eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WiązówBudowa nowego odcinka chodnika w pasie drogi powiatowej nr 3057D, w miejscowości Gułów, od skrzyżowania z drogą gminną nr 117413D do posesji 28



Ogłoszenie z dnia 2024-08-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa nowego odcinka chodnika w pasie drogi powiatowej nr 3057D, w miejscowości Gułów, od skrzyżowania z drogą gminną nr 117413D do posesji 28

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wiązów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934970

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 37

1.5.2.) Miejscowość: Wiązów

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-120

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 713931136

1.5.8.) Numer faksu: 713931136 w.17

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: magdalena.bartosz@wiazow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiazow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wiazow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa nowego odcinka chodnika w pasie drogi powiatowej nr 3057D, w miejscowości Gułów, od skrzyżowania z drogą gminną nr 117413D do posesji 28

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-86539595-a379-41a5-bb9e-cfd07427cab8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00465126

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00013483/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Wykonanie chodnika przy drodze powiatowej w Gułowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00418947

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BS.271.11.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Budowa nowego odcinka chodnika
w pasie drogi powiatowej nr 3057D, w miejscowości Gułów, od skrzyżowania z drogą gminną nr 117413D do posesji 28.
Zadanie obejmuje realizację:
Etap I - zawiera realizację na odcinku 0+196 km ÷0+325 km.
Planowane jest wykonanie chodnika dla pieszych o nawierzchni z kostki betonowej typu Holland, kolor szary, o szerokości 1,5 m na odcinkach odsuniętych 1,7m od krawędzi jezdni
i szerokości 1,8 m na chodnikach bezpośrednio przyległych do krawędzi. Na całej długości projektowanego chodnika na styku z krawędzią jezdni przewiduje się zastosowanie krawężnika betonowego drogowego 15x30 cm, a w miejscach wjazdów indywidualnych oraz na granicy użytku lub istniejących bram i na końcach przejść dla pieszych krawężnika betonowego najazdowego 12x22 cm, po drugiej stronie zamkniętego obrzeża betonowego 8x30 cm w kolorze szarym. Na wjazdach indywidualnych będzie kostka typu Holland w kolorze grafitowym z wykonaniem skosów przy jezdni.
Konstrukcja podbudowy chodnika zaprojektowana z warstwy kruszywa łamanego 0/31,5
o miąższości 30 cm, mączki tłuczniowej 3 cm oraz kostki betonowej 8 cm.
Zestawienie powierzchni:
1. powierzchnia sumaryczna projektowanych chodników – 265 m2;
2. powierzchnia sumaryczna projektowanych wjazdów indywidualnych na posesje - 49 m2;
3. powierzchnia sumaryczna odtwarzanej nawierzchni istniejącej jezdni – 77 m2

Etap II - zawiera realizację na odcinku 0+000 km ÷0+196 km.
Projektowany zakres budowy chodnika znajduje się na działce nr 151/1 AM-1, obręb Gułów z miejscowym zagospodarowaniem na działce 150/2 AM-1, 160 AM-1 i 146 AM-1 obręb Gułów. Planowane jest wykonanie chodnika dla pieszych o nawierzchni z kostki betonowej typu Holland, kolor szary, o szerokości 1,5 m na odcinkach odsuniętych 1,7 m od krawędzi jezdni i szerokości 1,8 m na chodnikach bezpośrednio przyległych do krawędzi jezdni. Na całej długości projektowanego chodnika na styku z krawędzią jezdni przewiduje się zastosowanie krawężnika betonowego drogowego 15x30 cm, a w miejscach wjazdów indywidualnych oraz na granicy użytku (lub istniejącej bramy) i na końcach przejść dla pieszych krawężnika najazdowego 12x22 cm, po drugiej stronie zamkniętego obrzeżem betonowym 8x30 cm w kolorze szarym. Na wjazdach indywidualnych projektuje się kostkę betonową typu Holland w kolorze grafitowym z wykonaniem skosów przy jezdni 1,0:1,0. W miejscach końca biegu krawężników drogowych, projektuje się krawężniki zatopione. Konstrukcja podbudowy chodników zaprojektowano z warstwy kruszywa łamanego 0/31,5 o miąższości 30 cm, mączki tłuczniowej 3 cm oraz kostki betonowej gr. 8cm.
Zestawienie powierzchni:
1. powierzchnia projektowanej nawierzchni warstwy ścieralnej AC11S-51 m2;
2. powierzchnia projektowanej nawierzchni warstwy wiążącej AC16W-51 m2;
3. powierzchnia sumaryczna projektowanych chodników – 385 m2;
4. powierzchnia sumaryczna projektowanych wjazdów indywidualnych na posesje - 9 m2;
5. powierzchnia sumaryczna odtwarzanej nawierzchni istniejącej jezdni – 88 m2
Teren inwestycji rozpoczyna się i kończy wzdłuż całej długości drogi powiatowej nr 3057D, przebiegającej przez miejscowość Gułów. Projektowany zakres budowy znajduje się na działce 151/1 i częściowo na działkach nr 150/2,160,146. Na terenie inwestycji znajduje się istniejąca sieć uzbrojenia podziemnego – wodociąg, sieć teletechniczna oraz linia energetyczna, a istniejący system dalszego odprowadzania wód opadowych, jest realizowany poprzez sieć kanalizacyjną deszczową, począwszy od wpustów ściekowych ulicznych, aż do kolektora zbiorczego i dalej w kierunku terenów zielonych. Zadanie należy wykonać zgodnie z decyzją Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków oraz decyzją Starosty Strzelińskiego.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w dokumentacji, która stanowi załącznik do niniejszej SWZ.

Ponadto Zamawiający udostępnia przedmiar robót z kosztorysu inwestorskiego, który stanowi jedynie funkcję pomocniczą, a nie obowiązującą do wyceny oferty przez Wykonawcę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

34953300-5 - Chodniki

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 370068,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 450194,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 370068,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Waldemar Ginter

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8870011434

7.3.3) Ulica: Polna 6

7.3.4) Miejscowość: Przeworno

7.3.5) Kod pocztowy: 57-130

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty pomiarowe
Wdrażanie tymczasowej organizacji ruchu


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 370068,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-10-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.