Ogłoszenie z dnia 2024-08-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00411403/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa odzieży ochronnej i roboczej dla pracowników Magurskiego Parku Narodowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Magurski Park Narodowy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180789309
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krempna 59
1.5.2.) Miejscowość: Krempna
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-232
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 134414099
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@magurskipn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.magurskipn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b47a114c-e7af-4f93-94d7-ed1a2b0a406a1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa odzieży ochronnej i roboczej dla pracowników Magurskiego Parku Narodowego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b47a114c-e7af-4f93-94d7-ed1a2b0a406a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00464676
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00093098/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Dostawa odzieży ochronnej i roboczej dla pracowników
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00411403
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-370-1-19/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 37257,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I: Dostawa odzieży ochronnejUbranie terenowe letnie męskie 13 kpl.
Ubranie terenowe letnie damskie 9 kpl.
Ubranie terenowe zimowe męskie 5 kpl.
Ubranie terenowe zimowe damskie 1 kpl.
Trzewiki terenowe męskie 7 par
Trzewiki terenowe damskie 3 pary
Kurtka ocieplana męska 2 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18130000-9 - Specjalna odzież robocza
18830000-6 - Obuwie ochronne
4.5.5.) Wartość części: 21871,99 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II: Dostawa odzieży roboczej:Ubranie robocze letnie męskie 10 kpl.
Ubranie robocze ocieplane męskie 6 kpl.
Trzewiki robocze męskie 10 par
Buty gumowo filcowe/ gumowe ocieplane:
- buty gumofilce 5 par
- buty śniegowce męskie 24 pary
Buty śniegowce damskie 1 para
Buty gumowe damskie 2 pary
Buty gumowe męskie 15 par
Obuwie robocze letnie damskie 3 pary
Czapka letnia 6 szt.
Czapka zimowa ocieplana 3 szt.
Ubranie letnie dla pilarza 1 kpl
- kurtka 1 szt.
- spodnie z wkładką antyprzecięciową 1 szt.
- koszulka krótki rękaw 2 szt.
- koszulka długi rękaw 2 szt.
Buty skórzane z wkładką antyprzecięciową 1 para
Kamizelka ocieplana dla pilarza 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18130000-9 - Specjalna odzież robocza
18830000-6 - Obuwie ochronne
4.5.5.) Wartość części: 15385,41 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21439,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24250,69 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21439,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IWO-SPORT Katarzyna Krukar
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6841573080
7.3.3) Ulica: Kasztanowa 30
7.3.4) Miejscowość: Klimkówka
7.3.5) Kod pocztowy: 38-480
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21439,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17863,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17863,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17863,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Handel Hurtowy i Detaliczny AGET Antoni Chudy
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6840000235
7.3.3) Ulica: Pużaka 63 b
7.3.4) Miejscowość: Krosno
7.3.5) Kod pocztowy: 38-400
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HANDEL HURTOWY I DETALICZNY "AGET" ANTONI CHUDY
jakie przetargi wygrała firma
HANDEL HURTOWY I DETALICZNY "AGET" ANTONI CHUDY
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17863,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-30INNE PRZETARGI KREMPNA
więcej: przetargi KREMPNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odzieży i obuwia dla pracowników SK MSWiA z WM C-O w Olsztynie
- Dostawy: fartuchów chirurgicznych i ubrań operacyjnych wielokrotnego użytku oraz obuwia na sale operacyjne
- Dostawa obuwia służbowego typu A na potrzeby KM PSP w Lublinie z podziałem części
- Dostawa odzieży stanowiącej elementy munduru leśnika pracownikom Nadleśnictwa Rajgród do końca roku 2025
- Sukcesywna dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach.
- Dostawa odzieży i obuwia roboczego na potrzeby Wydziału Chemicznego PW
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.