Ogłoszenie z dnia 2024-08-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00350358/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-04
- 2024/BZP 00352848/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Zakup biletów szkolnych miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do szkół na terenie gminy Sędziejowice w okresie od 2 września 2024 r. do 27 czerwca 2025r.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SĘDZIEJOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934594
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wieluńska 6
1.5.2.) Miejscowość: Sędziejowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-160
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@gminasedziejowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gminasedziejowice.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_sedziejowice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup biletów szkolnych miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do szkół na terenie gminy Sędziejowice w okresie od 2 września 2024 r. do 27 czerwca 2025r.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d6d29095-224b-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00465138
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029615/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Zakup biletów szkolnych miesięcznych dla uczniów dojeżdzających do szkół na terenie Gminy Sędziejowice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00350358
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RW.VI.271.11.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup biletów szkolnych miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do szkół na terenie gminy Sędziejowice, tj.:
1.1. Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 1 w Sędziejowicach, mieszczącego:
1. Szkołę Podstawową im. Powstańców 1863r. w Sędziejowicach,
2. Oddział przedszkolny w ZSO Nr 1 w Sędziejowicach
1.2. Zespołu Szkół w Marzeninie, mieszczącego:
1. Szkołę Podstawową im. J. Szymkiewicza w Marzeninie
2. Oddziały przedszkole w ZS w Marzeninie
Przewozy będą odbywać się w dniach nauki szkolnej od dnia 2 września 2024r. do dnia 27 czerwca 2025r.
2. Szacunkowa liczba dowożonych uczniów:
2.1. Szkoła Podstawowa im. Powstańców 1863r. w Sędziejowicach:
uczniowie zamieszkali w odległości:
1. od 3 do 5 km - 155
2. od 5 do 10 km - 76
3. powyżej 10 km - 7
2.2. Oddział przedszkolny w ZSO Nr 1 w Sędziejowicach:
uczniowie zamieszkali w odległości:
1. od 3 do 5 km - 43
2. od 5 do 10 km - 14
3. powyżej 10 km - 3
2.3. Szkoła Podstawowa im. J. Szymkiewicza w Marzeninie:
uczniowie zamieszkali w odległości:
1. od 3 do 5 km - 75
2. od 5 do 10 km - 0
3. powyżej 10 km - 0
2.4. Oddziały przedszkolne w ZS w Marzeninie:
uczniowie zamieszkali w odległości:
1. od 3 do 5 km - 10
2. od 5 do 10 km - 0
3. powyżej 10 km - 0
OGÓŁEM LICZBA DOWOŻONYCH UCZNIÓW WYNOSI 383 UCZNIÓW, W TYM:
• od 3 do 5 km - 283
• od 5 do 10 km - 90
• powyżej 10 km - 10
3. Przedmiot zamówienia obejmować będzie trasy wyszczególnione w załączniku nr 9 do SWZ – Wykaz tras przewozów uczniów.
4. Podane liczby uczniów są wielkościami prognozowanymi i mogą ulec zmianie
w trakcie realizacji zamówienia.
5. Zamawiający nie wyłącza prawa Wykonawcy do świadczenia usług transportowych w formie regularnych przewozów pasażerskich w stosunku do innych osób na utworzonych liniach komunikacyjnych, przy uwzględnieniu pierwszeństwa przejazdu dzieci i młodzieży na podstawie biletów miesięcznych.
6. Do sprawowania opieki nad uczniami opiekuna zapewnia Zamawiający. Opiekun czuwa nad bezpieczeństwem uczniów podczas przewozów. Opiekun i kierowca współpracują ze sobą, celem zapewnienia bezpieczeństwa wszystkim dowożonym uczniom. Do zakresu obowiązków opiekuna należy nadzór i opieka nad uczniami
w trakcie dowozów, w czasie wsiadania i zajmowania miejsca, w czasie wysiadania
z pojazdu oraz sprawdzanie zgodności przewozów z harmonogramem (m.in. sprawdzanie stanu ilościowego uczniów na danym kursie i na danym przystanku). Opiekun sprawuje opiekę nad uczniami w czasie każdego kursu. Wykonawca,
w ramach kosztów realizacji zamówienia zapewnia bezpłatny przejazd dla opiekunów dzieci i młodzieży.
7. Zamawiający ustanowi Koordynatora dowozów szkolnych, którego obowiązkiem będzie nadzorowanie tras oraz pośrednictwo pomiędzy Wykonawcą a Zespołem Szkół Ogólnokształcących w Sędziejowicach i Zespołem Szkół w Marzeninie.
8. Usługa dowozu dzieci musi być realizowana autobusami spełniającymi wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r.
w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. z 2024 r. poz. 502 ze zm.)
9. Dodatkowo w ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnego zlecenia Wykonawcy dodatkowych przewozów, które będą się odbywać w dni nauki szkolnej w godzinach 6:30 – 17:00 i swoim zakresem obejmować będą przystanki wskazane w załączniku nr 9 do SWZ.
10. Zamawiający zaświadcza, że wskazane przez niego dodatkowe trasy nie będą kolidowały z trasami wyznaczonymi w załączniku nr 9 do SWZ.
11. Rozliczenie za wykonane przez Wykonawcę dodatkowe przewozy nastąpi na podstawie odrębnie wystawionej faktury z uwzględnieniem faktycznie przejechanych kilometrów oraz stawki jednego wozokilometra wskazanego w ofercie Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 217989,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 294144,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 217989,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PKS Bodzentyn Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6631824841
7.3.3) Ulica: Szosa 26A
7.3.4) Miejscowość: Bogucice Drugie
7.3.5) Kod pocztowy: 28-400
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 217989,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2025-06-278.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług w zakresie transportu zbiorowego o charakterze użyteczności publicznej na terenie Gminy Igołomia-Wawrzeńczyce w roku 2025"
- Świadczenie usług w zakresie regularnych przewozów osób w publicznym transporcie zbiorowym na terenie Gminy Kondratowice w okresie od 1 marca do 31 grudnia 2025 roku
- Zakup biletów miesięcznych dla uczniów zamieszkałych na terenie gminy Szczytno dojeżdżających do placówek oświatowych w 2025 roku - część I i III
- Świadczenie usług przewozowych w komunikacji miejskiej na terenie Gminy Miejskiej Złotoryja
- Wykonywanie usług przewozowych w komunikacji miejskiej Radomia na liniach nr 1, 2 i 6.
- Wykonywanie usług przewozowych w komunikacji miejskiej Radomia na liniach nr 5 i 26.
więcej: (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.