Ogłoszenie z dnia 2022-11-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00276835/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
,,Remont dachu budynku świetlicy wiejskiej w Milinie"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mietków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935098
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kolejowa 35
1.5.2.) Miejscowość: Mietków
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-081
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 713168113
1.5.8.) Numer faksu: 713168184
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@mietkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mietkow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mietkow.biuletyn.net/?bip=2&cid=23&id=22331.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
,,Remont dachu budynku świetlicy wiejskiej w Milinie"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-425794ca-0c0c-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00465127
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00089728/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Remont dachu świetlicy w Milinie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00276835/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Bd.271.6.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 228461,21 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia stanowią:
1. Projekt budowlany remontu dachu budynku świetlicy.
2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
3. Przedmiar robót.
Szczegółowy zakres robót oraz technologię robót określa Projekt budowlany. Przedmiar robót załączony do SWZ zawiera zestawienie przewidywanych robót w celu zobrazowania skali zamierzenia budowlanego i ułatwienia Wykonawcom oszacowania kosztów realizacji inwestycji, dlatego co do zasady pełni jedynie funkcję pomocniczą. Zaleca się, aby Wykonawca przeprowadził na obiekcie wizję lokalną i zapoznał się ze stanem faktycznym oraz posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zaniechanie tych czynności przez Wykonawcę
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych remontu dachu świetlicy w Milinie o pow. ok. 472 m2 , obejmujących rozbiórkę istniejącego pokrycia dachowego (dachówka ceramiczna ułożona podwójnie), częściową wymianę bądź wzmocnienie elementów konstrukcyjnych więźby dachowej, impregnację elementów drewnianych dachu, wymianę okien na strychu, wykonanie nowego pokrycia z dachówki z obróbkami blacharskimi.
Lokalizacja inwestycji
Województwo: DOLNOSLASKIE
Powiat: WROCŁAWSKI Gmina: MIETKÓW
Ulica: CHŁOPSKA Nr domu: 9
Miejscowość: MILIN Kod pocztowy: 55-081
Identyfikator działki ewidencyjnej: 022306_2.0008.278/1
Dane techniczno-użytkowe budynku :
Powierzchnia zabudowy : 350 m2
Ilość kondygnacji nadziemnych : 2 + strych nieużytkowy w stromym dachu
Wysokość budynku do kalenicy : 11,0 m
Wysokość budynku do okapu : 7,0 m
Budynek znajduje się w gminnej ewidencji zabytków oraz jest położony w strefie ochrony konserwatorskiej B .
Dla przedmiotowego przedsięwzięcia Decyzją nr 3328/2021 z dnia 7 października 2021r. Starosta Powiatu Wrocławskiego udzielił pozwolenie na wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie dachu świetlicy wiejskiej na dz. 278/1 AM-1 obręb Milin, jednostka ewidencyjna Mietków.
Zaleca się, aby Wykonawca przeprowadził na obiekcie wizję lokalną i zapoznał się ze stanem faktycznym oraz posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zaniechanie tych czynności przez Wykonawcę
Remont dachu- przewiduje się wymianę pokrycia na nową z dachówki ceramicznej karpiówki układanej w koronkę, wymianę łacenia, prostowanie połaci dachowej obustronnie deskami gr.2,8 mm na nierównych krokwiach. Istniejące elementy konstrukcyjne dachu pozostawia się
do dalszego wykorzystania, przy zastrzeżeniu braku spróchnień belek. W przypadkach nadmiernych uszkodzeń lub zbutwień po dokonaniu kwalifikacji technicznej przez inspektora nadzoru należy dokonać wzmocnień (obustronne nakładki boczne) lub pojedynczych wymian elementów.
Elementy drewniane w całości impregnować środkami grzybobójczymi dla ochrony drewna.
Przy wymianie pokrycia należy wykonać nowe obróbki blacharskie z wymianą rynien stojących
na zewnętrzne i rur spustowych. Specyfikacja i zakres robót budowlanych :
1. Rozbiórka istniejących rynien stojących.
2. Rozbiórka istniejącego poszycia dachu z dachówek.
3. Wzmocnienie oraz częściowa wymiana elementów konstrukcyjnych dachu (wg miejsc wskazanych w części rysunkowej – rys. nr 6) W innych przypadkach nadmiernych uszkodzeń lub zbutwień po dokonaniu kwalifikacji technicznej przez inspektora nadzoru należy dokonać wzmocnień (obustronne nakładki boczne o łącznym przekroju istniejących belek) lub pojedynczych wymian elementów na nowe z stosowaniem połączeń ciesielskich lub łączników stalowych.
4. Prostowanie połaci dachowej obustronnie deskami gr.2,8 mm na nierównych krokwiach z ułożeniem nowych łat. Równość płaszczyzny połaci z łat powinna być taka, aby prześwit między powierzchnią a łatą kontrolną położoną na min. 3 krokwiach nie był większy niż 5 mm w kierunku prostopadłym do spadku i nie większy niż 10 mm w kierunku równoległym do spadku (pochylenia połaci dachowej).
5. Elementy drewniane w całości impregnować środkami grzybobójczymi dla ochrony drewna stosować impregnację powierzchniową (głębokość nasycenia zewnętrznej warstwy drewna do 5 mm) przez opryskiwanie oraz impregnację głęboką przez pastowanie.
6. Elementy stalowe łączników (płaskowniki i śruby) układu wieszarowego zabezpieczyć farbami antykorozyjnymi.
7. Uzupełnienie cegłą gzymsów w miejscach istniejących rur spustowych (4 miejsca szer. ok.
20 cm) odprowadzających wodę z rynien stojących.
8. Wykonanie nowych obróbek blacharskich przy kominach, pasach okapowych oraz nowych rynien wiszących (na zewnątrz poza licem budynku). Obróbki blacharskie
i orynnowanie z blachy ocynkowanej w kolorze naturalnym.
9. Ułożenie nowego pokrycia z dachówki ceramicznej karpiówki układanej podwójnie.
10. Dokonać wymiany stolarki okiennej okien na strychu (okna jednoszybowe z funkcją otwierania i uchylności).
11. Uzupełnić podłogę strychową deskami gr. 22 mm w miejscach/polach nadmiernych spróchnień.
12. Wykonać balustradę drewnianą przy schodach wyrównawczych poszczególnych poziomów strychu oraz wymienić na nowe stopnice schodowe.
13. Dokonać wymiany stopni drewnianych w schodach prowadzących z podestu na strych (7 stopni.)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 286800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 286800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 286800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Michał Grygier- Firma Ogólnobudowlana
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6971962727
7.3.3) Ulica: Ujazdowo 8
7.3.4) Miejscowość: Włoszakowice
7.3.5) Kod pocztowy: 64-140
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MICHAŁ GRYGIEL - FIRMA OGÓLNOBUDOWLANA
jakie przetargi wygrała firma
MICHAŁ GRYGIEL - FIRMA OGÓLNOBUDOWLANA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 286800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-30SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii"
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego w Paku Gminnym w Dobroniu
- Wymiana pokrycia dachowego w zabytkowej willi przemysłowca Oscara Caro w Gliwicach
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej polegająca na budowie ciągu pieszo - rowerowego wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 905 w miejscowości Boronów - ul. Wolności wraz z oświetleniem
- "Budowa Komendy Powiatowej PSP z Jednostką Ratowniczo-Gaśniczą w Kłodzku" ETAP III
- DZP.26.227.2024 Umowa ramowa na roboty budowlano-instalacyjne w branży instalacyjnej w budynkach administrowanych przez ZLM w Łodzi w podziale na 5 części.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.