Ogłoszenie z dnia 2022-11-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00435365/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-10
- 2022/BZP 00448928/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-21
- 2022/BZP 00455192/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługa sprzątania jednostek podległych SZPZLO Warszawa Praga-Północ
wraz przejęciem pracowników usług czystościowych zgodnie z art. 23 (prim) Kodeksu pracy”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Praga-Północ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000311415
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 34
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-719
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 226191913
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ilona.gajewska@szpzlo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpzlo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.szpzlo.pl (przekierowanie na stronę: https://www.bip.szpzlo.pl/zamowienia.html).1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Usługa sprzątania jednostek podległych SZPZLO Warszawa Praga-Północwraz przejęciem pracowników usług czystościowych zgodnie z art. 23 (prim) Kodeksu pracy”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e30d6aeb-60f3-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00464914
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018078/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Sprzątanie pomieszczeń
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00435365/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 38/ZP/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
1) sprzątanie pomieszczeń w jednostkach podległych SZPZLO Warszawa Praga-Północ zlokalizowanych w Warszawie, tj.:
a) Centrum Diagnostyczno – Specjalistyczne, ul. Dąbrowszczaków 5A;
b) Podstawowa Opieka Zdrowotna ul. Dąbrowszczaków 5A;
c) Przychodnia Internistyczno -Specjalistyczna, ul. Radzymińska 101/103;
d) Przychodnia Internistyczno -Specjalistyczna, ul. Jagiellońska 34;
e) Przychodnia Rodzinna, ul. Otwocka 1;
f) Przychodnia Internistyczna, ul. Gilarska 23;
g) Budynku Administracji SZPZLO, ul. Jagiellońskiej 34;
2) przejęcie pracowników wykonujących usługi czystościowe (sprzątania) zgodnie z art. 231 Kodeksu pracy.
a) Wykonawca przejmie wszystkich pracowników (którzy wyrazili na to zgodę) wykonujących dotychczas na rzecz SZPZLO Warszawa Praga-Północ usługi sprzątania. Wykonawca przejmie pracowników jako nowy pracodawca w trybie art. 231 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeksu Pracy (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 z późn. zm.), a także zgodnie z art. 261 ustawy z dnia
23 maja 1991 r. o związkach zawodowych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 845 z późn. zm.) zgodnie z informacją o pracownikach zatrudnionych na stanowiskach związanych z wykonywaniem przedmiotu zamówienia (Załącznik Nr 2 do SWZ);
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera „Opis Przedmiotu Zamówienia” (dalej jako: „OPZ”) stanowiący Załącznik Nr 1 do SWZ.
UWAGA WYKONAWCY!!! WIZJA LOKALNA – obligatoryjny obowiązek jej odbycia
1) Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga odbycia wizji lokalnej
w miejscach realizacji przedmiotu zamówienia;
2) Zamawiający informuje, że złożenie oferty musi być poprzedzone odbyciem wizji lokalnej.
3) Z odbycia wizji lokalnej zostanie sporządzony protokół podpisany przez strony, który będzie stanowił potwierdzenie odbycia wizji lokalnej.
4) Zamawiający wprowadzając wymóg odbycia wizji lokalnej informuje, iż w takim przypadku złożenie oferty bez odbycia wizji lokalnej skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 18 p.z.p.
5) Wizja lokalna ma charakter obligatoryjny, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu ze wskazanym pracownikiem SZPZLO Warszawa Praga-Północ: Administracja - kontakt: koordynator ds. administracji Mariusz Lis, tel. 600-969-519, (22) 490-98-07, e-mail: mariusz.lis@szpzlo.pl.
6) Wizja lokalna może się odbyć, w terminie ustalonym z Zamawiającym, jednak nie później niż do dnia 18.11.2022 r.;
7) Zamawiający informuje, że wizja lokalna, będzie mogła się odbywać w godzinach pracy Zamawiającego tj. od poniedziałku do piątku, w godz. 8:00 – 15:35, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający opisał przedmiot zamówienia w sposób niejednoznaczny i niewyczerpujący, bez uwzględnienia wszystkich wymagań i okoliczności mogących mieć wpływ na sporządzenie oferty, do Zamawiającego zostało skierowanych wiele szczegółowych pytań Wykonawców dotyczących elementarnych zapisów opisu przedmiotu zamówienia.W wyniku analizy pytań Wykonawców, Zamawiający stwierdza, iż zbyt duża ilość zmian i wyjaśnień spowoduje, że pierwotny opis przedmiotu zamówienia przestanie być przejrzysty, jednoznaczny oraz uniemożliwi to zrealizowanie umowy w terminie wskazanym w SWZ.
Uwzględniając powyższe okoliczności Zamawiający chcąc dopełnić ustawowy obowiązek zawarty w art. 99 musi dokonać zmian, aby sporządzić prawidłowy przedmiot zamówienia, który jest znaczącym elementem w całym postępowaniu, umożliwiającym złożenie prawidłowej oferty przez zainteresowanych wykonawców oraz dający możliwość porównanie złożonych ofert, a następnie realizację ważnej umowy.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa, montaż i konfiguracja nowych i demontaż zużytych kamer systemu CCTV, konfiguracja rejestratora na terenie Oddziału OReg w Lublinie
- Rozbudowa DW 740 polegająca na rozbiórce istniejącego przepustu w km 22+300 i budowie nowego obiektu inżynier. wraz z przebudową zjazdu i rozbudową dojazdów w niezbędnym zakresie - nr post. 064/25
- Usługa cateringowa - spotkanie pn. "POLSKO - UKRAIŃSKI DZIEŃ WSPÓLNY REKTORÓW.
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy wykonywaniu wielobranżowych robót budowlanych realizowanych w ramach zadania pn.: "Przebudowa budynku przy ul. Śmiałej 21 w Warszawie na potrzeby prowadzenia dzi
- Dostawa probówek do systemu próżniowego, uchwytów do igieł oraz igieł systemowych.
- Przeglądy roczne i pięcioletnie stanu technicznego budynków
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymywania w należytej czystości i stanie higieniczno-sanitarnym obiektów administrowanych przez Bielsko-Bialski Ośrodek Sportu i Rekreacji - 2 Części
- Usługi utrzymania czystości biur i pomieszczeń oraz otoczenia budynku Radia Olsztyn
- Usługi porządkowe Zad. 1 - Mycie okien wraz z likwidacją gniazd
- Świadczenie usługi w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych Tyskiego TBS Sp. z o. o. w Tychach
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości terenów zewnętrznych oraz pielęgnacji terenów zielonych Specjalistycznego Szpitala Wojewódzkiego w Ciechanowie
- Zapewnienie czystości w budynkach Starostwa Powiatowego w Świebodzinie
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.