eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żywiec"Poprawa infrastruktury mostowo-drogowej w Powiecie Żywieckim" z podziałem na 3 części



Ogłoszenie z dnia 2024-08-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Poprawa infrastruktury mostowo-drogowej w Powiecie Żywieckim” z podziałem na 3 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Żywiecki

1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Żywcu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181729

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krasińskiego 13

1.5.2.) Miejscowość: Żywiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: +48338605000

1.5.8.) Numer faksu: +48338605083

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zywiec.powiat.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zywiec.powiat.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9d43e29c-3459-11ef-8a31-0e435a8a43bc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Poprawa infrastruktury mostowo-drogowej w Powiecie Żywieckim” z podziałem na 3 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9d43e29c-3459-11ef-8a31-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00464679

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00035403/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Poprawa infrastruktury mostowo-drogowej w Powiecie Żywieckim z podziałem na 3 części

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00385465

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZZP.272.26.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5082442,22 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn.: „Poprawa infrastruktury mostowo-drogowej w Powiecie Żywieckim” z podziałem na 3 części.
2. Część 1:
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych pn.:
a) „Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1417S Jeleśnia – Pewel Wielka – Hucisko – Kurów w km 3+550 do km 3+690, wraz z poprawą infrastruktury mostowej w km 3+610 w Pewli Wielkiej”;
b) „Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1444S Rycerka Dolna – Rycerka Górna – Kolonia w km 6+550 do km 6+790, wraz z poprawą infrastruktury mostowej w km 6+650 w Rycerce Górnej”.
3. Szczegółowy zakres i wymagania techniczne wykonania przedmiotu zamówienia określają:
1) dla części zamówienia nr 1 – Programy Funkcjonalno–Użytkowe wraz dokumentacjami geologicznymi, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót, planami gospodarki zielenią, mapami do celów projektowych – Załącznik nr 7a do SWZ, oraz Projekt umowy stanowiący Załącznik nr 6a do SWZ;
4. W ramach każdej z części zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie:
1) wykonać dokumentacje projektowe, w tym Projekty Budowalne i Projekty Techniczne, kosztorysy wraz z przedmiarami robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, projekty organizacji ruchu, wraz z uzyskaniem prawomocnych decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej dla wszystkich zadań z osobna opisanych w pkt 2 powyżej, a także przygotować do zatwierdzenia przez Zamawiającego Harmonogram budowy;
2) wykonać roboty budowlane w zakresie zadań opisanych w pkt 2 powyżej, w oparciu o opracowane i zaakceptowane przez Zamawiającego dokumentacje projektowe i uzyskane zezwolenia na realizację inwestycji drogowej oraz uzyskać prawomocne pozwolenia na użytkowania albo zgłoszenia zakończenia robót.
5. Zamawiający publikuje na stronie internetowej prowadzonego postępowania wyjaśnienia treści SWZ z pierwszego postępowania, które znajdują odpowiednie zastosowanie do niniejszego postępowania.
6. Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności takie jak: prace budowlane, prace instalacyjne, inne prace osób, które wykonywać będą bezpośrednio czynności związane z wykonywaniem robót, czyli pracowników fizycznych wykonujących czynności polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465) – z wyłączeniem osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, stosowanie do art. 12 i nast. ustawy Prawo budowlane, byli zatrudnieni przez Wykonawcę na podstawie stosunku pracy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.5.) Wartość części: 2397885,43 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn.: „Poprawa infrastruktury mostowo-drogowej w Powiecie Żywieckim” z podziałem na 3 części.
2. Część 2:
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych pn.:
a) „Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1451S Kamesznica – Złatna, w km 1+049 do km 1+249, wraz z poprawą infrastruktury mostowej w km 1+149 w Kamesznicy”;
b) „Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1452S Przybędza – Radziechowy, w km 0+427 do km 0+627, wraz z poprawą infrastruktury mostowej w km 0+527 w Przybędzy”.
3. Szczegółowy zakres i wymagania techniczne wykonania przedmiotu zamówienia określają:
dla części zamówienia nr 2 – Programy Funkcjonalno–Użytkowe wraz dokumentacjami geologicznymi, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót, planami gospodarki zielenią, mapami do celów projektowych – Załącznik nr 7b do SWZ, oraz Projekt umowy stanowiący Załącznik nr 6b do SWZ;
4. W ramach każdej z części zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie:
