eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KamieńskPrzewóz uczniów w komunikacji zamkniętej do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Kamieńsku oraz Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Radomsku w roku szkolnym 2024/2025



Ogłoszenie z dnia 2024-08-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przewóz uczniów w komunikacji zamkniętej do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Kamieńsku oraz Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Radomsku w roku szkolnym 2024/2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kamieńsk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648280

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wieluńska 50

1.5.2.) Miejscowość: Kamieńsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-360

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@kamiensk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kamiensk.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kamiensk.pl oraz https://bip.kamiensk.com.pl zawierające odesłanie na Platformę przetargową pod adresem: https://kamiensk.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przewóz uczniów w komunikacji zamkniętej do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Kamieńsku oraz Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Radomsku w roku szkolnym 2024/2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-53ad986e-e5da-4a70-ab95-fcc801aa5072

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00464781

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00015374/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Przewóz uczniów w komunikacji zamkniętej do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Kamieńsku w roku szkolnym 2024/2025

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00420906

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIOŚZP.271.1.12.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 487939,84 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 zamówienia - TRASA NR 1
Odjazd:
I kurs – Kamieńsk ZS-P – Huby Ruszczyńskie - Ozga - Gałkowice Nowe - Koźniewice – Kamieńsk Pl. Wolności - Kamieńsk ZSP (53 uczniów + 1 opiekunka). Trasa o długości 24,00 km. Przejazdy w dniach poniedziałek – piątek.
Powrót:
I kurs – Kamieńsk ZS-P – Koźniewice – Podjezioro – Napoleonów – Siódemka – Włodzimierz – Gałkowice Stare - Kamieńsk ZS-P (23 uczniów + 1 opiekunka). Trasa o długości 32,00 km. Przejazdy w dniach poniedziałek – piątek.
II kurs – Kamieńsk ZS-P – Kamieńsk Pl. Wolności – Koźniewice – Szpinalów – Danielów – Ozga – Huby Ruszczyńskie – Gałkowice Nowe – Kamieńsk ZS-P (47 uczniów + 1 opiekunka). Trasa o długości 27,00 km. Przejazdy w dniach – wtorek, środa, czwartek, piątek.
Razem trasa o długości 83,00 km.
Pozostałe wymagania dot. przedmiotu zamówienia (obowiązują dla wszystkich Części zamówienia):
1. Ilości uczniów dojeżdżających na poszczególnych trasach zamieszczone w Załączniku Nr 7 do SWZ są ilościami prognozowanymi.
2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca realizował przedmiot zamówienia autobusami z ilością miejsc siedzących odpowiadającą prognozowanej ilości uczniów na danej trasie.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości przesadzania uczniów w trakcie podróży do innych pojazdów (mniejszych autobusów).
4. Usługi stanowiące przedmiot zamówienia winny być świadczone pojazdami przystosowanymi do przewozu dzieci spełniającymi wszelkie wymogi bezpieczeństwa określone obowiązującymi przepisami prawa oraz przez osoby posiadające niezbędne kwalifikacje do kierowania danym środkiem transportu.
5. Dla Części 5 zamówienia Zamawiający zgodnie z art. 58 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2023r poz. 1047 z późn. zm.) wymaga, aby usługi realizowane były pojazdem przystosowanym dla przewozu osób niepełnosprawnych i aby ten pojazd był oznaczony z przodu i z tyłu kwadratowymi tablicami barwy niebieskiej z międzynarodowym symbolem wózka inwalidzkiego barwy białej. Tablice te powinny być wykonane z materiału odblaskowego. Kierujący tym pojazdem jest obowiązany włączyć światła awaryjne podczas wsiadania lub wysiadania osoby niepełnosprawnej.
6. Wszystkie pojazdy winny być wyposażone w pasy bezpieczeństwa, a część pasażerska pojazdu musi być ogrzewana.
7. Zamawiający zapewnia uczestnictwo w każdym kursie jednego pełnoletniego opiekuna, zdolnego do opieki i pomocy przewożonym dzieciom. Opiekun ten będzie posiadał przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy.
8. Dowóz uczniów winien być dostosowany do organizacji roku szkolnego uregulowanej Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 roku w sprawie organizacji roku szkolnego (t.j. Dz. U. z 2023r. poz. 1211 ze zm.).
9. Dowóz uczniów do szkół obejmuje dni nauki szkolnej z wyłączeniem ferii zimowych, wiosennej przerwy świątecznej oraz dni wolnych ustawowo.
10. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego podstawienia pojazdu zastępczego w razie uszkodzenia pojazdu wykonującego przewozy. Czas oczekiwania na pojazd zastępczy nie może przekraczać 30 minut.
11. Zamawiający ma prawo do rutynowej kontroli osób oraz pojazdów realizujących zamówienie, a także zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia w każdej chwili kontroli stanu technicznego pojazdu oraz stanu trzeźwości kierowcy przez odpowiednio powołane do tego celu służby (Policja, Inspekcja Transportu Drogowego).

