Og³oszenie z dnia 2022-11-29
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00000730/01 - Wynik z dnia 2023-01-02
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa paliw p³ynnych w 2023 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POWIATOWY ZARZ¡D DRÓG W MR¡GOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510751088
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Nowogródzka 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Mr±gowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-700
1.5.4.) Województwo: warmiñsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyñski
1.5.7.) Numer telefonu: 897419580
1.5.8.) Numer faksu: 897419590
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzd.sekretariat@powiat.mragowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.pzd.powiat.mragowo.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Dzia³alno¶æ us³ugowa wspomagaj±ca transport l±dowy, zarz±dzanie drogami powiatowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa paliw p³ynnych w 2023 roku
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-8e25f0f3-6fdd-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00465342
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-11-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00035268/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.3 Dostawa paliw p³ynnych w 2023 roku
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/pzd_mragowo3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/pzd_mragowo
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/pzd_mragowo
2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje siê, aby komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane by³y za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”.
3. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwemplatformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy dopuszcza, opcjonalnie, komunikacjê za po¶rednictwem poczty elektronicznej.
4. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy,
b) zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod linkiem.
5. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcj± korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególno¶ci za sytuacjê, gdy Zamawiaj±cy zapozna siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania ofert (np. z³o¿enie oferty w zak³adce „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiaj±cego za ofertê handlow± i nie bêdzie brana pod uwagê w przedmiotowym postêpowaniu poniewa¿ nie zosta³ spe³niony obowi±zek wskazany w art. 221 Ustawy pzp.
6. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
7. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesy³anego za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielko¶æ pliku to maksymalnie 500 MB.
8. Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny byæ zgodne z Za³±cznikiem nr 2 do “Rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (Dz.U z 2017 r. poz. 2247), zwanego dalej Rozporz±dzeniem KRI.
9. Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeñ:
a) .zip
b) .7Z
10. W¶ród rozszerzeñ powszechnych a niewystêpuj±cych w Rozporz±dzeniu KRI wystêpuj±: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty z³o¿one w takich plikach zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie.
11. Zamawiaj±cy zwraca uwagê na ograniczenia wielko¶ci plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi maksymalnie 10MB, oraz na ograniczenie wielko¶ci plików podpisywanych w aplikacji eDoApp s³u¿±cej do sk³adania podpisu osobistego, który wynosi maksymalnie 5MB.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy o¶wiadcza, ¿e spe³nia wymogi okre¶lone w rozporz±dzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie ochronie danych) (Dz.Urz. UE L z 2016 r. poz.119 ), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcê bêd± przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Powiatowy Zarz±d Dróg w Mr±gowie, ul. Nowogródzka 1, 11-700 Mr±gowo, tel. 89 741-95-80 , e-mail: pzd.sekretariat@powiat.mragowo.pl.
2. Z Inspektorem ochrony danych osobowych mo¿na siê skontaktowaæ poprzez email:, e-mail: iod@powiat.mragowo.pl;
3. Pani/ Pana dane osobowe przetwarzane s± w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.„ Dostawa paliw p³ynnych w 2023r. ” prowadzonym w trybie podstawowym art. 275 pkt 1;
4. Pana/Pani dane osobowe przetwarzamy przede wszystkim na podstawie art. 6 ust.1 lit, c
RODO, w ¶wietle którego przetwarzanie jest niezbêdne do wype³nienia obowi±zku
prawnego ci±¿±cego na administratorze, co w analizowanym przypadku wynika z mocy ustawy Pzp i wytycznych;
5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym w przypadku zamówieñ objêtych ustaw± Pzp zostanie udostêpniona dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp oraz tym, którym na podstawie odrêbnych przepisów przys³uguje prawo kontroli jak równie¿ zostan± udostêpnione w oparciu o przepisy o dostêpie do informacji publicznej.
6. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 przez 5 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udziale zamówienia a je¿eli czas trwania umowy przekracza 5 lat okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
7. Osoba, której dane dotycz± ma prawo do:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych:- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych ;- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
8. Skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy.
9. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
10. Nie przys³uguje Pani/ Panu:
a) w zwi±zku z art. 17, ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6, ust. 1 lit. c RODO.
11. Posiada Pani/ Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych
Osobowych gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pni/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.
12. Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest dla zamówieñ:
a) objêtych prawem zamówieñ publicznych wymogiem ustawowym okre¶lonym w ustawie Pzp zwi±zanym z udzielonym zamówieniem publicznym. Konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
13. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: S6.261.1.8.2022.AZ
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa ni¿ej wymienionych ilo¶ci i rodzajów paliw p³ynnych ( zapotrzebowanie roczne) do pojazdów s³u¿bowych i maszyn u¿ytkowanych przez Powiatowy Zarz±d Dróg w Mr±gowie w 2023 roku tj. od dnia 01.01.2023r. do dnia 31.12.2023r.
Szacunkowe ilo¶ci i asortyment paliw bêd±cy przedmiotem dostaw:
Benzyna bezo³owiowa Pb 95 – do 2 500 litrów
Olej napêdowy letni/zimowy – do 28 500 litrów
oraz p³ynów zwi±zanych z eksploatacj± pojazdów (oleje silnikowe, przek³adniowe, hydrauliczne, p³yny do ch³odnic, p³yny hamulcowe, woda destylowana itp.)
