eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzprotawaKonserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Szprotawa w roku 2022 - III ETAP



Ogłoszenie z dnia 2022-11-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Szprotawa w roku 2022 - III ETAP

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Szprotawa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970040190

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Henrykowska 1A

1.5.2.) Miejscowość: Szprotawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-300

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: (68) 376 33 79

1.5.8.) Numer faksu: (68) 376 24 62

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szprotawa@zielonagora.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szprotawa.zielonagora.lasy.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Szprotawa w roku 2022 - III ETAP

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a3f60db7-4474-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00465222

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00200131/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Szprotawa w 2022 roku - III ETAP

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00378779/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SAP.270.31.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 2735252,39 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 169957,01 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na bieżącej konserwacji nawierzchni jezdni i poboczy. Prace mają charakter konserwacyjny, a ich celem jest utrzymanie obiektu w dobrym stanie poprzez zabezpieczenie przed szybkim zużyciem albo zniszczeniem.
Droga będąca przedmiotem zamówienia stanowi wewnętrzną drogę leśną niezbędną do prowadzenia gospodarki leśnej oraz zabezpieczenia przeciwpożarowego. Jest to droga o nawierzchni tłuczniowej. Wskazana do konserwacji nawierzchnia posiada lokalne ubytki oraz całkowite skoleinowania. Długość drogi przeznaczonej do konserwacji to 4680 m.
1) Stan projektowany:
1.1. Naprawa drogi utwardzonej w postaci konserwacji pełno-nawierzchniowej Recyklerem w leśnictwie Długie – DP60 nr inw. L30/0060. Konserwacja pełno-nawierzchniowa drogi leśnej polegająca na przywróceniu wymaganego przekroju poprzecznego drogi.
Zakres prac obejmuje:
- frezowanie/spulchnienie nawierzchni tłuczniowej na głębokość do 10 cm;
- wyrównanie istniejącej nawierzchni tłuczniem kamiennym sortowanym z zagęszczeniem mechanicznym - średnia grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm;
- profilowanie nawierzchni po uzupełnieniu ubytków wraz z zagęszczeniem;
- miałowanie nawierzchni drobną frakcją kruszywa (np. 0/5mm) - miałem kamiennym w ilości śr. 15kg/m2 wraz z zagęszczeniem;
- naprawy poboczy wykonywane mechanicznie - ścinanie lub uzupełnianie w miarę potrzeb;

Zakres prac został opisany w przedmiarze robót.
Zasady wykonania i odbioru robót zawarto w specyfikacjach technicznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 198285,53 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 470297,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 198285,53 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe "KABZIŃSKI" Wiesław Kabziński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 924-100-16-61

7.3.3) Ulica: ul. Kopernika 15

7.3.4) Miejscowość: Szprotawa

7.3.5) Kod pocztowy: 67-300

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 198285,53 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.