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 101776,44 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 zamówienia - TRASA NR 2
Odjazd:
I kurs - Kamieńsk ZS-P – Huta Porajska – Napoleonów - Aleksandrów – Kamieńsk Pl. Wolności –Kamieńsk ZS-P (25 uczniów + 1 opiekunka). Trasa o długości 31,00 km. Przejazdy w dniach poniedziałek – piątek.
II kurs - Kamieńsk ZS-P – Kol. Olszowiec – Barczkowice – Gorzędów – Kamieńsk ZS-P (52 uczniów + 1 opiekunka). Trasa o długości 16,00 km. Przejazdy w dniach poniedziałek – piątek.
Powrót:
I kurs - Kamieńsk ZS-P - Kamieńsk Pl. Wolności – Barczkowice – Kol. Olszowiec - Gorzędów - Kamieńsk ZS-P (43 uczniów + 1 opiekunka). Trasa o długości 16,00 km. Przejazdy w dniach poniedziałek – piątek.
II kurs - Kamieńsk ZS-P - Koźniewice – Aleksandrów – Ochocice – Kamieńsk Pl. Wolności – Barczkowice – Gorzędów - Kamieńsk ZS-P (15 uczniów + 1 opiekunka). Trasa o długości 20,00 km. Przejazdy w dniach wtorek – piątek.
Razem trasa o długości 83,00 km.
Pozostałe wymagania dot. przedmiotu zamówienia (obowiązują dla wszystkich Części zamówienia):
1. Ilości uczniów dojeżdżających na poszczególnych trasach zamieszczone w Załączniku Nr 7 do SWZ są ilościami prognozowanymi.
2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca realizował przedmiot zamówienia autobusami z ilością miejsc siedzących odpowiadającą prognozowanej ilości uczniów na danej trasie.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości przesadzania uczniów w trakcie podróży do innych pojazdów (mniejszych autobusów).
4. Usługi stanowiące przedmiot zamówienia winny być świadczone pojazdami przystosowanymi do przewozu dzieci spełniającymi wszelkie wymogi bezpieczeństwa określone obowiązującymi przepisami prawa oraz przez osoby posiadające niezbędne kwalifikacje do kierowania danym środkiem transportu.
5. Dla Części 5 zamówienia Zamawiający zgodnie z art. 58 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2023r poz. 1047 z późn. zm.) wymaga, aby usługi realizowane były pojazdem przystosowanym dla przewozu osób niepełnosprawnych i aby ten pojazd był oznaczony z przodu i z tyłu kwadratowymi tablicami barwy niebieskiej z międzynarodowym symbolem wózka inwalidzkiego barwy białej. Tablice te powinny być wykonane z materiału odblaskowego. Kierujący tym pojazdem jest obowiązany włączyć światła awaryjne podczas wsiadania lub wysiadania osoby niepełnosprawnej.
6. Wszystkie pojazdy winny być wyposażone w pasy bezpieczeństwa, a część pasażerska pojazdu musi być ogrzewana.
7. Zamawiający zapewnia uczestnictwo w każdym kursie jednego pełnoletniego opiekuna, zdolnego do opieki i pomocy przewożonym dzieciom. Opiekun ten będzie posiadał przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy.
8. Dowóz uczniów winien być dostosowany do organizacji roku szkolnego uregulowanej Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 roku w sprawie organizacji roku szkolnego (t.j. Dz. U. z 2023r. poz. 1211 ze zm.).
9. Dowóz uczniów do szkół obejmuje dni nauki szkolnej z wyłączeniem ferii zimowych, wiosennej przerwy świątecznej oraz dni wolnych ustawowo.
10. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego podstawienia pojazdu zastępczego w razie uszkodzenia pojazdu wykonującego przewozy. Czas oczekiwania na pojazd zastępczy nie może przekraczać 30 minut.
11. Zamawiający ma prawo do rutynowej kontroli osób oraz pojazdów realizujących zamówienie, a także zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia w każdej chwili kontroli stanu technicznego pojazdu oraz stanu trzeźwości kierowcy przez odpowiednio powołane do tego celu służby (Policja, Inspekcja Transportu Drogowego).

