Ogłoszenie z dnia 2024-08-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00419910/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Gorzkowie-Osadzie w roku szkolnym 2024/2025 i 2025/2026
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gorzków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950371695
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Główna 9
1.5.2.) Miejscowość: Gorzków-Osada
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-315
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 846838156
1.5.8.) Numer faksu: 846838111
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gorzkow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorzkow.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-db17aaa7-347d-4055-8fa3-96e076950ee01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Gorzkowie-Osadzie w roku szkolnym 2024/2025 i 2025/20262.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-db17aaa7-347d-4055-8fa3-96e076950ee0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00465090
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00071295/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w roku szkolnym 2024/2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00419910
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2024.KK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów z terenu gminy Gorzków do Szkoły Podstawowej w Gorzkowie-Osadzie w roku szkolnym 2024/2025 i 2025/2026 wraz z zabezpieczeniem opiekunów. Dowóz/odwóz uczniów do szkoły odbywał się będzie od poniedziałku do piątku w dni nauki szkolnej, z uwzględnieniem przerw wynikających z harmonogramu pracy Szkoły.
Sposób świadczenia usługi:
1. Dowóz/odwóz uczniów odbywał się będzie autobusami wyposażonymi standardowo, sprawnymi technicznie, dopuszczonymi do ruchu według obowiązujących przepisów o przewozach pasażerskich i właściwie oznakowanymi.
2. Ilość dzieci i młodzieży dowożonej do szkół zgodna będzie z zapotrzebowaniem gminy. Łączna liczba uczniów objętych dowożeniem do szkoły i z powrotem wynosi 107 uczniów i jest aktualna na dzień wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Liczba uczniów jest wielkością prognozowaną i może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy, w zależności od ilości uczniów objętych transportem do szkół położonych na terenie Gminy Gorzków. Liczba uczniów w trakcie wykonywania umowy może się zmniejszyć lub zwiększyć o ok. 10%. Wykonawca zobowiązany jest wziąć tę możliwość pod uwagę przy przygotowywaniu oferty. Zmniejszenie lub zwiększenie liczby uczniów w powyższym zakresie nie ma wpływu na cenę oferty oraz nie stanowi zmiany umowy.
3. Usługa ma być świadczona w ramach komunikacji regularnej, a uczniowie mają mieć sprzedawane bilety miesięczne.
4. Trasy dowozu uczniów i godziny:
1) Trasa Nr 1–Borów, Borów-Kolonia, Czysta Dębina, Czysta Dębina-Kolonia, Antoniówka, Baranica, Gorzków-Wieś, Gorzków-Osada – 36 osób, długość trasy ok. 30 km., 7:40 przyjazd.
2) Trasa Nr 2 – Mchy, Piaski Szlacheckie, Chorupnik-Kolonia, Bobrowe, Olesin, Wielobycz, Wielkopole, Gorzków-Osada - 49 osób, długość trasy ok. 35 km. 7:40 przyjazd.
3) Trasa Nr 3 – Orchowiec, Felicjan, Gorzków-Osada – 22 osób, długość trasy ok. 20 km., 7:40 przyjazd.
5. Trasy odwozu uczniów i godziny:
1) Trasa nr 1, Gorzków-Osada, Felicjan, Orchowiec, Gorzków-Wieś, Baranica, Antoniówka, Czysta Dębina, Borów, Borów-Kolonia (klasy O, I- III) 30 osób, długość trasy ok. 40 km, godz. 12: 30, odjazd ul. Główna 7.
2) Trasa nr 2, Gorzków-Osada, Gorzków-Wieś, Borów-Kolonia, Borów, Czysta Dębina, Antoniówka, Baranica, (Klasy IV – VIII) 20 osób, ok. 20 km, godz. 14: 10 odjazd ul. Partyzantów 83.
3) Trasa nr 3, Gorzków-Osada, Bobrowe, Olesin, Wielobycz, Wielkopole, Chorupnik-Kolonia, Piaski Szlacheckie, Mchy (Klasy IV – VIII) 19 osób, długość trasy ok. 35 km., godz. 14: 10 odjazd u Partyzantów 83.