1) wykonać dokumentacje projektowe, w tym Projekty Budowalne i Projekty Techniczne, kosztorysy wraz z przedmiarami robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, projekty organizacji ruchu, wraz z uzyskaniem prawomocnych decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej dla wszystkich zadań z osobna opisanych w pkt 2 powyżej, a także przygotować do zatwierdzenia przez Zamawiającego Harmonogram budowy;
2) wykonać roboty budowlane w zakresie zadań opisanych w pkt 2 powyżej, w oparciu o opracowane i zaakceptowane przez Zamawiającego dokumentacje projektowe i uzyskane zezwolenia na realizację inwestycji drogowej oraz uzyskać prawomocne pozwolenia na użytkowania albo zgłoszenia zakończenia robót.
5. Zamawiający publikuje na stronie internetowej prowadzonego postępowania wyjaśnienia treści SWZ z pierwszego postępowania, które znajdują odpowiednie zastosowanie do niniejszego postępowania.
6. Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności takie jak: prace budowlane, prace instalacyjne, inne prace osób, które wykonywać będą bezpośrednio czynności związane z wykonywaniem robót, czyli pracowników fizycznych wykonujących czynności polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465) – z wyłączeniem osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, stosowanie do art. 12 i nast. ustawy Prawo budowlane, byli zatrudnieni przez Wykonawcę na podstawie stosunku pracy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.5.) Wartość części: 2086092,27 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn.: „Poprawa infrastruktury mostowo-drogowej w Powiecie Żywieckim” z podziałem na 3 części.
2. Część 3:
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych pn.:
a) „Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1419S Jeleśnia – Koszarawa – Bystra w km 7+136 do km 7+336, wraz z poprawą infrastruktury mostowej w km 7+236 w Koszarawie”.
3. Szczegółowy zakres i wymagania techniczne wykonania przedmiotu zamówienia określają:
dla części zamówienia nr 3 – Programy Funkcjonalno–Użytkowe wraz dokumentacjami geologicznymi, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót, planami gospodarki zielenią, mapami do celów projektowych – Załącznik nr 7c do SWZ, oraz Projekt umowy stanowiący Załącznik nr 6c do SWZ.
4. W ramach każdej z części zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie:
1) wykonać dokumentacje projektowe, w tym Projekty Budowalne i Projekty Techniczne, kosztorysy wraz z przedmiarami robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, projekty organizacji ruchu, wraz z uzyskaniem prawomocnych decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej dla wszystkich zadań z osobna opisanych w pkt 2 powyżej, a także przygotować do zatwierdzenia przez Zamawiającego Harmonogram budowy;
2) wykonać roboty budowlane w zakresie zadań opisanych w pkt 2 powyżej, w oparciu o opracowane i zaakceptowane przez Zamawiającego dokumentacje projektowe i uzyskane zezwolenia na realizację inwestycji drogowej oraz uzyskać prawomocne pozwolenia na użytkowania albo zgłoszenia zakończenia robót.
5. Zamawiający publikuje na stronie internetowej prowadzonego postępowania wyjaśnienia treści SWZ z pierwszego postępowania, które znajdują odpowiednie zastosowanie do niniejszego postępowania.
6. Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności takie jak: prace budowlane, prace instalacyjne, inne prace osób, które wykonywać będą bezpośrednio czynności związane z wykonywaniem robót, czyli pracowników fizycznych wykonujących czynności polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465) – z wyłączeniem osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, stosowanie do art. 12 i nast. ustawy Prawo budowlane, byli zatrudnieni przez Wykonawcę na podstawie stosunku pracy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.5.) Wartość części: 598464,52 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3913245,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3981510,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3913245,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MOSTMARPAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072250212

7.3.3) Ulica: Zarzecze, ul. Piastowska 53

7.3.4) Miejscowość: Pietrzykowice

7.3.5) Kod pocztowy: 34-326

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3913245,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3547320,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3582793,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3547320,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Zakład Budowlany „Most-Bud” Eugeniusz Klimczak

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: MTJ Jan Tyc

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0024532376

7.3.3) Ulica: ul. Złoty Potok 46

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3547320,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1036078,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1345866,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1036078,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MOSTMARPAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072250212

7.3.3) Ulica: Zarzecze, ul. Piastowska 53

7.3.4) Miejscowość: Pietrzykowice

7.3.5) Kod pocztowy: 34-326

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1036078,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.