eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › "Usługa sprzątania jednostek podległych SZPZLO Warszawa Praga-Północ wraz przejęciem pracowników usług czystościowych zgodnie z art. 23 (prim) Kodeksu pracy"



Ogłoszenie z dnia 2022-11-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługa sprzątania jednostek podległych SZPZLO Warszawa Praga-Północ
wraz przejęciem pracowników usług czystościowych zgodnie z art. 23 (prim) Kodeksu pracy”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Praga-Północ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000311415

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 34

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-719

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 226191913

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ilona.gajewska@szpzlo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpzlo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.szpzlo.pl (przekierowanie na stronę: https://www.bip.szpzlo.pl/zamowienia.html).

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Usługa sprzątania jednostek podległych SZPZLO Warszawa Praga-Północ
wraz przejęciem pracowników usług czystościowych zgodnie z art. 23 (prim) Kodeksu pracy”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e30d6aeb-60f3-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00464914

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018078/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Sprzątanie pomieszczeń

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00435365/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 38/ZP/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
1) sprzątanie pomieszczeń w jednostkach podległych SZPZLO Warszawa Praga-Północ zlokalizowanych w Warszawie, tj.:
a) Centrum Diagnostyczno – Specjalistyczne, ul. Dąbrowszczaków 5A;
b) Podstawowa Opieka Zdrowotna ul. Dąbrowszczaków 5A;
c) Przychodnia Internistyczno -Specjalistyczna, ul. Radzymińska 101/103;
d) Przychodnia Internistyczno -Specjalistyczna, ul. Jagiellońska 34;
e) Przychodnia Rodzinna, ul. Otwocka 1;
f) Przychodnia Internistyczna, ul. Gilarska 23;
g) Budynku Administracji SZPZLO, ul. Jagiellońskiej 34;
2) przejęcie pracowników wykonujących usługi czystościowe (sprzątania) zgodnie z art. 231 Kodeksu pracy.
a) Wykonawca przejmie wszystkich pracowników (którzy wyrazili na to zgodę) wykonujących dotychczas na rzecz SZPZLO Warszawa Praga-Północ usługi sprzątania. Wykonawca przejmie pracowników jako nowy pracodawca w trybie art. 231 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeksu Pracy (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 z późn. zm.), a także zgodnie z art. 261 ustawy z dnia
23 maja 1991 r. o związkach zawodowych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 845 z późn. zm.) zgodnie z informacją o pracownikach zatrudnionych na stanowiskach związanych z wykonywaniem przedmiotu zamówienia (Załącznik Nr 2 do SWZ);
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera „Opis Przedmiotu Zamówienia” (dalej jako: „OPZ”) stanowiący Załącznik Nr 1 do SWZ.

UWAGA WYKONAWCY!!! WIZJA LOKALNA – obligatoryjny obowiązek jej odbycia
1) Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga odbycia wizji lokalnej
w miejscach realizacji przedmiotu zamówienia;
2) Zamawiający informuje, że złożenie oferty musi być poprzedzone odbyciem wizji lokalnej.
3) Z odbycia wizji lokalnej zostanie sporządzony protokół podpisany przez strony, który będzie stanowił potwierdzenie odbycia wizji lokalnej.
4) Zamawiający wprowadzając wymóg odbycia wizji lokalnej informuje, iż w takim przypadku złożenie oferty bez odbycia wizji lokalnej skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 18 p.z.p.
5) Wizja lokalna ma charakter obligatoryjny, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu ze wskazanym pracownikiem SZPZLO Warszawa Praga-Północ: Administracja - kontakt: koordynator ds. administracji Mariusz Lis, tel. 600-969-519, (22) 490-98-07, e-mail: mariusz.lis@szpzlo.pl.
6) Wizja lokalna może się odbyć, w terminie ustalonym z Zamawiającym, jednak nie później niż do dnia 18.11.2022 r.;
7) Zamawiający informuje, że wizja lokalna, będzie mogła się odbywać w godzinach pracy Zamawiającego tj. od poniedziałku do piątku, w godz. 8:00 – 15:35, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający opisał przedmiot zamówienia w sposób niejednoznaczny i niewyczerpujący, bez uwzględnienia wszystkich wymagań i okoliczności mogących mieć wpływ na sporządzenie oferty, do Zamawiającego zostało skierowanych wiele szczegółowych pytań Wykonawców dotyczących elementarnych zapisów opisu przedmiotu zamówienia.
W wyniku analizy pytań Wykonawców, Zamawiający stwierdza, iż zbyt duża ilość zmian i wyjaśnień spowoduje, że pierwotny opis przedmiotu zamówienia przestanie być przejrzysty, jednoznaczny oraz uniemożliwi to zrealizowanie umowy w terminie wskazanym w SWZ.
Uwzględniając powyższe okoliczności Zamawiający chcąc dopełnić ustawowy obowiązek zawarty w art. 99 musi dokonać zmian, aby sporządzić prawidłowy przedmiot zamówienia, który jest znaczącym elementem w całym postępowaniu, umożliwiającym złożenie prawidłowej oferty przez zainteresowanych wykonawców oraz dający możliwość porównanie złożonych ofert, a następnie realizację ważnej umowy.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.