Ogłoszenie z dnia 2024-08-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00384946/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-27
- 2024/BZP 00454251/01 - Wynik z dnia 2024-08-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu rolniczego III
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Ogrodnictwa - Państwowy Instytut Badawczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101023342
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Konstytucji 3 Maja 1/3
1.5.2.) Miejscowość: Skierniewice
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@inhort.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://inhort.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9458291.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Badania naukowe i prace rozwojowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu rolniczego III2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-090b1128-3446-11ef-acf6-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00465112
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Pakiet od 1 do 3 zostanie sfinansowany z Programu „Krajowy Plan Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO)” dla części inwestycji A.2.4.1. „Wsparcie inwestycji rozbudowy publicznego zaplecza analityczno-laboratoryjnego w sektorze hodowli roślin."2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00384946
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 29/ZP/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa ciągnika sadowniczego z TURem i łyżką do ciągnika.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym Załącznik nr 2.1 do SWZ - Formularz wymaganych warunków technicznych – Pakiet nr 1.
3. Wykonawca jest obowiązany podać w złożonym przez siebie Formularzu wymaganych warunków technicznych (Załącznik nr 2.1 do SWZ) dla Pakietu 1 – markę ciągnika i model ciągnika, producenta i model TURa, a także wypełnić wszystkie pozycje w kolumnie Deklaracja Wykonawcy. Formularz wymaganych warunków technicznych stanowi treść oferty sensu stricto.
4. W zakresie Pakietu nr 1 - ciągnik musi spełniać wymagania techniczne określone przez obowiązujące przepisy dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych jako pojazd wolnobieżny, w tym m.in. warunki techniczne wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca 1997 Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz.U z 2022 poz. 988) oraz rozporządzeń tej ustawy.
5. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany, niebędący przedmiotem ekspozycji lub wystaw, wolny od wad fizycznych rzeczy, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich. Musi posiadać wymagane prawem atesty i certyfikaty dopuszczające do obrotu na terytorium UE.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki
4.5.5.) Wartość części: 394215,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa Glebogryzarki sekcyjnej.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym Załącznik nr 2.2 do SWZ - Formularz wymaganych warunków technicznych – Pakiet nr 2.
3. Wykonawca jest obowiązany podać w złożonym przez siebie Formularzu wymaganych warunków technicznych (Załącznik nr 2.2 do SWZ)dla Pakiet nr 2 producenta oraz model, a także wypełnić wszystkie pozycje w kolumnie Deklaracja Wykonawcy. Formularze wymaganych warunków technicznych stanowią treść oferty sensu stricto.
4. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany, niebędący przedmiotem ekspozycji lub wystaw, wolny od wad fizycznych rzeczy, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich. Musi posiadać wymagane prawem atesty i certyfikaty dopuszczające do obrotu na terytorium UE.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16120000-2 - Brony, spulchniarki, kultywatory, brony chwastowniki lub glebogryzarki
4.5.5.) Wartość części: 23370,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa Urządzenia do mechanicznego cięcia konturowego siewek i klonów drzewiastych gat. Sadowniczych.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym Załącznik nr 2.3 do SWZ - Formularz wymaganych warunków technicznych – Pakiet nr 3.
3. Wykonawca jest obowiązany podać w złożonym przez siebie Formularzu wymaganych warunków technicznych (Załącznik nr 2.3 do SWZ)dla Pakiet nr 3 producenta oraz model, a także wypełnić wszystkie pozycje w kolumnie Deklaracja Wykonawcy. Formularze wymaganych warunków technicznych stanowią treść oferty sensu stricto.
4. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany, niebędący przedmiotem ekspozycji lub wystaw, wolny od wad fizycznych rzeczy, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich. Musi posiadać wymagane prawem atesty i certyfikaty dopuszczające do obrotu na terytorium UE.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze
4.5.5.) Wartość części: 130380,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 130380,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 130380,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 130380,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRO-CNC Przemysław Otulak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7972063397
7.3.3) Ulica: ul. J. Kozietulskiego 44
7.3.4) Miejscowość: Belsk Duży
7.3.5) Kod pocztowy: 05-622
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 130380,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI Z SKIERNIEWIC
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn: "Przebudowa ulicy Reymonta".
- dostawy środków opatrunkowych
- Świadczenie usług w zakresie transportu medycznego karetką typu S.
- Sukcesywne dostawy plastików i szkła laboratoryjnego, 11/ZP/2025
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1319E na odcinku Słupia - Słupia Zagórze
- Wykonanie ujęcia wód podziemnych - otworu studziennego nr 1 w miejscowości MIEDNIEWICE w ramach zadania "Uporządkowanie gospodarki wodnej w północno-wschodniej części Gminy Skierniewice"
więcej: przetargi w Skierniewicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z osprzętem - WUKO do ciśnieniowego czyszczenia kanałów i sieci kanalizacyjnych"
- Zakup ciągnika rolniczego wraz z kosiarką bijakową tylno-boczną
- "Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z osprzętem"
- "Dostawę ciągnika rolniczego uniwersalnego do nauki jazdy kat. T"
- Zakup ciągnika rolniczego z osprzętem
- "Dostawa fabrycznie nowego ciągnika dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Szamotułach" Sp. z o.o.
więcej: Maszyny rolnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.