2. Dostawy bêd± realizowane na zasadzie dora¼nych, bezgotówkowych tankowañ w stacji paliw zlokalizowanej na terenie miasta Mr±gowa.
3. Wykonawca gwarantuje dobr± jako¶æ paliwa zgodn± z obowi±zuj±cymi normami spe³niaj±cymi wymagania jako¶ciowe okre¶lone dla paliw ciek³ych w Rozporz±dzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 pa¼dziernika 2015 r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dla paliw ciek³ych (Dz. U. z 2015 r. poz. 1680 z poz. zm.).
4. Wykonawca zobowi±zuje siê na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego do udostêpnienia ¶wiadectwa jako¶ci paliw.
5. Dostarczone paliwa musz± spe³niaæ wszystkie wymagania jako¶ciowe okre¶lone w:
a) obwieszczeniu Marsza³ka Sejmu Rzeczpospolitej Polskiej z dnia 30 stycznia 2018r. w sprawie og³oszenia jednolitego tekstu ustawy o systemie monitorowania i kontrolowania jako¶ci paliw (Dz. U. z 2022, poz. 1315,1576,1967),
b) Polskich Normach: PN-EN 228 (U) dla benzyn, PN-EN 590 (U) dla oleju napêdowego.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezo³owiowa
09134100-8 - Olej napêdowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin p³atno¶ci faktury
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale XIV SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w tym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e , ¿e posiada aktualn± koncesjê na obrót paliwami, wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki, uprawniaj±c± do wykonywania dzia³alno¶ci w zakresie obrotu paliwami, wymagan± przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tj. Dz. U. z 2022 r., poz. 1385, 1723, 2127), wa¿n± przez okres trwania umowy;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w tym zakresie
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy stawia warunek udzia³u w postêpowaniu w zakresie zdolno¶ci technicznej.
Wykonawca powinien posiadaæ co najmniej 1 stacje benzynow± na terenie miasta Mr±gowa.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmuj±:
1) O¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów ( Dz. U. z 2021 r., poz. 275), z innym Wykonawca, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej
2) 2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmuj±:
1) aktualna koncesja na obrót paliwami, wydana przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki, uprawniaj±cej do wykonywania dzia³alno¶ci w zakresie obrotu paliwami, wymaganej przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tj. Dz. U. z 2022 r., poz. 1385, 1723, 2127.), wa¿nej przez okres trwania umowy;
2) wykaz urz±dzeñ technicznych ( wykaz stacji paliw)dostêpnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. wype³niony i podpisany formularz ofertowy wraz z cenowym. 2. pe³nomocnictwo -je¿eli dotyczy. 3. zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby - je¿eli dotyczy.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj±c pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo powinno byæ za³±czone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia o których mowa w Rozdziale XV ust. 1 SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nienie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiany istotnych postanowieñ umowy mog± dotyczyæ:1) warunków i terminów p³atno¶ci,
2) zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT,
3) zmiany parametrów technicznych, je¶li przyczyni siê to do poprawy jako¶ci zamówienia, przy czym zmiana ta nie spowoduje zwiêkszenia kosztów realizacji zamówienia.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-12-07 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: ofertê wraz z wymaganymi dokumentami nale¿y zlo¿yæ w my¶l ustawy Pzp na stronie internetowej prowadzonego postêpowania na platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/pzd_mragowo
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-07 09:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z MR¡GOWA
- Przebudowa ci±gu komunikacyjnego granica powiatu - Burszewo - Warpuny - Zyndaki od km 4+120 do 5+120
- Wykonanie dokumentacji projektowej wraz ze STWiOR : Budowa przystani nad jeziorem Czos wraz z zagospodarowaniem terenu (k±pielisko os. Grunwaldzkie, nadbrze¿e Jaszczurcza Góra)
- Budowa drogi le¶nej, dojazdu po¿arowego w Le¶nictwie Z³oty Potok
wiêcej: przetargi w Mr±gowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BEZGOTÓWKOWY ZAKUP PALIW P£YNNYCH DO SAMOCHODÓW S£U¯BOWYCH I SPRZÊTU ZARZ¡DU DRÓG WOJEWÓDZKICH W KATOWICACH.
- Dostawa oleju napêdowego i preparatów smarowych
- Dostawa oleju napêdowego grzewczego dla potrzeb Krytej P³ywalni "Delfin" ul. Zamkowa 4, 42-100 K³obuck
- ¦wiadczenie us³ugi sprzeda¿y oleju napêdowego[ON], benzyny bezo³owiowej [E10]oraz AdBlue w systemie bezgotówkowym karty flota dla pojazdów s³u¿bowych, agregatów pr±dotwórczych oraz sprzêtu silnikowego
- Dostawa paliw do pojazdów s³u¿bowych dla Wojskowego Instytutu £±czno¶ci -Pañstwowego Instytutu Badawczego
- Dostawy paliw silnikowych - tankowanie pojazdów s³u¿bowych Placówka SG w Narewce (sprawa nr 7/ZP/WTiZ/25)
wiêcej: Paliwa »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.