Ogłoszenie z dnia 2024-08-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00394151/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Dowożenie dzieci/uczniów/osób niepełnosprawnych z terenu Gminy Czersk w roku szkolnym 2024/2025 z podziałem na części”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ OBSŁUGI FINANSOWEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001112735
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: DWORCOWA 31
1.5.2.) Miejscowość: Czersk
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-650
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.7.) Numer telefonu: (0-52) 398-45-30
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrektor@zof.czersk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zofczersk.mojbip.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/czersk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dowożenie dzieci/uczniów/osób niepełnosprawnych z terenu Gminy Czersk w roku szkolnym 2024/2025 z podziałem na części”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e1dfd29f-390b-11ef-b37c-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00464851
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025077/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowoz osób niepełnosprawnych do OREW-ów, SP Nr 1 w Czersku, ZS Malachin i przedszkoli w Chojnicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00394151
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DYR.261.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 332617,82 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1. Przedmiotem zamówienia jest: „Dowożenie dzieci/uczniów/osób niepełnosprawnych z terenu Gminy Czersk w roku szkolnym 2024/2025 z podziałem na części”Część 1: Ośrodka Rewalidacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Czarnej Wodzie środkiem transportu o minimalnej liczbie miejsc siedzących z kierowcą – 9
1. Przedmiotem zamówienia jest dowożenie osób do:
Część 1: Ośrodka Rewalidacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Czarnej Wodzie środkiem transportu o minimalnej liczbie miejsc siedzących z kierowcą – 9 na następujących trasach:
- Czersk – Będźmierowice – OREW Czarna Woda – Czersk – ok. 27,4 km (2 kursy dziennie)
- OREW Czarna Woda – Wojtal – Pustki – OREW Czarna Woda – ok. 28,3 km (2 kursy dziennie)
Planowana liczba osób – 4, w tym:
- z miejscowości Czersk – 3 osoby
- z miejscowości Będźmierowice – 1 osoba
- z miejscowości Pustki – 1 osoba
- z miejscowości Wojtal – 1 osoba.
Łączny dzienny przebieg pojazdu ok. 111,4 km.
Dowożenie osób niepełnosprawnych odbywać się będzie w dni pracy ośrodka wg podanego przez dyrektora ośrodka:
- rozpoczęcie zajęć: godzina 8.00
- zakończenie zajęć: w godzinach 13:00 – 14:00
Liczba osób niepełnosprawnych objętych przewozem może ulec zmianie z przyczyn niezależnych od Zamawiającego
UWAGA
U dowożonych osób występują następujące schorzenia i dysfunkcje:
1) niepełnosprawność intelektualna w stopniu umiarkowanym, znacznym i głębokim
2) niepełnosprawność ruchowa
3) opóźnienie psycho-ruchowe
4) autyzm
5) zespół Aspergera
6) dziecięce porażenie mózgowe
Dowożone osoby są w wieku: 7, 12, 14, 19 i 20 lat.
Dwie osoby niepełnosprawne wykazują agresję i samoagresję. Przewożone osoby mogą potrzebować pomocy przy wejściu lub wyjściu z pojazdu. Dwie osoby niepełnosprawne poruszają się na wózku inwalidzkim. Najmłodsze dziecko musi mieć zapewniony fotelik podczas jazdy.
Wykonawca musi zapewnić opiekę dla przewożonych osób niepełnosprawnych na całej trasie przewozu.
Osoby zatrudnione do sprawowania opieki muszą posiadać odpowiednie kwalifikacje. Opiekun sprawuje nadzór nad przewożonymi osobami niepełnosprawnymi i zobowiązany jest do udzielania czynnej pomocy osobom niepełnosprawnym w bezpiecznym zajęciu miejsca w pojeździe, opieki podczas trwania podróży, przy opuszczaniu pojazdu po jej zakończeniu i podczas przekazania przewożonej grupy osób personelowi ośrodka.
Przed rozpoczęciem drogi powrotnej po zakończonych zajęciach w ośrodku, obowiązkiem opiekuna jest sprawdzenie, czy wszystkie dowiezione rano osoby powracają do miejsc zamieszkania. W przypadku braku jakiejkolwiek osoby niepełnosprawnej podróż powrotna nie może się rozpocząć bez uzyskania wyjaśnienia tej sprawy przez personel ośrodka, któremu osoba niepełnosprawna została przekazana w kursie porannym.