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 99351,39 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 zamówienia - TRASA NR 3
Odjazd:
I kurs - Kamieńsk ZS-P – Szpinalów – Danielów – Politki – Kamieńsk ul. Kościuszki – Kamieńsk Pl. Wolności – Kamieńsk ZS-P (46 uczniów + 1 opiekunka). Trasa o długości 15,00 km. Przejazdy w dniach poniedziałek – piątek.
II kurs - Kamieńsk ZS-P – Michałów – Dąbrowa – Ochocice – Kamieńsk Pl. Wolności – Kamieńsk ZS-P (41 uczniów + 1 opiekunka). Trasa o długości 14,00 km. Przejazdy w dniach poniedziałek – piątek.
Powrót:
I kurs - Kamieńsk ZS-P – Kamieńsk ul. Kościuszki – Kamieńsk Pl. Wolności Barczkowice – Michałów – Dąbrowa – Ochocice – Kamieńsk ZS-P (31 uczniów + 1 opiekunka). Trasa o długości 20,00 km. Przejazdy w dniach poniedziałek – piątek.
II kurs - Kamieńsk ZS-P – Kamieńsk Pl. Wolności – Podjezioro – Napoleonów – Huta Porajska Siódemka Włodzimierz – Gałkowice Stare – Kamieńsk ZS-P (29 uczniów + 1 opiekunka). Trasa o długości 35,00 km. Przejazdy w dniach poniedziałek – piątek.
Razem trasa o długości 84,00 km.
Pozostałe wymagania dot. przedmiotu zamówienia (obowiązują dla wszystkich Części zamówienia):
1. Ilości uczniów dojeżdżających na poszczególnych trasach zamieszczone w Załączniku Nr 7 do SWZ są ilościami prognozowanymi.
2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca realizował przedmiot zamówienia autobusami z ilością miejsc siedzących odpowiadającą prognozowanej ilości uczniów na danej trasie.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości przesadzania uczniów w trakcie podróży do innych pojazdów (mniejszych autobusów).
4. Usługi stanowiące przedmiot zamówienia winny być świadczone pojazdami przystosowanymi do przewozu dzieci spełniającymi wszelkie wymogi bezpieczeństwa określone obowiązującymi przepisami prawa oraz przez osoby posiadające niezbędne kwalifikacje do kierowania danym środkiem transportu.
5. Dla Części 5 zamówienia Zamawiający zgodnie z art. 58 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2023r poz. 1047 z późn. zm.) wymaga, aby usługi realizowane były pojazdem przystosowanym dla przewozu osób niepełnosprawnych i aby ten pojazd był oznaczony z przodu i z tyłu kwadratowymi tablicami barwy niebieskiej z międzynarodowym symbolem wózka inwalidzkiego barwy białej. Tablice te powinny być wykonane z materiału odblaskowego. Kierujący tym pojazdem jest obowiązany włączyć światła awaryjne podczas wsiadania lub wysiadania osoby niepełnosprawnej.
6. Wszystkie pojazdy winny być wyposażone w pasy bezpieczeństwa, a część pasażerska pojazdu musi być ogrzewana.
7. Zamawiający zapewnia uczestnictwo w każdym kursie jednego pełnoletniego opiekuna, zdolnego do opieki i pomocy przewożonym dzieciom. Opiekun ten będzie posiadał przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy.
8. Dowóz uczniów winien być dostosowany do organizacji roku szkolnego uregulowanej Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 roku w sprawie organizacji roku szkolnego (t.j. Dz. U. z 2023r. poz. 1211 ze zm.).
9. Dowóz uczniów do szkół obejmuje dni nauki szkolnej z wyłączeniem ferii zimowych, wiosennej przerwy świątecznej oraz dni wolnych ustawowo.
10. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego podstawienia pojazdu zastępczego w razie uszkodzenia pojazdu wykonującego przewozy. Czas oczekiwania na pojazd zastępczy nie może przekraczać 30 minut.
11. Zamawiający ma prawo do rutynowej kontroli osób oraz pojazdów realizujących zamówienie, a także zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia w każdej chwili kontroli stanu technicznego pojazdu oraz stanu trzeźwości kierowcy przez odpowiednio powołane do tego celu służby (Policja, Inspekcja Transportu Drogowego).

