eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinOgrodzenie siedziby Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Szczecinie



Ogłoszenie z dnia 2024-08-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Ogrodzenie siedziby Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Szczecinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Szczecinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810539462

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: J. Słowackiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 71-434

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.7.) Numer telefonu: 91 43 28 700

1.5.8.) Numer faksu: 91 42 25 313

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rdlp@szczecin.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szczecin.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-73ae5bde-2a33-11ef-b373-0e435a8a43bc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ogrodzenie siedziby Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Szczecinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-73ae5bde-2a33-11ef-b373-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00465282

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00457000/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wykonanie ogrodzenia budynku administracyjnego Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Szczecinie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00383700

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: EZ.270.2.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 368419,15 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu ogrodzenia siedziby Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Szczecinie.

Ogrodzenie dotyczy budynku administracyjnego na potrzeby funkcjonowania Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Szczecinie wraz z budynkiem gospodarczo- garażowym zlokalizowanych na terenie działki nr 88/1, wraz z infrastrukturą towarzyszącą, znajdujących się pod adresem ul. Trzcinowa 10, 70-893 Szczecin. W ramach przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia na własny koszt obsługi geodezyjnej w trakcie budowy.

Zamawiający wymaga udzielenia na wykonany przedmiot zamówienia gwarancji jakości oraz rękojmi za wady, na okres min. 36 miesięcy od dnia zakończenia realizacji Przedmiotu Umowy wskazanego w protokole odbioru końcowego Przedmiotu Umowy.

Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.

Zamawiający, nie zastrzega obowiązku samodzielnego wykonania kluczowych elementów (części) przedmiotu zamówienia. Wykonawca może powierzyć realizację elementów (części) przedmiotu zamówienia podwykonawcom.

Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia polegające na pracach ręcznych i pracach mechanicznych związanych z wykonywaniem robót budowlanych, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2023 r. poz. 1465 z późn. zm.).

We wszystkich miejscach SWZ i załącznikach do SWZ, w których użyto przykładowego znaku towarowego, patentu, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę lub jeżeli Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 PZP, a w każdym przypadku, działając zgodnie z art. 99 ust. 6 i art. 101 ust. 4 PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do określonych w SWZ i dokumentacji przetargowej, oznaczając takie wskazania lub odniesienia odpowiednio wyrazami „lub równoważny” lub „lub równoważne", pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązanie równoważne jest także dopuszczalne w sytuacji, gdyby wyraz „równoważny” lub „równoważne” nie znalazło się w opisie przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta Wykonawcy Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowo-Produkcyjne TOKAREX Jerzy Tokarczyk z siedzibą w 49-351 Przylesie 88a jest jedyną ważną ofertą złożoną w postępowaniu. Cena oferty Wykonawcy PHUP Tokarex Jerzy Tokarczyk (tj. 602 700,00 zł brutto) przewyższa o 32,46% kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (tj. 455 000 zł brutto). Zamawiający nie ma możliwości zwiększyć kwoty przeznaczonej na
sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 602700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 602700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.