W sposób szczególny traktowane być muszą osoby niepełnosprawne korzystające z wózka inwalidzkiego.
Kierowca nie może być jednocześnie opiekunem osób niepełnosprawnych. W pojeździe musi znajdować się kierowca i opiekun.
5.2. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w opisie przedmiotu zamówienia, kosztorysach ofertowych oraz projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.5.5.) Wartość części: 133547,97 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1. Przedmiotem zamówienia jest: „Dowożenie dzieci/uczniów/osób niepełnosprawnych z terenu Gminy Czersk w roku szkolnym 2024/2025 z podziałem na części”Część 2: Ośrodka Rewalidacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Piecach środkiem transportu o minimalnej liczbie miejsc siedzących z kierowcą – 9
1. Przedmiotem zamówienia jest dowożenie osób do:
Część 2: Ośrodka Rewalidacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Piecach środkiem transportu o minimalnej liczbie miejsc siedzących z kierowcą – 9 na następującej trasie:
- Czersk – OREW Piece - Czersk– ok. 38 km (2 kursy dziennie)
Planowana liczba dowożonych osób – 1
Łączny dzienny przebieg pojazdu 76 km.
Dowożenie osoby niepełnosprawnej odbywać się będzie w dni pracy ośrodka wg harmonogramu podanego przez dyrektora ośrodka:
- rozpoczęcie zajęć: godzina 7:30
- zakończenie zajęć: w godzinach 12:30
Liczba osób niepełnosprawnych objętych przewozem może ulec zmianie z przyczyn niezależnych od Zamawiającego.
UWAGA
U dowożonej osoby występują następujące schorzenia i dysfunkcje:
1) niepełnosprawność intelektualna w stopniu znacznym
2) autyzm
3) zespół Aspergera
4) wykazuje agresję i samoagresję
Dowożona osoba jest w wieku 14 lat.
Wykonawca musi zapewnić opiekę dla przewożonej osoby niepełnosprawnej na trasie przewozu.
Osoby zatrudnione do sprawowania opieki muszą posiadać odpowiednie kwalifikacje. Opiekun sprawuje nadzór nad przewożoną osobą niepełnosprawną i zobowiązany jest do udzielania jej czynnej pomocy w bezpiecznym zajęciu miejsca w pojeździe, opieki podczas trwania podróży, przy opuszczaniu pojazdu po jej zakończeniu i podczas przekazania przewożonej osoby personelowi ośrodka.
Kierowca nie może być jednocześnie opiekunem osób niepełnosprawnych. W pojeździe musi znajdować się kierowca i opiekun.
Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w opisie przedmiotu zamówienia, kosztorysach ofertowych oraz projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.5.5.) Wartość części: 56859,26 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1. Przedmiotem zamówienia jest: „Dowożenie dzieci/uczniów/osób niepełnosprawnych z terenu Gminy Czersk w roku szkolnym 2024/2025 z podziałem na części”Część 3: Szkoły Podstawowej Nr 1 w Czersku pojazdem o minimalnej liczbie miejsc siedzących z kierowcą – 9
1. Przedmiotem zamówienia jest dowożenie osób do:
Część 3: Szkoły Podstawowej Nr 1 w Czersku pojazdem o minimalnej liczbie miejsc siedzących z kierowcą – 9 na trasie:
- Stodółki – Czersk (szkoła) - Stodółki – ok. 17 km (2 kursy dziennie)
Planowana liczba korzystających z dowożenia – 1.
Łączny dzienny przebieg pojazdu 34 km.
Dowożenie ucznia niepełnosprawnego odbywać się będzie w dni pracy szkoły wg harmonogramu podanego przez dyrektora szkoły
- rozpoczęcie zajęć: godzina 8:00
- zakończenie zajęć: w godzinach 12:35 – 13:35
Liczba uczniów objętych przewozem może ulec zmianie z przyczyn niezależnych od Zamawiającego. Uczeń niepełnosprawny porusza się na wózku inwalidzkim.