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 103002,67 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 zamówienia - TRASA NR 4
Odjazd:
I kurs - Kamieńsk ZS-P – Gałkowice Stare – Włodzimierz – Siódemka – Podjezioro – Koźniewice – Pytowice – Kamieńsk ul. Wieluńska – Kamieńsk Pl. Wolności – Kamieńsk ZS-P (56 uczniów + 1 opiekunka). Trasa o długości 32,00 km. Przejazdy w dniach poniedziałek – piątek.


Powrót:
I kurs - Kamieńsk ZS-P – Kamieńsk ul. Wieluńska – Pytowice – Politki – Aleksandrów – Danielów – Szpinalów – Huby Ruszczyńskie – Ozga – Gałkowice Nowe – Kamieńsk ZS-P (34 uczniów + 1 opiekunka). Trasa o długości 30,00 km. Przejazdy w dniach poniedziałek – piątek.
II kurs - Kamieńsk ZS-P – Kamieńsk ul. Wieluńska – Pytowice – Kamieńsk ul. Kościuszki – Kamieńsk Pl. Wolności – Ochocice – Michałów – Dąbrowa – Danielów – Aleksandrów – Politki – Kamieńsk ZS-P (57 uczniów + 1 opiekunka). Trasa o długości 22,00 km. Przejazdy w dniach poniedziałek – piątek.
Razem trasa o długości 84,00 km.
Pozostałe wymagania dot. przedmiotu zamówienia (obowiązują dla wszystkich Części zamówienia):
1. Ilości uczniów dojeżdżających na poszczególnych trasach zamieszczone w Załączniku Nr 7 do SWZ są ilościami prognozowanymi.
2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca realizował przedmiot zamówienia autobusami z ilością miejsc siedzących odpowiadającą prognozowanej ilości uczniów na danej trasie.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości przesadzania uczniów w trakcie podróży do innych pojazdów (mniejszych autobusów).
4. Usługi stanowiące przedmiot zamówienia winny być świadczone pojazdami przystosowanymi do przewozu dzieci spełniającymi wszelkie wymogi bezpieczeństwa określone obowiązującymi przepisami prawa oraz przez osoby posiadające niezbędne kwalifikacje do kierowania danym środkiem transportu.
5. Dla Części 5 zamówienia Zamawiający zgodnie z art. 58 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2023r poz. 1047 z późn. zm.) wymaga, aby usługi realizowane były pojazdem przystosowanym dla przewozu osób niepełnosprawnych i aby ten pojazd był oznaczony z przodu i z tyłu kwadratowymi tablicami barwy niebieskiej z międzynarodowym symbolem wózka inwalidzkiego barwy białej. Tablice te powinny być wykonane z materiału odblaskowego. Kierujący tym pojazdem jest obowiązany włączyć światła awaryjne podczas wsiadania lub wysiadania osoby niepełnosprawnej.
6. Wszystkie pojazdy winny być wyposażone w pasy bezpieczeństwa, a część pasażerska pojazdu musi być ogrzewana.
7. Zamawiający zapewnia uczestnictwo w każdym kursie jednego pełnoletniego opiekuna, zdolnego do opieki i pomocy przewożonym dzieciom. Opiekun ten będzie posiadał przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy.
8. Dowóz uczniów winien być dostosowany do organizacji roku szkolnego uregulowanej Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 roku w sprawie organizacji roku szkolnego (t.j. Dz. U. z 2023r. poz. 1211 ze zm.).
9. Dowóz uczniów do szkół obejmuje dni nauki szkolnej z wyłączeniem ferii zimowych, wiosennej przerwy świątecznej oraz dni wolnych ustawowo.
10. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego podstawienia pojazdu zastępczego w razie uszkodzenia pojazdu wykonującego przewozy. Czas oczekiwania na pojazd zastępczy nie może przekraczać 30 minut.
