eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówModernizacja budynku - I/Jarosław



Ogłoszenie z dnia 2024-08-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynku - I/Jarosław

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600180

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Piłsudskiego 12

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-075

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 86 75 203

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl_rzeszow@zus.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zus.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/zu

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Ubezpieczenia społeczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja budynku - I/Jarosław

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea2edaf5-2c80-11ef-86d2-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00464960

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00463120/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Modernizacja budynku - I/Jarosław

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00374962

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 350000.271.7.2024-ZAP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4004760,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Opis techniczny:

Budynek wykonany w technologii tradycyjnej. Trzykondygnacyjny, częściowo podpiwniczony. Budynek posiada dwie klatki schodowe oraz windę osobową. Budynek wyposażony jest w instalacje wodociągową (zasilaną z sieci miejskiej), kanalizację sanitarną (odprowadzanie ścieków do kanalizacji sanitarnej miejskiej), elektryczną (zasilanie z rozdzielni elektrycznej), odgromową, telekomunikacyjną, centralnego ogrzewania (własna kotłownia).
Fundamenty budynku żelbetowe. Ściany zewnętrzne budynku murowane z gazobetonu, pustaków szczelinowych i cegły kratówki. Ściany działowe budynku – murowane z cegły dziurawki na zaprawie cementowo – wapiennej. Stropy – żelbetowe wylewane na mokro oraz z żelbetowych płyt stropowych wylewanych na mokro. Dach – płaski wielospadowy z betonowych płyt prefabrykowanych pokryty papą termozgrzewalną. Elewacja – ocieplenie styropianem z wyprawą akrylową. Stolarka zewnętrzna – PCV i aluminiowa. Stolarka wewnętrzna – drewniana i aluminiowa.


2. Opis przewidywanych robót:

Przedmiotem zadania jest przebudowa i remont części pomieszczeń budynku Inspektoratu ZUS w Jarosławiu wraz z przebudową wew. instalacji: elektrycznej, wod.-kan., c.o. oraz budową instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, a także remont podjazdu dla osób niepełnosprawnych oraz schodów zewnętrznych wraz z remontem elementów terenu.

Zakres prac przedmiotowego zadania obejmuje m.in.:
- Prace wyburzeniowe i demontażowe wybranych elementów budynku
- Remont wiatrołapu (wejścia głównego) wraz z montażem drzwi przesuwnych - wymianę ścian przeszklonych z montażem drzwi przesuwnych, otwieranych automatycznie (drzwi zewnętrzne wejściowe oraz drzwi wewnętrzne z wiatrołapu do dalszej części budynku).
- Przebudowę pomieszczeń parteru, w tym: montaż ścian działowych na parterze, zamurowanie wybranych otworów, częściowe zamurowanie otworów okiennych i wymianę okien, poszerzenie otworów drzwiowych, przebicie nowych otworów technologicznych, demontaż i wymianę stolarki drzwiowej. Zmienić należy układ pomieszczeń parteru, gdzie wydzielona zostanie strefa przeznaczona dla klientów ZUS, Sala obsługi klienta podzielona na część ogólną oraz dwie części merytoryczne, wydzielone pomieszczenie socjalne przeznaczone dla pracowników.
- Remont sanitariatów wraz z wymianą sprzętów sanitarnych na wszystkich kondygnacjach. Ponadto wyburzenie ścian murowanych pomiędzy kabinami wc i zastąpienie ich systemowymi ściankami działowymi z laminatu kompaktowego w celu powiększenia szerokości kabin wc. Dodatkowo w niektórych sanitariatach wykonanie ścianek rozdzielających pomieszczenia z kabinami wc od przedsionka, w którym znajdują się umywalki. Wymiana okładzin ściennych i podłogowych oraz wymiana sprzętów sanitarnych.
- Przebudowę i remont instalacji elektrycznej
- Przebudowę i remont instalacji wod-kan i c.o. (wymiana grzejników)
- Dostosowanie instalacji hydrantowej do przepisów ppoż,
- Budowę (montaż) instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji
- Remont podjazdu dla osób niepełnosprawnych z dostosowaniem do obowiązujących przepisów
- Remont schodów zewnętrznych przy wejściu głównym,
- Remont utwardzenia terenu, m.in. przed wejściem głównym, od strony północnej budynku, opaski wzdłuż ściany północnej budynku
- Likwidacja lub zmiana lokalizacji wybranych elementów małej architektury (m.in. ławki, stojaki na rowery, betonowy kwietnik)
- Umocnienie skarpy betonowymi płytami ażurowymi, wymiana korytek odwadniających
- a także inne prace nie wymienione powyżej a szczegółowo opisane w dokumentacji technicznej.

