3.
2. Wymagania Zamawiającego
1) Olej opałowy lekki musi spełniać wymagania jakościowe określone prawem w szczególności dotyczące zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe określone w Rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 1 grudnia 2016 r. (Dz.U. z 2016 r. poz. 2008) oraz właściwych normach w szczególności PN-C- 96024:2001.
2) Realizacja dostaw będzie odbywać się w dni robocze w godzinach 8:30 - 15:30.
3) Maksymalna wielkość jednorazowej dostawy nie będzie przekraczać: 18 m3 (zbiorniki o pojemności od 1 m3 do 25 m3).
4) Dostawy autocysternami o pojemności maksymalnie 18 m3 minimum 4 - komory na sztywnej ramie ze względu na manewrowanie.
5) Dostawy paliw rozliczane będą w temperaturze referencyjnej 15°C.
6) Każda partia dostarczanego paliwa musi posiadać aktualne świadectwo jakości dotyczące tej dostawy oraz „Dowód wydania dostawcy”, które winny być dostarczane wraz z dostawą paliwa. Zamawiający wymaga dołączania kopii ww. dokumentów przy każdej dostawie.
7) Dostawy, które nie będą posiadały aktualnego świadectwa jakości paliwa oraz „Dowodu wydania dostawcy” nie zostaną przez Zamawiającego przyjęte.
8) Wykonawca winien posiadać ważną koncesję na obrót paliwami wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki w okresie trwania umowy. W przypadku gdy ważność koncesji kończy się w okresie trwania umowy Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia nowej ważnej koncesji.
3. Wymagania dodatkowe.
1) Zamawiający zastrzega sobie prawo zrealizowania dostawy lub części dostawy minimalnie w 50% ogólnej wartości zamówienia. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń z tego tytułu,
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do poboru przed rozpoczęciem rozładunku i przechowywania prób kontrolnych dostarczanego paliwa. Próby te po ich opisaniu i zabezpieczeniu będą przechowywane przez Zamawiającego przez okres 1 miesiąca od daty dostawy. Protokół pobrania prób powinien być kontrasygnowany przez kierowcę dostarczającego paliwo.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09135000-4 - Oleje opałowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 379877,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 389270,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 379877,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PETROJET SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 142428908
7.3.3) Ulica: KIESZEK 52
7.3.4) Miejscowość: PIONKI
7.3.5) Kod pocztowy: 26-670
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 379877,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne" wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Wojska Polskiego w Zamościu - działka ew. 1/113
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne wraz z zagospodarowaniem terenu, naziemnymi miejscami postojowymi oraz infrastrukturą techniczną wewnętrzną i zewnętrzną w Chełmie
- Zakup samochodów służbowych dla III Oddziału ZUS w Warszawie
- Remont pomieszczeń sanitarnych i gospodarczych w budynku B Centrali Najwyższej Izby Kontroli w Warszawie, przy ul. Krzywickiego 9.
- Remont pustostanów w budynkach mieszkalnych przy ul. Trakt Lubelski 351 m 48 i ul. Trakt Lubelski 353 m 14 w Warszawie.
- Dostawa mebli laboratoryjnych, znak sprawy AEZ/S-050/2025
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.