11. Zamawiający ma prawo do rutynowej kontroli osób oraz pojazdów realizujących zamówienie, a także zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia w każdej chwili kontroli stanu technicznego pojazdu oraz stanu trzeźwości kierowcy przez odpowiednio powołane do tego celu służby (Policja, Inspekcja Transportu Drogowego).

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 103002,67 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 zamówienia - TRASA NR 5 - Przewóz uczniów komunikacji zamkniętej do Specjalnego Ośrodka Szkolno Wychowawczego w Radomsku
Kurs I – Kamieńsk ul. Wieluńska 50 – Koźniewice – Gałkowice Stare – Aleksandrów – Ochocice – Gorzędów - Radomsko – Kamieńsk (6 uczniów + 1 opiekun). Trasa o długości 68,00 km.
Kurs II – Kamieńsk ul. Wieluńska 50 – Radomsko - Gorzędów - Ochocice - Aleksandrów – Gałkowice Stare – Koźniewice - Kamieńsk ul. Wieluńska 50 (6 uczniów + 1 opiekun). Trasa o długości 68,00 km.
Razem trasa o długości 136,00 km.
Pozostałe wymagania dot. przedmiotu zamówienia (obowiązują dla wszystkich Części zamówienia):
1. Ilości uczniów dojeżdżających na poszczególnych trasach zamieszczone w Załączniku Nr 7 do SWZ są ilościami prognozowanymi.
2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca realizował przedmiot zamówienia autobusami z ilością miejsc siedzących odpowiadającą prognozowanej ilości uczniów na danej trasie.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości przesadzania uczniów w trakcie podróży do innych pojazdów (mniejszych autobusów).
4. Usługi stanowiące przedmiot zamówienia winny być świadczone pojazdami przystosowanymi do przewozu dzieci spełniającymi wszelkie wymogi bezpieczeństwa określone obowiązującymi przepisami prawa oraz przez osoby posiadające niezbędne kwalifikacje do kierowania danym środkiem transportu.
5. Dla Części 5 zamówienia Zamawiający zgodnie z art. 58 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2023r poz. 1047 z późn. zm.) wymaga, aby usługi realizowane były pojazdem przystosowanym dla przewozu osób niepełnosprawnych i aby ten pojazd był oznaczony z przodu i z tyłu kwadratowymi tablicami barwy niebieskiej z międzynarodowym symbolem wózka inwalidzkiego barwy białej. Tablice te powinny być wykonane z materiału odblaskowego. Kierujący tym pojazdem jest obowiązany włączyć światła awaryjne podczas wsiadania lub wysiadania osoby niepełnosprawnej.
6. Wszystkie pojazdy winny być wyposażone w pasy bezpieczeństwa, a część pasażerska pojazdu musi być ogrzewana.
7. Zamawiający zapewnia uczestnictwo w każdym kursie jednego pełnoletniego opiekuna, zdolnego do opieki i pomocy przewożonym dzieciom. Opiekun ten będzie posiadał przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy.
8. Dowóz uczniów winien być dostosowany do organizacji roku szkolnego uregulowanej Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 roku w sprawie organizacji roku szkolnego (t.j. Dz. U. z 2023r. poz. 1211 ze zm.).
9. Dowóz uczniów do szkół obejmuje dni nauki szkolnej z wyłączeniem ferii zimowych, wiosennej przerwy świątecznej oraz dni wolnych ustawowo.
10. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego podstawienia pojazdu zastępczego w razie uszkodzenia pojazdu wykonującego przewozy. Czas oczekiwania na pojazd zastępczy nie może przekraczać 30 minut.
11. Zamawiający ma prawo do rutynowej kontroli osób oraz pojazdów realizujących zamówienie, a także zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia w każdej chwili kontroli stanu technicznego pojazdu oraz stanu trzeźwości kierowcy przez odpowiednio powołane do tego celu służby (Policja, Inspekcja Transportu Drogowego).

