eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PępowoRozbudowa systemu wodno-kanalizacyjnego na terenie gminy Pępowo (dostawa i montaż instalacji do ultrafiltracji)



Ogłoszenie z dnia 2024-08-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Rozbudowa systemu wodno-kanalizacyjnego na terenie gminy Pępowo (dostawa i montaż instalacji do ultrafiltracji)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PĘPOWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050592

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stanisławy Nadstawek 6

1.5.2.) Miejscowość: Pępowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-830

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@pepowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pepowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pepowo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa systemu wodno-kanalizacyjnego na terenie gminy Pępowo (dostawa i montaż instalacji do ultrafiltracji)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-db2e3ed5-322e-11ef-8a31-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00465099

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00016396/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Rozbudowa systemu wodno-kanalizacyjnego na terenie gminy Pępowo

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie realizowane w ramach operacji typu „Gospodarka wodno-ściekowa” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00382890

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WRG.271.6.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 494000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, dostawę, montaż i rozruch instalacji oczyszczania wody z płukania filtrów,
opartej o system ultrafiltracji na Stacji Uzdatniania Wody w Krzyżankach w ramach zadania pn. Rozbudowa systemu
wodno-kanalizacyjnego na terenie gminy Pępowo.
Zakres zamówienia obejmuje zaprojektowanie, dostawę i uruchomienie instalacji ultrafiltracji do podczyszczania popłuczyn,
wraz z układem zawracania oczyszczonej wody na początek układu uzdatniania wody, w tym:
a) prace przygotowawcze w zakresie zbiorników na popłuczyny,
b) układ ultrafiltracji składający się z:
- membran ultrafiltracyjnych- wykonanych z węglika krzemu (SiC),
- układ filtracji z min. dwóch wież filtracyjnych o wysokości nie wyższej niż 1,6m
- pompy do płukania membran wodą (wariantowo dopuszcza się elektrozawór podający wodę z sieci z odpowiednim
przepływem na membrany) – dobranej zgodnie z wytycznymi producenta membran, załączającej się automatycznie,
realizującej harmonogram płukania membran,
- dmuchawy do płukania membran
- układu dozowania podchlorynu sodu do membran (wraz z całym orurowaniem, zbiornikiem ok 60 L, wyposażonym w lancę
ssącą, czujnik poziomu, wannę wychwytową) – pracującego w automacie – realizującego program płukania membran
podchlorynem
- układu dozowania kwasu cytrynowego do regeneracji membran (wraz z całym orurowaniem, zbiornikiem ok 30 L,
wyposażonym w lancę ssącą, czujnik poziomu, wannę wychwytową) – pracującego w automacie – realizującego program
płukania kwasem w trybie CIP,
- systemu zaworów umożliwiających przesterowywanie poszczególnych strumieni pluczących oraz regenerujących
membrany
- sterownika
- orurowania wraz z niezbędnymi przyłączami, zaworami pracującymi w układzie automatycznym, sterowanymi napędami
elektrycznymi,
- wyprowadzonych z układu króćców: osadu (nadawa tłoczna), wody czystej (nadaw tłoczna);
c) przyłącza do instalacji:
- popłuczyny z odstojnika na instalacje membranową ( po za budynkiem wykonane z PE natomiast w budynku ze stali
1.4401)
- kabel zasilający pompę umiejscowioną w odstojniku wraz z trasą kablową
- rurociąg wody uzdatnionej po membranach wpięty przed membrany wykonany ze stali 1.4401 średnicy DN50
- rurociąg wody z płukania membran – do przepompowni ścieków wykonany wewnątrz budynku z rury DN80 stal 1.4401
natomiast poza budynkiem rura PE90
- układ zasilający pompy, dmuchawy płuczące, pompy dozujące, sterowni – przy membranach w energię elektryczną wraz z
monitoringiem SCADA;
d) urządzenia pomiarowe:
- pomiar wody uzdatnionej (po membranach)
- pomiar wody do płukania membran
- pomiar ciśnienia wody do płukania i ciśnienia wody uzdatnionej
- pomiar mętności wody uzdatnionej (po membranach)
- pomiar poziomu wody w odstojniku popłuczyn do podczyszczania.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia oraz STWiOR stanowiące Załącznik nr 7
do niniejszej SWZ.
3.4. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej na zasadach określonych w pkt. 3.4. - 3.9. SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 42912330-4 - Aparatura do oczyszczania wody

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 691260,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 977032,89 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 691260,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Proinvest sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6991961487

7.3.3) Ulica: St. Kamińskiego 40

7.3.4) Miejscowość: Rawicz

7.3.5) Kod pocztowy: 63-900

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 691260,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.