Ogłoszenie z dnia 2024-08-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00376487/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Sprzątanie pomieszczeń w budynkach oraz terenu na zewnątrz budynków
Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu,
w okresie od 16.07.2024 r. do 15.07.2025 r.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Muzyczna im. Ignacego Jana Paderewskiego w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275731
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Święty Marcin 87
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-808
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.7.) Numer telefonu: 618568944
1.5.8.) Numer faksu: 618536678
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kanclerz@amuz.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.amuz.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-15b2a82a-2f00-11ef-86d2-4e696a6d8c251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Sprzątanie pomieszczeń w budynkach oraz terenu na zewnątrz budynkówAkademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu,
w okresie od 16.07.2024 r. do 15.07.2025 r.”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-15b2a82a-2f00-11ef-86d2-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00465465
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00287705/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Sprzątanie budynków AM w Poznaniu, ul. Święty Marcin 87, w okresie 16.07.2024 - 15.07.2025.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00376487
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3/AM/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 986962,02 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Sprzątanie pomieszczeń w budynkach oraz terenu na zewnątrz budynków
Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu,
w okresie od 16.07.2024 r. do 15.07.2025 r.”
4.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1087409,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1091313,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1087409,31 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Henryk Sienkiewicz ALKOM Firma Handlowo-Usługowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 630220053
7.3.3) Ulica: Falista 6/1
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-249
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Częściowe utrzymanie czystości i porządku w budynkach
1. COMUNALE sp. z o.o.
2. MANAAM sp. z o.o.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HENRYK SIENKIEWICZ "ALKOM" FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA
jakie przetargi wygrała firma
HENRYK SIENKIEWICZ "ALKOM" FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1087409,31 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-07-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPORTOWYCH II
- Montaż pomieszczeń portierni (stróżówki) wraz z instalacjami wewnętrznymi przy wjeździe do SP ZOZ MSWiA w Poznaniu im. prof. Ludwika Bierkowskiego od al. Solidarności wraz posadowieniem
- Ochrona obiektów Zarządu Dróg Miejskich w Poznaniu w latach 2025-2026
- Świadczenie usługi cateringowej dla Kancelarii Sejmiku i Departamentu Organizacyjnego i Kadr Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w grudniu 2024 roku, z podziałem na części
- Poprawa warunków odwodnienia w ciągu dróg powiatowych
- Aktualizacja Strategii Rozwoju Miasta Poznania 2020+
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Uprzątanie i zapewnienie utylizacji zwłok zwierząt dziko żyjących na terenie m. st. Warszawy.
- Usługa utrzymania czystości realizowana w budynkach Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Krzyków we Wrocławiu przy ul. Komandorskiej 16, ul. Podwale 30 i ul. Joannitów 14 oraz na terenach przyległych.
- Wykonywanie prac porządkowych w zakresie stałego utrzymania czystości budynku oraz terenu zewnętrznego Urzędu Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy przy ul. L. Kondratowicza 20 i ul. św. Wincentego 87
- Sprzątanie oraz wywóz odpadów komunalnych z miejsc publicznych na terenie gminy Krokowa
- Świadczenie usług w zakresie kompleksowego utrzymania czystości i dezynfekcji powierzchni w pomieszczeniach budynku Sądu Rejonowego w Gorlicach oraz sprzątania terenów przyległych do budynku
- Zadanie I - Świadczenie usługi sprzątania hali Arena Legionowo; Zadanie II - Świadczenie usługi sprzątania atrium oraz biur obsługi klienta w budynku Centrum Informacyjno-Administracyjnego
więcej: Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.