eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SosnowiecDostawa (transport) mebli medycznych i niemedycznych oraz kanap, krzeseł zmywalnych obrotowych biurowych, krzeseł kubełkowych zmywalnych oraz dostawa rolet kasetowych razem z montażem dla WSS5



Ogłoszenie z dnia 2024-08-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa (transport) mebli medycznych i niemedycznych oraz kanap, krzeseł zmywalnych obrotowych biurowych, krzeseł kubełkowych zmywalnych oraz dostawa rolet kasetowych razem z montażem dla WSS5

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. świętej Barbary w Sosnowcu

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000296495

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Plac Medyków 1

1.4.2.) Miejscowość: Sosnowiec

1.4.3.) Kod pocztowy: 41-200

1.4.4.) Województwo: śląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publ@wss5.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://wss5.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00465018

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-08-21

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00458358

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

9.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:
Zamawiający wymaga (dla Części 16) odbycia wizji lokalnej w celu ewentualnych korekt wymiarów rolet w godzinach od 10:00 do 12:30 w dni robocze po uzgodnieniu z Działem Zaopatrzenia: tel. 32 368 24 50 , 32 368 22 13 , e-mail kluczynski@wss5.pl

Po zmianie:
Zamawiający wymaga (dla Części 16) odbycia wizji lokalnej w celu ewentualnych korekt wymiarów rolet w godzinach od 10:00 do 12:30 w dni robocze po uzgodnieniu z Działem Zaopatrzenia: tel. 32 368 24 50 , 32 368 22 13 , e-mail kluczynski@wss5.pl
Zamawiający informuje, iż brak uczestnictwa w wizji lokalnej będzie wnosił negatywny skutek dla Wykonawcy w postaci odrzucenia oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Prawo zamówień publicznych.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych

Przed zmianą:
a) Opis techniczny oferowanych Mebli, ze wskazaniem wszystkich parametrów technicznych, w celu potwierdzenia zgodności oferowanych Mebli z wymaganiami określonymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
b) Oświadczenie, że oferowany asortyment posiada dokumenty wymagane przez polskie prawo, na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia w RP - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 10 do SWZ ( jeśli dotyczy )
c) w przypadku zaoferowania produktów równoważnych – analiza porównawcza wraz z parametrami ( jeśli dotyczy)
d) Certyfikaty zgodności zaoferowanych produktów ( jeśli dotyczy )

Po zmianie:
a) Opis techniczny oferowanych Mebli, ze wskazaniem wszystkich parametrów technicznych, w celu potwierdzenia zgodności oferowanych Mebli z wymaganiami określonymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia. Dla części od 1-15
b) Oświadczenie, że oferowany asortyment posiada dokumenty wymagane przez polskie prawo, na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia w RP - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 10 do SWZ ( jeśli dotyczy )
c) w przypadku zaoferowania produktów równoważnych – analiza porównawcza wraz z parametrami ( jeśli dotyczy)
d) Certyfikaty zgodności zaoferowanych produktów ( jeśli dotyczy )
e) Karty katalogowe / opisy / foldery / fotografie / informacje producenta / ulotki / prospekty oferowanego asortymentu z opisem produktów, potwierdzające spełnienie wymaganych przez Zamawiającego parametrów, w których został zaznaczony oferowany przedmiot zamówienia (pozycja z numerami katalogowymi); Dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Dla części 16

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu

Przed zmianą:
a) Opis techniczny oferowanych Mebli, ze wskazaniem wszystkich parametrów technicznych, w celu potwierdzenia zgodności oferowanych Mebli z wymaganiami określonymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
b) Oświadczenie, że oferowany asortyment posiada dokumenty wymagane przez polskie prawo, na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia w RP - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 10 do SWZ ( jeśli dotyczy )
c) w przypadku zaoferowania produktów równoważnych – analiza porównawcza wraz z parametrami ( jeśli dotyczy)
d) Certyfikaty zgodności zaoferowanych produktów ( jeśli dotyczy )

Po zmianie:
a) Opis techniczny oferowanych Mebli, ze wskazaniem wszystkich parametrów technicznych, w celu potwierdzenia zgodności oferowanych Mebli z wymaganiami określonymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia. Dla części od 1-15
b) Oświadczenie, że oferowany asortyment posiada dokumenty wymagane przez polskie prawo, na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia w RP - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 10 do SWZ ( jeśli dotyczy )
c) w przypadku zaoferowania produktów równoważnych – analiza porównawcza wraz z parametrami ( jeśli dotyczy)
d) Certyfikaty zgodności zaoferowanych produktów ( jeśli dotyczy )
e) Karty katalogowe / opisy / foldery / fotografie / informacje producenta / ulotki / prospekty oferowanego asortymentu z opisem produktów, potwierdzające spełnienie wymaganych przez Zamawiającego parametrów, w których został zaznaczony oferowany przedmiot zamówienia (pozycja z numerami katalogowymi); Dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Dla części 16

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2024-08-23 09:00

Po zmianie:
2024-08-30 09:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2024-08-23 10:00

Po zmianie:
2024-08-30 10:00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.