eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Golub-DobrzyńWymiana pokrycia dachów oraz wzmocnienia i wymiany konstrukcji kościoła ewangelickiego w Ostrowitem



Ogłoszenie z dnia 2024-08-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana pokrycia dachów oraz wzmocnienia i wymiany konstrukcji kościoła ewangelickiego w Ostrowitem

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GOLUB-DOBRZYŃ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118589

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac 1000-lecia 25

1.5.2.) Miejscowość: Golub-Dobrzyń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-400

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@uggolub-dobrzyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.uggolub-dobrzyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/956512

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana pokrycia dachów oraz wzmocnienia i wymiany konstrukcji kościoła ewangelickiego w Ostrowitem

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-de377892-6d20-4ce1-9a81-6c0fa1c88855

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00465289

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00024242/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Wymiana pokrycia dachów oraz wzmocnienia i wymiany konstrukcji kościoła ewangelickiego w Ostrowitem – Etap 1.0. i 2.0

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00420089

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.18.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Wymiana pokrycia dachów oraz wzmocnienia i wymiany konstrukcji kościoła ewangelickiego w Ostrowitem, z podziałem na części:

Część nr 1 (Etap 1.0): Przemurowanie ścian zewnętrznych elewacji zachodniej i rekonstrukcja stropu drewnianego nad I p.
Zamówienie obejmuje m.in.:
1) roboty murowe - przemurowanie ścian elewacji zachodniej
 przemurowanie części ścian zewnętrznych na elewacji zachodniej
 wywóz i utylizacja gruzu z rozbiórek
2) rusztowania i pomosty zewnętrzne
 rusztowania dla głównej części budynku -elewacja zachodnia
3) rekonstrukcja stropu belkowego, drewnianego nad emporą muzyczną (strop nad poziomem 1 piętra
4) opracowanie dokumentacji powykonawczej wraz z graficznym zaznaczeniem elementów murów elewacji zachodniej kościoła, które zostały poddane naprawie, wzmocnieniu oraz wymianie

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego zakres określono w dokumentacji technicznej obejmującej: dokumentację projektową w tym m.in. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, projekty budowlane, przedmiary robót, ekspertyza techniczna, decyzja Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, uzgodnienia branżowe, które to dokumenty należy rozpatrywać łącznie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45262522-6 - Roboty murarskie

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

4.5.5.) Wartość części: 155000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Wymiana pokrycia dachów oraz wzmocnienia i wymiany konstrukcji kościoła ewangelickiego w Ostrowitem, z podziałem na części:
Część nr 2 (Etap 2.0): Remont dachu w części centralnej - połacie wschodnia i zachodnia; Wzmocnienie fundamentowania ściany zewnętrznej zachodniej oraz wewnętrznej z arkadami empory muzycznej
Zamówienie obejmuje m.in.:
1) remont dachu w części centralnej (bez dachu wieży i pastorówki
a) roboty rozbiórkowe
b) roboty montażowe - więźby dachowe
c) roboty murowe - kominy ponad dachem, przemurowanie korony murów, ścian zewnętrznych i wewnętrznych
d) obróbki blacharskie, rynny i rury spustowe z blachy tytanowo-cynkowej
e) pokrycie połaci dachowych - deskowanie połaci z zabezpieczeniem
2) rusztowania i pomosty zewnętrzne
3) wzmocnienie fundamentowania wraz z izolacją zewnętrzną - ściana zachodnia oraz ściana wewnętrzna z arkadami empory muzycznej.
4) opracowanie dokumentacji powykonawczej wraz z graficznym zaznaczeniem elementów więźb dachowych oraz murów elewacji zachodniej kościoła, które zostały poddane naprawie, wzmocnieniu oraz wymianie

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego zakres określono w dokumentacji technicznej obejmującej: dokumentację projektową w tym m.in. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, projekty budowlane, przedmiary robót, ekspertyza techniczna, decyzja Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, uzgodnienia branżowe, które to dokumenty należy rozpatrywać łącznie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

4.5.5.) Wartość części: 80000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 203337,89 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 830890,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 203337,89 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlana Dolmar Jasiński Grzegorz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8781004651

7.3.3) Ulica: ul. Goździkowa 10

7.3.4) Miejscowość: Ruziec

7.3.5) Kod pocztowy: 87-400

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 203337,89 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-10-25

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 793738,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 793738,58 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 793738,58 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlana Dolmar Jasiński Grzegorz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8781004651

7.3.3) Ulica: ul. Goździkowa 10

7.3.4) Miejscowość: Ruziec

7.3.5) Kod pocztowy: 87-800

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 793738,58 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-10-25

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.