eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SkoczówDostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z kompatybilnym pługiem odśnieżnym oraz piaskarką dla Miejskiego Zarządu Dróg.



Ogłoszenie z dnia 2022-11-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z kompatybilnym pługiem odśnieżnym oraz piaskarką dla Miejskiego Zarządu Dróg.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZARZĄD DRÓG

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241380964

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mickiewicza 14

1.5.2.) Miejscowość: Skoczów

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-430

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@mzd.skoczow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.skoczow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/skoczow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie i utrzymanie dróg.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z kompatybilnym pługiem odśnieżnym oraz piaskarką dla Miejskiego Zarządu Dróg.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7c71c8f7-60cc-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00465460

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00000479/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.7 Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z kompatybilnym pługiem odśnieżnym oraz piaskarką dla Miejskiego Zarządu Dróg.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00433603/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MZD.341.108.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z kompatybilnym pługiem odśnieżnym oraz piaskarką, spełniających poniższe wymagania techniczne:
Wymagania dla ciągnika: Silnik wysokoprężny o minimum czterech cylindrach i pojemności nie mniejszej niż 3600 cm3; Minimalna moc silnika – 110 KM; Norma emisji spalin – minimum Euro V; Przekładnia z minimalną ilością przełożeń: 36 biegów w przód, 36 biegów w tył; Rewers elektrohydrauliczny; Biegi pełzające; Napęd 4x4; Minimalna ilość wyjść hydrauliki zewnętrznej: 4 szt. – tył, 2 szt. – przód; Dwuobwodowa instalacja pneumatyczna do przyczep; Wałek WOM sterowany elektrohydraulicznie z prędkością 540/540 Eco; Zewnętrzne sterowanie wałkiem WOM; Zewnętrzne sterowanie tylnym TUZ; Przedni TUZ z udźwigiem minimalnym 2800 kg , sterowany poprzez joystick; Prędkość maksymalna - minimum 40 km/h; Maksymalny promień zawracania (bez użycia hamulca) – do 4,3 m; Pełne wyposażenie wymagane podczas poruszania się po drogach publicznych; Kabina ogrzewana i klimatyzowana, homologowana dla dwóch osób; Pulsacyjne światło barwy pomarańczowej; Ciągnik fabrycznie nowy, rok produkcji nie starszy niż 2022; Wymagany minimalny okres gwarancji – 36 miesięcy, z limitem motogodzin nie mniejszym niż 3000 m-h.
Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na w/w przedmiot zamówienia. W Formularzu ofertowym, (Załącznik nr 1 do SWZ), należy podać pełną liczbę miesięcy oferowanej gwarancji nie mniejszą niż 36 miesięcy (minimalny okres gwarancji) i nie większą niż 60 miesięcy. Udzielenie dłuższego okresu gwarancji nie będzie dodatkowo punktowane. Okres obowiązywania rękojmi wynosi dwa lata.
Okres udzielonej gwarancji stanowi kryterium oceny ofert, o którym mowa w Rozdziale 16 SWZ.
Wymagania dla pługu odśnieżnego: Pług do śniegu z dwuczęściowym zespołem roboczym umożliwiającym pracę w minimum 3 kombinacjach odchyleń regulowanych hydraulicznie; Montaż na przednim TUZ ciągnika; Szerokość robocza w zakresie: minimum – 235 cm, maksimum – 270 cm; Lemiesz gumowy; Masa własna - minimum 350 kg; Produkt fabrycznie nowy; Wymagany minimalny okres gwarancji dla pługu – 24 miesiące.
Wymagania dla piaskarki: Piaskarka samozaładowcza do powierzchniowego wysiewu piasku; Montaż na tylnym TUZ ciągnika; Szerokość robocza (posypywania) w zakresie 175 – 195 cm; Minimalna objętość skrzyni załadunkowej – 1m3; Masa własna piaskarki – minimum 500 kg; Produkt fabrycznie nowy; Wymagany minimalny okres gwarancji dla piaskarki – 24 miesiące.
Wymagania wspólne dla zamówienia: Dla zamawianego sprzętu Wykonawca dostarczy komplet dokumentów technicznych w języku polskim, i wszystkich innych dokumentów niezbędnych do rejestracji ciągnika; Koszty dostawy sprzętu do Zamawiającego ponosi Wykonawca. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do Bazy nr 1 w Skoczowie przy ul. Krzywej 4; W dniu dostawy w siedzibie Zamawiającego Wykonawca przeprowadzi szkolenie z zakresu obsługi podstawowej; Wykonawca zapewni autoryzowany mobilny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny dostarczonego sprzętu; W przypadku awarii sprzętu wymagany maksymalny czas reakcji serwisu do 5 dni roboczych (przez czas reakcji serwisu rozumie się – czas liczony od momentu zgłoszenia awarii, telefonicznie lub drogą elektroniczną, przez Zamawiającego do rozpoczęcia prac naprawczych przez Wykonawcę); Bezpłatny transport w przypadku konieczności dostarczenia przedmiotu zamówienia do serwisu Wykonawcy.
Wyżej wymieniony osprzęt musi w pełni współpracować z oferowanym ciągnikiem.
Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przedmiot umowy nowy, nieużywany, bez wad i uszkodzeń, sprawny technicznie, kompletny i gotowy do użytku.
Oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia będzie wolny od jakichkolwiek wad prawnych, obciążeń i roszczeń na rzecz osób trzecich, nie wystąpią w stosunku do niego jakiekolwiek ograniczenia w rozporządzaniu oraz nie będzie przedmiotem żadnego postępowania administracyjnego bądź cywilnego, jak również przedmiotem zabezpieczenia lub zajęcia z innego tytułu.
Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wszelkie ukryte wady fizyczne i wady prawne przedmiotu umowy.
Obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określa również załączony do SWZ wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 4.
Tam, gdzie w Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz jej załącznikach został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 lub ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji oraz będą zgodne pod względem: a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych), b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcja), e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, f) standardów emisyjnych.
Ilekroć w dokumentacji mowa jest o Polskich Normach, należy przez to rozumieć Polskie Normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne normy, lub dokumenty, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

43313100-1 - Pługi odśnieżające lemieszowe

34144440-4 - Piaskarki

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 345999,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 458790,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 345999,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "ARMAX" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 070021393

7.3.3) Ulica: ul. Wyzwolenia 49

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 345999,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.