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 80806,67 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 126591,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 134001,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 126591,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transport Drogowy JARO-TRANS Jarosław Juma

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 949-138-21-15

7.3.3) Ulica: Latosówka ul. Słoneczna 11

7.3.4) Miejscowość: Mstów

7.3.5) Kod pocztowy: 42-244

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 126591,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-02 do 2025-06-27

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118384,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 227889,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 118384,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PTHU „ZAWISZA” Alina Zawisza

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 772-133-90-63

7.3.3) Ulica: Gorzędów ul. Sikorskiego 10

7.3.4) Miejscowość: Kamieńsk

7.3.5) Kod pocztowy: 97-360

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonawca wskazał, że sporadycznie planuje powierzyć część realizacji zamówienia podwykonawcy. Jednocześnie na etapie składania ofert Wykonawca nie wskazał nazw podwykonawców.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 118384,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-02 do 2025-06-27

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 124679,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 226860,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 124679,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. „JAN-MIR” Mirosław Golis

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 772-140-54-75

7.3.3) Ulica: ul. Słoneczna 14

7.3.4) Miejscowość: Kamieńsk

7.3.5) Kod pocztowy: 97-360

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonawca wskazał, iż doraźnie w zależności od potrzeb zamierza powierzyć realizację części zamówienia podwykonawcom. Jednocześnie na etapie składania ofert Wykonawca nie wskazał nazw podwykonawców.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 124679,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-02 do 2025-06-27

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 128116,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 134522,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 128116,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transport Drogowy JARO-TRANS Jarosław Juma

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 949-138-21-15

7.3.3) Ulica: Latosówka ul. Słoneczna 11

7.3.4) Miejscowość: Mstów

7.3.5) Kod pocztowy: 42-244

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 128116,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-02 do 2025-06-27

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88536,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 116108,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88536,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PTHU „ZAWISZA” Alina Zawisza

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 772-133-90-63

7.3.3) Ulica: Gorzędów ul. Sikorskiego 10

7.3.4) Miejscowość: Kamieńsk

7.3.5) Kod pocztowy: 97-360

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonawca wskazał, że sporadycznie planuje powierzyć część realizacji zamówienia podwykonawcy. Jednocześnie na etapie składania ofert Wykonawca nie wskazał nazw podwykonawców.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88536,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-02 do 2025-06-27

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.