Ogłoszenie z dnia 2022-11-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00392652/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakup usług pocztowych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Olkuski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255045
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 2
1.5.2.) Miejscowość: Olkusz
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-300
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@sp.ollkusz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp.olkusz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/sp_olkusz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup usług pocztowych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-50f7040f-4b91-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00464833
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024976/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Zakup usług pocztowych.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00392652/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OZP.272.29.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienie jest świadczenie usług pocztowych zgodnie m.in. z przepisami: - ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2022 r. poz.896 z późń.zm.), - postanowieniami Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013 r. w sprawie warunków wykonywania usług powszechnych przez operatora wyznaczonego ( Dz.U. z 2020 r, poz. 1026) - postanowieniami Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 26 listopada 2013 r. w sprawie reklamacji usługi pocztowej (Dz.U.2019 r. r, poz.474), o obrocie krajowym pod wszystkie kody pocztowe i zagranicznym na obszarze całego świata w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, paczek pocztowych oraz ewentualnych zwrotów w formie opłaty tzw. „z dołu” świadczone na rzecz Starostwa Powiatowego w Olkuszu, ul. Mickiewicza 2, 32-300 Olkusz w okresie od 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r.:
a) przesyłki listowe nierejestrowane,
b) przesyłki polecone ekonomiczne,
c) przesyłki polecone priorytetowe,
d) przesyłki polecone ekonomiczne z potwierdzeniem odbioru,
e) przesyłki polecone priorytetowe z potwierdzeniem odbioru,
f) zwrot przesyłek do Zamawiającego po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia
lub wydania odbiorcy.
Przez określenie przesyłki pocztowe będące przedmiotem zamówienia rozumie się przesyłki listowe obejmujące następujące przesyłki:
1. formacie S:
a) przesyłki listowe nierejestrowane,
b) przesyłki polecone – przesyłka rejestrowana, przemieszczana i doręczana w sposób zabezpieczający ją przed utratą, ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem,
c) polecone priorytetowe – przesyłka rejestrowana najszybszej kategorii, przemieszczana
i doręczana w sposób zabezpieczający ją przed utratą, ubytkiem zawartości albo uszkodzeniem,
d) polecone ze zwrotnym poświadczeniem odbioru (tzw. ZPO) – przesyłka rejestrowana, przyjęta za potwierdzeniem nadania i doręczona za pokwitowaniem odbioru,
e) polecone priorytetowe za zwrotnym poświadczeniem odbioru (tzw. PRIO ZPO)
- przesyłka rejestrowana najszybszej kategorii, przyjęta za potwierdzeniem nadania
i doręczona za pokwitowaniem odbioru.
Format S to przesyłki o wymiarach:
- minimum: wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm
- maksimum: żaden z wymiarów nie może przekraczać: wysokość 20 mm, długość 230 mm, szerokość 160 mm.
- maksymalna masa przesyłek: 500g.
2. formacie M:
a) przesyłki listowe nierejestrowane,
b) przesyłki polecone – przesyłka rejestrowana, przemieszczana i doręczana w sposób zabezpieczający ją przed utratą, ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem,
c) polecone priorytetowe – przesyłka rejestrowana najszybszej kategorii, przemieszczana
i doręczana w sposób zabezpieczający ją przed utratą, ubytkiem zawartości albo uszkodzeniem,
d) polecone ze zwrotnym poświadczeniem odbioru (tzw. ZPO) – przesyłka rejestrowana, przyjęta za potwierdzeniem nadania i doręczona za pokwitowaniem odbioru,
e) polecone priorytetowe za zwrotnym poświadczeniem odbioru (tzw. PRIO ZPO)
- przesyłka rejestrowana najszybszej kategorii, przyjęta za potwierdzeniem nadania
i doręczona za pokwitowaniem odbioru.
Format M to przesyłki o wymiarach:
- minimum: wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm
- maksimum: żaden z wymiarów nie może przekraczać: wysokość 20mm, długość 325mm, szerokość 230mm
- maksymalna masa przesyłek to 1 kg.
3. formacie L:
a) przesyłki listowe nierejestrowane,
b) przesyłki polecone – przesyłka rejestrowana, przemieszczana i doręczana w sposób zabezpieczający ją przed utratą, ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem,
c) polecone priorytetowe – przesyłka rejestrowana najszybszej kategorii, przemieszczana
i doręczana w sposób zabezpieczający ją przed utratą, ubytkiem zawartości albo uszkodzeniem,
d) polecone ze zwrotnym poświadczeniem odbioru (tzw. ZPO) – przesyłka rejestrowana, przyjęta za potwierdzeniem nadania i doręczona za pokwitowaniem odbioru,
e) polecone priorytetowe za zwrotnym poświadczeniem odbioru (tzw. PRIO ZPO)
- przesyłka rejestrowana najszybszej kategorii, przyjęta za potwierdzeniem nadania
i doręczona za pokwitowaniem odbioru.
Format L to przesyłki o wymiarach:
- minimum: wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm
- maksimum: suma długości, szerokości i wysokości 900mm, przy czym największy z tych wymiarów (długość) nie może przekroczyć 600mm
- maksymalna masa przesyłek to 2 kg.
Zestawienie ilościowe i rodzajowe przesyłek zawiera załącznik Nr 1a i 1b zgodnie
z załączonym do szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia wzorem.