4) Trasa nr 4, Gorzków-Osada, Felicjan, Orchowiec (Klasy IV – VIII) – 8 osób, długość trasy ok. 20 km, godz. 14: 10 odjazd ul Partyzantów 83.
6. Obsługę każdego autobusu stanowić będzie 2 osoby w tym kierowca oraz opiekun czuwający nad bezpiecznym wsiadaniem, przejazdem i wysiadaniem z autobusu.
7. Wykonawca działając zgodnie z art. 21 ustawy z dnia 13 maja 2016 roku o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (Dz. U. z 2024 r., poz. 560), w przypadku zatrudniania osób do opieki nad dziećmi (w tym kierowcy , opiekunowie) ma obowiązek sprawdzić, czy dane zatrudnianej osoby nie figuruje w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym.
8. Zakres świadczonych usług przewozowych będzie obejmował w szczególności:
1) dowóz dzieci do miejsca nauki i odwóz do miejsca zamieszkania określonego przez Zamawiającego w niniejszej specyfikacji,
2) organizację czynności bezpiecznego wsiadania dzieci do środka transportu oraz opiekę nad pasażerami – dziećmi w czasie przewozu,
3) organizację czynności związanych z bezpiecznym wysiadaniem dzieci w miejscu przeznaczenia,
4) powiadamianie Zamawiającego o przewidywanych lub już zaistniałych przeszkodach w wykonaniu usługi przewozu.
9. W przypadku awarii wyznaczonego na zadanie autobusu Wykonawca zapewni autobus zastępczy spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym w możliwie najkrótszym czasie, nie dłużej niż 30/45/60 minut.
10. Autobusy zatrzymywać się będą na wyznaczonych przystankach autobusowych (miejscach wsiadania dzieci) zlokalizowanych na trasie przebiegu autobusów. Przystanki autobusowe będą wyposażone w informacje o ich kursowaniu a z autobusów przewożących uczniów w miarę wolnych miejsc korzystać będą mogli na ogólnych zasadach i inni mieszkańcy miejscowości, przez które autobus będzie kursował.
11. Informacje o kursowaniu autobusów zamieszczone zostaną przed rozpoczęciem świadczenia usług. Autobusy odwożące dzieci powinny być oznaczone, w którym kierunku, (do jakich miejscowości) odjeżdżają.
12. Zamawiający nie przewiduje zapłaty wynagrodzenia z tytułu gotowości do wykonania zamówienia w przypadku jeżeli wykonanie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn od Stron niezależnych, w szczególności ze względu na ograniczenie lub zawieszenie stacjonarnych zajęć szkolnych z jakichkolwiek przyczyn, w tym w związku z obowiązywaniem na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu epidemii lub stanu zagrożenia epidemicznego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 229194,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 470699,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 310300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI TRANSPORTOWE SKIBA MARCIN
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9222486321
7.3.4) Miejscowość: KRASNOBRÓD
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI TRANSPORTOWE SKIBA MARCIN
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI TRANSPORTOWE SKIBA MARCIN
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 310300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI GORZKÓW-OSADA
więcej: przetargi GORZKÓW-OSADA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów do bieżącego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Raciąż w 2025 r.
- "Dowóz uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Nurcu-Stacji na podstawie zakupu biletów miesięcznych w roku szkolnym 2025/2026, 2026/2027"
- Dowóz i odwóz 31 uczniów niepełnosprawnych z terenu Łazisk Górnych uczęszczających do Zespołu Szkół nr 2 Specjalnych w Mikołowie, ul. Pokoju 4 wraz z opieką nad nimi
- Dowóz i odwóz 3 uczniów niepełnosprawnych z terenu Łazisk Górnych uczęszczających do Zespołu Szkół nr 1 Specjalnych w Mikołowie, ul. Gliwicka 366 wraz z opieką nad nimi
- Dowóz i odwóz 4 uczniów niepełnosprawnych z terenu Łazisk Górnych uczęszczających do Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Wyrach, ul. Bojdoła 3a wraz z opieką nad nimi
- Dowóz i odwóz z terenu Łazisk Górnych 3 uczniów do Niepublicznej Szkoły Podstawowej "Otwarte Okno" w Tychach wraz z opieką nad nimi
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.