Szczegółowe rozwiązania zawarte są w dokumentacji remontu tj. projekcie budowlanym, projekcie wykonawczym, specyfikacji wykonania robót i przedmiarach.

Wykonawca zobowiązany jest do wywiezienia i utylizacji powstałych podczas robót odpadów, jak również uporządkowania przestrzeni w której prowadzone będą roboty codziennie po ich zakończeniu. Prowadzenie robót nie może uniemożliwiać codzienne funkcjonowanie urzędu.

Harmonogram wykonania robót sporządzony będzie i przekazany Zamawiającemu przed przystąpiłem do wykonywania robót. Harmonogram musi zostać zatwierdzony przez Zamawiającego.

Zamawiający wymaga aby wykonywanie prac będących przedmiotem umowy podzielone zostało na etapy w których wyłączenia wymagać będą jedynie poszczególne części budynku (po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym). Potrzeba etapowania robót wynika z konieczności nieprzerwanego funkcjonowania urzędu i bieżącej obsługi klientów ZUS. Wykonawca zobowiązany jest jednocześnie do przeprowadzania robót budowlanych w sposób niezakłócający dostaw energii elektrycznej do pozostałej części budynku.
Materiały i osprzęt, które Wykonawca zastosuje do wykonania robót powinny być dobrej jakości oraz posiadać dopuszczenie do stosowania, być zgodne z narzuconymi przez Projektanta rozwiązaniami.

Wymagania ogólne:
 Przed złożeniem oferty zamawiający dopuszcza przeprowadzenie wizji lokalnej
 Okres wymaganej gwarancji wynosi minimum 36 miesięcy na wykonane roboty budowlane od daty wystawienia i podpisania protokołu odbioru robót przez Wykonawcę i Zamawiającego.
 Okres wymaganej gwarancji wynosi minimum 36 miesięcy na zainstalowane urządzenia wraz z osprzętem od daty wystawienia i podpisania protokołu odbioru robót przez Wykonawcę i Zamawiającego.
 W przypadku awarii lub usterek zamontowanych urządzeń czas realizacji naprawy nie powinien być dłuższy niż 4 dni kalendarzowe od dnia zgłoszenia.
 W przypadku ujawnienia wad lub usterek dotyczących elementów budowalnych ich usunięcie powinno nastąpić w terminie do 10 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia.
 Przeglądy i konserwacje zamontowanych urządzeń wykonywać należy z częstotliwością określną przez producenta nie rzadziej jednak niż raz w roku.
 Czas realizacji zamówienia do 12 miesięcy od daty podpisania umowy. Przekazanie terenu budowy nastąpi do 7 dni od daty podpisania umowy.


Wykonawca dostarczy deklaracje właściwości użytkowych wykorzystywanych materiałów, karty gwarancyjne oraz dokumentację techniczną eksploatacji zamontowanych urządzeń.

Wykonawca dopełni wszystkich formalności związanych z realizacją przedmiotowego zadania które są niezbędne do prawidłowej eksploatacji wykonach elementów budynku i zainstalowanych urządzeń.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45410000-4 - Tynkowanie

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45431000-7 - Kładzenie płytek

45262300-4 - Betonowanie

45262310-7 - Zbrojenie

45321000-3 - Izolacja cieplna

45262110-5 - Demontaż rusztowań

45262120-8 - Wznoszenie rusztowań

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4287537,41 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4617378,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4287537,41 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ACORDI Dominik Ziobro

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 180773870

7.3.3) Ulica: Budziwojska 36

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-317

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4287537,41 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.