UWAGA
U dowożonego ucznia występują następujące schorzenia i dysfunkcje:
1) niepełnosprawność sprzężona
2) niepełnosprawność ruchowa
3) niedosłuch
Dowożony uczeń jest w wieku 10 lat. Porusza się na wózku inwalidzkim.
Wykonawca musi zapewnić opiekę dla przewożonego ucznia niepełnosprawnego na trasie przewozu.
Osoby zatrudnione do sprawowania opieki muszą posiadać odpowiednie kwalifikacje. Opiekun sprawuje nadzór nad przewożonym uczniem niepełnosprawnym i zobowiązany jest do udzielania czynnej pomocy uczniowi niepełnosprawnemu w bezpiecznym zajęciu miejsca w pojeździe, opieki podczas trwania podróży, przy opuszczaniu pojazdu po jej zakończeniu i podczas przekazania przewożonego ucznia personelowi szkoły.
W sposób szczególny traktowany być musi uczeń niepełnosprawny korzystający z wózka inwalidzkiego.
Kierowca nie może być jednocześnie opiekunem ucznia niepełnosprawnego. W pojeździe musi znajdować się kierowca i opiekun.
Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w opisie przedmiotu zamówienia, kosztorysach ofertowych oraz projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.5.5.) Wartość części: 25328,74 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1. Przedmiotem zamówienia jest: „Dowożenie dzieci/uczniów/osób niepełnosprawnych z terenu Gminy Czersk w roku szkolnym 2024/2025 z podziałem na części”Część 4: Zespołu Szkół w Malachinie pojazdem o minimalnej liczbie miejsc siedzących z kierowcą – 9
1. Przedmiotem zamówienia jest dowożenie osób do:
Część 4: Zespołu Szkół w Malachinie pojazdem o minimalnej liczbie miejsc siedzących z kierowcą – 9 na trasie:
- Czersk – ZS w Malachinie – Czersk – ok. 10 km (2 kursy dziennie)
Planowana liczba korzystających z dowożenia – 1.
Łączny dzienny przebieg pojazdu 20 km.
Dowożenie ucznia niepełnosprawnego odbywać się będzie w dni pracy szkoły wg harmonogramu podanego przez dyrektora zespołu szkół:
- rozpoczęcie zajęć: godzina 8:00
- zakończenie zajęć: w godzinach 13:00 - 16:00
Liczba uczniów objętych przewozem może ulec zmianie z przyczyn niezależnych od Zamawiającego.
UWAGA
U dowożonego ucznia występują następujące schorzenia i dysfunkcje:
1) niepełnosprawność w stopniu znacznym
2) niepełnosprawność ruchowa
Dowożony uczeń jest w wieku 19 lat.
Wykonawca musi zapewnić opiekę dla przewożonego ucznia niepełnosprawnego na trasie przewozu.
Osoby zatrudnione do sprawowania opieki muszą posiadać odpowiednie kwalifikacje. Opiekun sprawuje nadzór nad przewożonym uczniem niepełnosprawnym i zobowiązany jest do udzielania czynnej pomocy uczniowi niepełnosprawnemu w bezpiecznym zajęciu miejsca w pojeździe, opieki podczas trwania podróży, przy opuszczaniu pojazdu po jej zakończeniu i podczas przekazania przewożonego ucznia personelowi szkoły.
Kierowca nie może być jednocześnie opiekunem ucznia niepełnosprawnego. W pojeździe musi znajdować się kierowca i opiekun.
Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w opisie przedmiotu zamówienia, kosztorysach ofertowych oraz projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.5.5.) Wartość części: 20074,44 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1. Przedmiotem zamówienia jest: „Dowożenie dzieci/uczniów/osób niepełnosprawnych z terenu Gminy Czersk w roku szkolnym 2024/2025 z podziałem na części”Część 5: Szkoły Podstawowej w Odrach pojazdem o minimalnej liczbie miejsc siedzących z kierowcą – 9
1. Przedmiotem zamówienia jest dowożenie osób do:
Część 5: Szkoły Podstawowej w Odrach pojazdem o minimalnej liczbie miejsc siedzących z kierowcą – 9 na trasie:
- Czersk – Odry (szkoła) – Czersk – ok. 26 km (2 kursy dziennie)
Planowana liczba korzystających z dowożenia – 1.
