Ogłoszenie z dnia 2023-10-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00376664/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostawa i montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej „Rozbudowa i przebudowa budynku strażnicy Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej i Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Pile Moniuszki 1 etap V”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Pile
1.3.) Oddział zamawiającego: KP PSP Piła
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570797988
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Moniuszki 1
1.5.2.) Miejscowość: Piła
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: 477718800
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kppsppila@psp.wlkp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/kppsp-pila,
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.platformazakupowa.pl/create/proceeding/step1/812437/0/0/0/11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej „Rozbudowa i przebudowa budynku strażnicy Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej i Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Pile Moniuszki 1 etap V”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-44d39e6d-47eb-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00465120
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00220419/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Dostawa i montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej „Rozbudowa i przebudowa budynku strażnicy Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej i Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Pile Moniuszki 1 etap V”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00376664
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PT.2370.6.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.2. Zadanie obejmuje wykonanie następujących prac:
- montaż 24 szt. skrzydła drzwiowe drewniane z drewna litego, jednodzielne, fabrycznie wykończone, kompletne, grubość min. 38 mm, zawiasy min. 3 szt., z przeszklenia i kolor do uzgodnienia z inwestorem, z okuciami, z zamkami patentowymi min. 3 klucze, ościeżnicami regulowanymi, do pom (pomieszczeń biurowych, socjalnych) UWAGA należy wykonać obmiary niezbędne do prawidłowego zrealizowania zamówienia
- montaż 8 szt. skrzydła drzwiowe drewniane z drewna litego, jednodzielne, fabrycznie wykończone, kompletne, grubość min. 38 mm, zawiasy min. 3 szt., przeszklenia i kolor do uzgodnienia z inwestorem, z podcięciem do wentylacji, wyposażyć w , łazienkowy zamek do WC i ościeżnicami regulowanymi, do pom (sanitariatów) UWAGA należy wykonać obmiary niezbędne do prawidłowego zrealizowania zamówienia.
- montaż 4 szt. skrzydła drzwiowe drewniane z drewna litego, wejściowe, dwudzielne, grubość min. 38 mm, zawiasy min. 3 szt., przeszklenia i kolor do uzgodnienia z inwestorem, o powierzchni: ponad 2,00 m2, z okuciami, z zamkami patentowymi min. 3 klucze, ościeżnicami regulowanymi, do pom (kuchnia, sala szkoleń, świetlica, stanowisko kierowania) UWAGA należy wykonać obmiary niezbędne do prawidłowego zrealizowania zamówienia.
- montaż 10 szt. drzwi aluminiowych jednoskrzydłowych, przeciwpożarowych, górna połowa drzwi przeszklona, dolna połowa pełna, wymiar w świetle ościeżnic 900 mm x 2000 mm, wyposażone w zamek, klamka, samozamykacz drzwi EIS 30 dymoszczelne wewnętrzne (szatnia SKKP, wejście z głównej kl schodowej, sala narad , ODO, pralnia brudna, dół magazynek, dół garażu). UWAGA należy wykonać obmiary niezbędne do prawidłowego zrealizowania zamówienia.
- montaż 3 szt. drzwi aluminiowych jednoskrzydłowych, przeciwpożarowych, górna połowa drzwi przeszklona, dolna połowa pełna, wymiar w świetle ościeżnic 900 mm x 2000 mm, wyposażone w zamek, klamka, próg, samozamykacz drzwi EI 30 wewnętrzne UWAGA należy wykonać obmiary niezbędne do prawidłowego zrealizowania zamówienia.
- montaż 1 szt. drzwi aluminiowych dwuskrzydłowych, przeciwpożarowych, przeszklonych, wymiar w świetle ościeżnic 1900 mm x 2000 mm, wyposażone w zamek klamka, siłowniki do systemu napowietrzania, samozamykacz drzwi EIS 30 dymoszczelne wewnętrzne UWAGA należy wykonać obmiary niezbędne do prawidłowego zrealizowania zamówienia.
- montaż 1 szt. drzwi dwuskrzydłowych, przeciwpożarowych, wewnętrzne do kabiny ześlizgu strażackiego, stalowe lub aluminiowe p.poż EIS 30 rozwierane dwuskrzydłowe symetryczne pełne, zgodnie z rozporządzeniem MSWiA. UWAGA należy wykonać obmiary niezbędne do prawidłowego zrealizowania zamówienia.
- montaż 1 szt drzwi aluminiowych jednoskrzydłowych, pełnych, z kodem dostępu do pomieszczenia serwerowni, wymiar w świetle ościeżnic 900 mm x 2000 mm, wyposażone w zamek klamka, samozamykacz. UWAGA należy wykonać obmiary niezbędne do prawidłowego zrealizowania zamówieni
- prace zabezpieczające,
- dostawa i montaż nowej stolarki drzwiowej wewnętrznejtj. skrzydła wraz z ościeżnicami, klamki, zamek drzwiowy patentowy z wkładka ( min 3 klucze), drzwi do pomieszczeń sanitariatów muszą posiadać otwory nawiewne oraz blokadę od wewnątrz kolor do uzgodnienia z Zamawiającym.
- regulacja drzwi po montażu,
- wykonawca, w celu złożenia oferty powinien odbyć wizję lokalną oraz osobiście wykonać obmiary niezbędne do prawidłowego zrealizowania zamówienia,
- Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania na terenie robót porządku oraz zobowiązany będzie do utylizacji we własnym zakresie i na własny koszt odpadów pozostałych w wyniku prowadzonych prac.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45422100-2 - Stolarka drewniana
45421131-1 - Instalowanie drzwi
44221220-3 - Drzwi przeciwpożarowe
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
44521110-2 - Zamki do drzwi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 330870,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 402000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 330870,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. Sebmark Marek Olejnik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 618-156-09-34
7.3.3) Ulica: Augustyna Kordeckiego 13
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "SEBMARK" MAREK OLEJNIK
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "SEBMARK" MAREK OLEJNIK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 330870,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-15INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Odtworzenie chałupy z Runowa Krajeńskiego w Muzeum Kultury Ludowej w Osieku nad Notecią, oddziale Muzeum Okręgowego w Pile
- Utrzymanie zieleni wysokiej w pasie drogowym dróg powiatowych powiatu pilskiego w 2025 r.
- Wsparcie w procesie usamodzielnienia wychowanków pieczy zastępczej - działania wzmacniające kompetencje społeczne - vouchery
- "Zmiana sposobu ogrzewania lokali mieszkalnych" - wymiana pieców kaflowych na kondensacyjny kocioł gazowy dwufunkcyjny z zamkniętą komorą spalania oraz montażem wkładu (...)
- PŁYNY DO HEMODIALIZ II
- Wykonanie pełnobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę parkingu z miejscami postojowymi dla rowerów oraz drogami dojazdowymi przy ulicy 14 Lutego w Pile
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykończenie i modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Ostrorogu
- Remont 40 pokoi biurowych w Oddziale ZUS we Wrocławiu przy ul. Pretficza.
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku"
- Modernizacja obiektów szkolnych - 2 zadania
- Prace remontowo-budowlane w ramach projektu pn. "Budowa Samorządowego Żłobka w Czerminie w ramach programu MALUCH+ 2022-2029 w miejscowości Czermin, 39-304 Czermin 454" - II postępowanie
- Poprawa bezpieczeństwa pożarowego w budynku B Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach przy ul. Bogucickiej 3a
więcej: Drzwi przeciwpożarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.