Ogłoszenie z dnia 2023-10-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00328053/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-27
- 2023/BZP 00341254/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-04
- 2023/BZP 00345896/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-08
- 2023/BZP 00353142/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Doposażenie oczyszczalni ścieków
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ULAN-MAJORAT
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237747
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 57
1.5.2.) Miejscowość: Ulan-Majorat
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-307
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: 83-351-80-69
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@ulanmajorat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ulanmajorat.e-biuletyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-768cb00d-2a17-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Doposażenie oczyszczalni ścieków2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-768cb00d-2a17-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00464877
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00062487/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa ciągnika oraz wozu asenizacyjnego
1.2.4 Dostawa koparko-ładowarki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamawiający informuje, iż zamówienie jest dofinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020. Numer umowy o dofinansowanie: 00190-65150-UM0310294/22 Nazwa operacji: Energooszczędna gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Ulan-Majorat2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00328053
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RKS.271.16.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.2.1. część 1 zamówienia – „Zakup ciągnika wraz z wozem asenizacyjnym”, którego przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:dostawę (wraz z transportem do siedziby Zamawiającego) nowego (nie używanego) ciągnika wraz z wozem asenizacyjnym zwanego dalej zestawem, spełniającego minimalne parametry określone w Załączniku nr 1A do SWZ, a ponadto:
1) dostarczenie opisu technicznego dla zestawu (w języku polskim) w tym dokumenty potwierdzające, że zestaw spełnia określone wymagania zawarte w poszczególnych Dyrektywach Nowego Podejścia (deklaracja CE),
2) dostarczenie instrukcji obsługi zestawu w języku polskim,
3) dostarczenie wszystkich dokumentów wymaganych przepisami powszechnie obowiązującymi do dopuszczenia zestawu do użytkowania zgodnie z jego przeznaczeniem i do ruchu po drogach publicznych, w tym niezbędnych do rejestracji;
4) gwarancję udzieloną na okres nie krótszy niż 24 miesiące,
5) przeniesienie na Zamawiającego przysługujących Wykonawcy uprawnień z tytułu gwarancji producenta ciągnika i wozu, o ile w tym zakresie uprawnienia te nadal istnieją,
6) przeszkolenie w zakresie budowy, eksploatacji i obsługi zestawu wskazanych pracowników Zamawiającego (szkolenie nastąpi w siedzibie Zamawiającego wraz z przekazaniem zestawu),
7) wóz asenizacyjny winien spełniać wymogi zawarte w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 12.11.2002r w sprawie wymagań dla pojazdów asenizacyjnych (Dz.U. 2002 nr 193 poz. 1617).
4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34144520-9 - Cysterny do gromadzenia ścieków
4.5.5.) Wartość części: 391000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.2.2. część 2 zamówienia – „Zakup koparko-ładowarki”, którego przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: dostawę (wraz z transportem do siedziby Zamawiającego) nowej (nie używanej) koparko-ładowarki, spełniającej minimalne parametry określone w Załączniku nr 1B do SWZ, a ponadto:1) dostarczenie opisu technicznego (w języku polskim) w tym dokumenty potwierdzające, że zestaw spełnia określone wymagania zawarte w poszczególnych Dyrektywach Nowego Podejścia (deklaracja CE lub równoważna),
2) dostarczenie instrukcji obsługi koparko-ładowarki w języku polskim,
3) dostarczenie wszystkich dokumentów wymaganych przepisami powszechnie obowiązującymi do dopuszczenia zestawu do użytkowania zgodnie z jego przeznaczeniem i do ruchu po drogach publicznych,
4) gwarancję udzieloną na okres nie krótszy niż 24 miesiące,
5) przeniesienie na Zamawiającego przysługujących Wykonawcy uprawnień z tytułu gwarancji producenta koparko-ładowarki, o ile w tym zakresie uprawnienia te nadal istnieją,
6) przeszkolenie w zakresie budowy, eksploatacji i obsługi zestawu wskazanych pracowników Zamawiającego (szkolenie nastąpi w siedzibie Zamawiającego),
4.5.3.) Główny kod CPV: 43260000-3 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43300000-6 - Maszyny i sprzęt budowlany
4.5.5.) Wartość części: 344500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 408219,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 408219,78 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 408219,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Rolmax Gabriel Kurzyna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7131877115
7.3.3) Ulica: Piasecka 208
7.3.4) Miejscowość: Świdnik
7.3.5) Kod pocztowy: 21-040
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 408219,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 405777,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 412662,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 405777,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PAWEŁ KALITA TECH-EKSPERT POŁUDNIE
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661001673
7.3.3) Ulica: Władysława Granskiego 14
7.3.4) Miejscowość: Stalowa Wola
7.3.5) Kod pocztowy: 37-450
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Paweł Kalita Tech-Ekspert Południe
jakie przetargi wygrała firma
Paweł Kalita Tech-Ekspert Południe
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 405777,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
INNE PRZETARGI ULAN-MAJORAT
więcej: przetargi ULAN-MAJORAT »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Leasing operacyjny z opcją wykupu maszyn rolniczych
- Świadczenie usług sprzętem na rzecz Gminy Sława w roku 2025
- Zakup wraz z dostawą ciągnika rolniczego na potrzeby Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Spółka z o.o. w Bornem Sulinowie.
- Dostawa ciągnika rolniczego w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu na potrzeby Miejskiego Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. w Koninie
- Dostawa ciągnika rolniczego na potrzeby Gminy Niebylec
- Dostawa ciągnika rolniczego, prasy rolującej oraz agregatu nawozowo-siewnego dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Wincentego Witosa w Mokrzeszowie
więcej: Ciągniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.