Łączny dzienny przebieg pojazdu 52 km.
Dowożenie ucznia niepełnosprawnego odbywać się będzie w dni pracy szkoły wg harmonogramu podanego przez dyrektora szkoły:
- rozpoczęcie zajęć: godzina 8:15
- zakończenie zajęć:
poniedziałek – czwartek – 13:50
piątek – 11:45
Liczba uczniów objętych przewozem może ulec zmianie z przyczyn niezależnych od Zamawiającego.
UWAGA
U dowożonego ucznia występują następujące schorzenia i dysfunkcje:
1) mózgowe porażenie dziecięce
2) głębokie niedowidzenie
3) zaburzenia emocjonalne
Dowożony uczeń jest w wieku 8 lat.
Przewożony uczeń potrzebuje pomocy przy wejściu i wyjściu z pojazdu. Uczeń musi mieć zapewniony fotelik podczas jazdy.
Wykonawca musi zapewnić opiekę dla przewożonego ucznia niepełnosprawnego na trasie przewozu.
Osoby zatrudnione do sprawowania opieki muszą posiadać odpowiednie kwalifikacje. Opiekun sprawuje nadzór nad przewożonym uczniem niepełnosprawnym i zobowiązany jest do udzielania czynnej pomocy uczniowi niepełnosprawnemu w bezpiecznym zajęciu miejsca w pojeździe, opieki podczas trwania podróży, przy opuszczaniu pojazdu po jej zakończeniu i podczas przekazania przewożonego ucznia personelowi szkoły.
Kierowca nie może być jednocześnie opiekunem ucznia niepełnosprawnego. W pojeździe musi znajdować się kierowca i opiekun.
5.2. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w opisie przedmiotu zamówienia, kosztorysach ofertowych oraz projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.5.5.) Wartość części: 41137,78 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1. Przedmiotem zamówienia jest: „Dowożenie dzieci/uczniów/osób niepełnosprawnych z terenu Gminy Czersk w roku szkolnym 2024/2025 z podziałem na części”Część 6: dwóch Przedszkoli Integracyjno – Terapeutycznych „Pani Wiaderko” w Chojnicach środkiem transportu o minimalnej liczbie miejsc siedzących z kierowcą – 9
1. Przedmiotem zamówienia jest dowożenie osób do:
Część 6: Dwóch Przedszkoli Integracyjno – Terapeutycznych „Pani Wiaderko” w Chojnicach środkiem transportu o minimalnej liczbie miejsc siedzących z kierowcą – 9 na następującej trasie:
- Mokre - Czersk – Chojnice – Czersk – ok. 40 km (1 kurs dziennie)
Planowana liczba dowożonych dzieci: – 5, w tym:
- z miejscowości Czersk – 4 dzieci
- z miejscowości Mokre – 1 dziecko
Łączny dzienny przebieg pojazdu ok. 40 km.
Dowożenie dzieci niepełnosprawnych odbywać się będzie w dni pracy przedszkoli wg harmonogramu podanego przez dyrektora przedszkoli:
- rozpoczęcie zajęć: godzina 8.00
Liczba dzieci niepełnosprawnych objętych dowozem może ulec zmianie z przyczyn niezależnych od Zamawiającego.
UWAGA
U dowożonych dzieci występują następujące schorzenia i dysfunkcje:
1) afazja
2) opóźnienie psycho-ruchowe
3) padaczka lekooporna
4) zespół Angelmana
5) autyzm
6) dziecięce porażenie mózgowe.
Jedno dziecko wykazuje samoagresję i nie reaguje na polecenia, jednak wykonuje je przy pomocy osoby dorosłej. Wszystkie dzieci poruszają się samodzielnie, mogą potrzebować pomocy przy wejściu lub wyjściu z pojazdu.
Dowożone dzieci są w wieku: 5 lat - (1 dziecko), 6 lat – (1 dziecko) i 7 lat – (3 dzieci).
Wszystkie dzieci muszą mieć zapewnione foteliki podczas jazdy.
