Ogłoszenie z dnia 2024-08-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00456279/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-13
- 2024/BZP 00457235/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-14
- 2024/BZP 00463725/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-20
- 2024/BZP 00548258/01 - Wynik z dnia 2024-10-16
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup i montaż parkomatów w Strefie Płatnego Parkowania w Pile
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570766568
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: gen. Władysława Andersa 10
1.4.2.) Miejscowość: Piła
1.4.3.) Kod pocztowy: 64-920
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@zdiz.pila.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.pila.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00465242
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-08-21
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00456279
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Inwestycja obejmuje zakup, dostawę i montaż 14 nowych parkomatów oraz demontaż 14 starych w Strefie Płatnego Parkowania w Pile. Nowe urządzenia montowane będą w dotychczasowych lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego, przedstawionych w załącznikach w postaci mapy i zdjęć. Nowe urządzenia mają być wyposażone w dotykowe ekrany umożliwiające interakcję z użytkownikiem, w parkomatach opłata ma być wnoszona za pomocą bilonu oraz bezgotówkowych form płatności(karty bezstykowe, blik). Urządzenia powinny spełniać wszystkie normy określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia. Zarządzanie urządzeniami odbywać ma się poprzez dedykowane Centrum Przetwarzania Danych do którego dostęp realizowany będzie za pomocą połączenia teleinformatycznego z użyciem łączności bezprzewodowej 4G/LTE lub nowszej.
2. Zamawiający stosownie do art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia,
w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.
3. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji i egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone w Projekcie umowy (załącznik nr 3 do SWZ).
4. W trakcie realizacji zadania wykonawca powinien spełniać warunek, o którym mowa w art. 68. ust. 3 ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych - łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu tego zadania wynosi co najmniej 10%. Za spełnienie warunku uznaje się także posiadanie pojazdu do nadzoru w terenie nad prowadzeniem prac, który spełnia wymagania ww. ustawy.
5. Szczegółowy zakres zamówienia określa Opis przedmiotu zamówienia.
6. Zamawiający wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.
Po zmianie:
1. Inwestycja obejmuje zakup, dostawę i montaż 14 nowych parkomatów oraz demontaż 14 starych w Strefie Płatnego Parkowania w Pile. Nowe urządzenia montowane będą w dotychczasowych lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego, przedstawionych w załącznikach w postaci mapy i zdjęć. Nowe urządzenia mają być wyposażone w dotykowe ekrany umożliwiające interakcję z użytkownikiem, w parkomatach opłata ma być wnoszona za pomocą bilonu oraz bezgotówkowych form płatności(karty bezstykowe, blik). Urządzenia powinny spełniać wszystkie normy określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia. Zarządzanie urządzeniami odbywać ma się poprzez dedykowane Centrum Przetwarzania Danych do którego dostęp realizowany będzie za pomocą połączenia teleinformatycznego z użyciem łączności bezprzewodowej 4G/LTE lub nowszej.
2. Zamawiający stosownie do art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia,
w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.
3. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji i egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone w Projekcie umowy (załącznik nr 3 do SWZ).
4. W trakcie realizacji zadania wykonawca powinien spełniać warunek, o którym mowa w art. 68. ust. 3 ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych - łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu tego zadania wynosi co najmniej 10%. Za spełnienie warunku uznaje się także posiadanie pojazdu do nadzoru w terenie nad prowadzeniem prac, który spełnia wymagania ww. ustawy.
5. Szczegółowy zakres zamówienia określa Opis przedmiotu zamówienia.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-08-22 10:00
Po zmianie:
2024-08-23 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-08-22 10:10
Po zmianie:
2024-08-23 10:10
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-09-20
Po zmianie:
2024-09-21
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 1 im. Stanisława Staszica w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 30.06.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Publicznego Przedszkola nr 3 w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 6 im. Lotników Polskich w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 30.06.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 2 im. Olimpijczyków Polskich w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 30.06.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 7 im. Adama Mickiewicza w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Publicznego Przedszkola nr 17 im. Krasnala Hałabały w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
więcej: przetargi w Pile »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.