• Odbioru przesyłek dokonywać będzie upoważniony przedstawiciel Wykonawcy po okazaniu stosownego upoważnienia w godzinach od 7:00 do 12:00. Odbiór przesyłek przyjętych do doręczenia będzie każdorazowo dokumentowany przez Wykonawcę w prowadzonych rejestrach pieczęcią, podpisem i datą:
a) dla przesyłek rejestrowanych w książkach nadawczych,
b) dla przesyłek nierejestrowanych na zestawieniu ilościowym przesyłek wg poszczególnych kategorii wagowych,
c) lub w innych rejestrach prowadzonych przez Zamawiającego.
• Nadawanie przesyłek objętych przedmiotem zamówienia następować będzie w dniu ich dostarczenia. Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia nadania przesyłek na następny dzień roboczy w przypadku uzasadnionych zastrzeżeń dotyczących odebranych przesyłek takich jak: brak pełnego adresu, nieprawidłowe opakowanie, brak znaków opłaty i braku możliwości ich wyjaśnienia z przedstawicielem Zamawiającego.
• Przedmiot zamówienia obejmuje także zwrot Zamawiającemu niedoręczonych przesyłek niezwłocznie po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia.
• Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował przynajmniej 1 punktem obsługi klienta na terenie Olkusza ze względu na dostarczanie (w szczególnych przypadkach ) we własnym zakresie przesyłek listowych do siedziby Wykonawcy. Przez punkt obsługi klienta rozumie się ekspozyturę placówki Wykonawcy, gdzie Zamawiający będzie miał możliwość dostarczania i odbioru przesyłek pocztowych w dni powszednie.
• Za okres rozliczeniowy przyjmuje się jeden miesiąc kalendarzowy
• Podstawą obliczenia należności będzie suma opłat za przesyłki faktycznie nadane lub zwrócone z powodu braku możliwości ich doręczania w okresie rozliczeniowym, potwierdzona co do ich liczby i wagi na podstawie dokumentów nadawczych lub oddawczych, ustalona w oparciu o ceny zawarte w formularzu cenowym.
• Cena może ulec zmianie w okresie obowiązującej umowy gdy nastąpi zmiana wysokości obowiązujących stawek podatku VAT dotyczących usług należących do umowy. Strony dopuszczają możliwość zmiany cen jednostkowych w zakresie odpowiadającym zmianie wysokości stawki podatku VAT. W tym przypadku Zamawiający zobowiązuje się do uiszczenia opłaty powiększonej o podatek od towarów i usług według stawki obowiązującej na dzień wystawienia faktury VAT.
• Całkowita wartość usługi nie może przekroczyć ceny oferty brutto.
• Do przesyłek będą używane koperty własne Zamawiającego w ramach poszczególnych pozycji wymienionych w załączniku nr 1a i 1b.
• Zamawiający będzie używał wzorów druków „zwrotnego potwierdzenia odbioru” adekwatnych do wybranego rodzaju postępowania zaproponowanych przez Wykonawcę.
• Zamawiający dopuszcza realizację przedmiotu zamówienia w innych ilościach,
z zastrzeżeniem iż całkowita wartość realizowanego zamówienia nie może przekroczyć maksymalnej wartości umowy. Zamawiający jest zobowiązany do monitorowania kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia.
• Podane przez Zamawiającego ilości poszczególnych przesyłek mają charakter szacunkowy.
• W przypadku nadawania przesyłek przez Zamawiającego nie ujętych w załączniku nr 1a i 1b podstawą będą ceny z cennika usług pocztowych Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
64112000-4 - Usługi pocztowe dotyczące listów
64113000-1 - Usługi pocztowe dotyczące paczek
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 364425,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 364425,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 364425,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POCZTA POLSKA S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 525-000-73-13
7.3.3) Ulica: ul. Rodziny Hiszpańskich 8
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-940
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 364425,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OLKUSZA
- Modernizacja nawierzchni sportowej w Hali Sportowo-Widowiskowej - zakup, dostawa i rozłożenie mobilnej wykładziny do Piłki Siatkowej i Ręcznej w Hali Sportowo-Widowiskowej, ul. Wiejska 1a w Olkuszu
- Produkcja i dostawa tablic rejestracyjnych
- Wykonywanie usług związanych z zarządzaniem nieruchomościami stanowiącymi własność Gminy Olkusz (Dom Przedpogrzebowy, grunty przynależne - Dom Przedpogrzebowy).
- Administrowanie lokalami stanowiącymi własność Gminy Olkusz we Wspólnotach Mieszkaniowych.
- Wykonywanie usług związanych z zarządzaniem nieruchomościami stanowiącymi własność Gminy Olkusz.
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynku Sądu Rejonowego w Olkuszu wraz z przyległym terenem
więcej: przetargi w Olkuszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miasta i Gminy Buk.
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Urzędu Gminy w Lubinie.
- Świadczenie w 2025 r. na rzecz Starostwa Powiatowego w Sokółce usług pocztowych polegających na przyjmowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu przesyłek w obrocie krajowym i zagranicznym
- Świadczenie usług pocztowych dla Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu oraz Delegatur WUW
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby UMWL w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 7 oraz Biura Zamiejscowego Urzędu Marszałkowskiego w Zielonej Górze z siedzibą w Gorzowie Wlkp. przy ul. Walczaka 42.
- Świadczenie usług pocztowych dla Świętokrzyskiego Urzędu Wojewódzkiego w Kielcach
więcej: Usługi pocztowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.