Wykonawca musi zapewnić opiekę dla przewożonych dzieci niepełnosprawnych na całej trasie przewozu.
Osoby zatrudnione do sprawowania opieki muszą posiadać odpowiednie kwalifikacje. Opiekun sprawuje nadzór nad przewożonymi dziećmi niepełnosprawnymi i zobowiązany jest do udzielania czynnej pomocy dzieciom w bezpiecznym zajęciu miejsca w pojeździe, opieki podczas trwania podróży, przy opuszczaniu pojazdu po jej zakończeniu i podczas przekazania przewożonej grupy dzieci personelowi przedszkoli.
Kierowca nie może być jednocześnie opiekunem dzieci niepełnosprawnych. W pojeździe musi znajdować się kierowca i opiekun.
5.2. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w opisie przedmiotu zamówienia, kosztorysach ofertowych oraz projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.5.5.) Wartość części: 55669,63 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 132004,09 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 194139,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 132004,09 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Terapia Dzieci Natalia Ignaciuk PAKMUR
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5922087584
7.3.3) Ulica: UL. Krótka 6
7.3.4) Miejscowość: Piece
7.3.5) Kod pocztowy: 83-261
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Terapia Dzieci Natalia Ignaciuk-Pakmur
jakie przetargi wygrała firma
Terapia Dzieci Natalia Ignaciuk-Pakmur
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 132004,09 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2025-08-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84436,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 134790,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84436,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Jacek Jabłoński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 955-122-69-63
7.3.3) Ulica: ul. Kościuszki 1
7.3.4) Miejscowość: Czersk
7.3.5) Kod pocztowy: 89-650
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE JABŁOŃSKI JACEK
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE JABŁOŃSKI JACEK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84436,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2025-08-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39338,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 124005,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39338,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Jacek Jabłoński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 955-122-69-63
7.3.3) Ulica: ul. Kościuszki 1
7.3.4) Miejscowość: Czersk
7.3.5) Kod pocztowy: 89-650
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE JABŁOŃSKI JACEK
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE JABŁOŃSKI JACEK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39338,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2025-06-278.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 117480,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Jacek Jabłoński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 955-122-69-63
7.3.3) Ulica: ul. Kościuszki 1
7.3.4) Miejscowość: Czersk
7.3.5) Kod pocztowy: 89-650
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE JABŁOŃSKI JACEK
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE JABŁOŃSKI JACEK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2025-06-278.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44428,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123845,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44428,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BOREX Joanna Borowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 555-135-03-71
7.3.3) Ulica: UL. KS. Zawadzińskiego 18
7.3.4) Miejscowość: ODRY
7.3.5) Kod pocztowy: 89-651
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44428,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2025-06-278.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 160950,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przewóz Osób Robus Synak Robert
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5911468199
7.3.3) Ulica: UL. Długa 4
7.3.4) Miejscowość: Karsin
7.3.5) Kod pocztowy: 83-440
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEWÓZ OSÓB "ROBUS" ROBERT SYNAK
jakie przetargi wygrała firma
PRZEWÓZ OSÓB "ROBUS" ROBERT SYNAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2025-08-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa transportu pasażerskiego w zakresie czarteru samolotu pasażerskiego i transferów lokalnych oraz świadczenie kompleksowej usługi w zakresie rezerwacji i sprzedaży biletów lotniczych
- Usługa transportowa w zakresie wyjazdów w ramach projektu pn. "Zostań Zawodowcem 2"
- Wykonanie usług porządkowych w lokalach na terenie Miasta Szczecin wraz z wywozem ruchomości do miejsca wskazanego przez Zamawiającego lub do zagospodarowania, lub na wysypisko w dwóch częściach
- ZP-2/25 Usługa kierowcy specjalistycznym samochodem sanitarnym typu "T" i typu ,,P''
- "Dowóz i rozwóz dzieci i młodzieży wraz z opieką z terenu Gminy Wapno do Szkoły Podstawowej im. Adama Mickiewicza i Przedszkola Publicznego "Solna Kraina" w Wapnie od 10.03.2025 r. do 22.12.2025 r. "
- Kompleksowa usługa transportu lądowego eksponatów w podziale na dwie części.
więcej: Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.