Ogłoszenie z dnia 2023-10-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00353806/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona osób i mienia w budynku Urzędu Dzielnicy Ursus.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Dzielnicy Ursus
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Czerwca 1976r. Nr 1
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-495
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jpaluszek@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia.um.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ochrona osób i mienia w budynku Urzędu Dzielnicy Ursus.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3a892768-3a91-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00465539
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00507047/24/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Ochrona osób i mienia w budynku Urzędu dzielnicy Ursus.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00353806
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UD.XI.WZP.271.33.2023.JPA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1030876,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Do zadań pracowników ochrony należeć będzie w szczególności:
1) całodobowe, nieprzerwane pełnienie dyżuru przez dwóch umundurowanych pracowników ochrony w budynku U.D. Ursus przy ul. Pl. Czerwca 1976 nr 1.
2) wydawanie i przyjmowanie kluczy od pomieszczeń służbowych tylko upoważnionym pracownikom i odnotowywanie tego faktu w książce wydania-przyjęcia klucza,
3) kontrolowanie stanu zamknięć pomieszczeń po zakończeniu pracy pracowników Urzędu,
4) właściwe reagowanie na przypadki prób zakłócania porządku w obrębie budynku,
5) czynne przeciwdziałanie próbom kradzieży lub włamania do pomieszczeń chronionych, zgodnie z określonymi w planie ochrony procedurami,
6) współdziałanie z innymi służbami w przypadku wystąpienia zagrożenia dla życia, zdrowia ludzkiego lub mienia,
7) powiadamianie osób upoważnionych o stwierdzonych uchybieniach i nieprawidłowościach mających wpływ na bezpieczeństwo ludzi i mienia w obiekcie U.D. Ursus,
8) umożliwienie wejścia do pomieszczeń służbowych po godzinach pracy lub w dni wolne tylko upoważnionym do tego pracownikom,
9) monitorowanie urządzeń i instalacji będącej w ruchu ciągłym i podejmowanie stosownych działań w przypadku wystąpienie awarii lub ich uszkodzeń,
10) udzielanie wstępnych informacji interesantom i kierowanie ich do właściwych pomieszczeń służbowych,
11) prowadzenie książki służby i odnotowywanie w niej wszystkich czynności podejmowanych w trakcie trwania dyżuru,
12) utrzymywanie stałej łączności ze stanowiskiem dowodzenia Agencji Ochrony i w przypadku zagrożenia żądania wsparcia załogi interwencyjnej,
13) posiadanie środków przymusu bezpośredniego, takich jak np. pałki typu tonfa szt 2 i kajdanki,
14) nadzór - obserwacja monitorów TV przemysłowej systemu monitoringu kamerowego pracującego w budynku i na zewnątrz U.D. Ursus, oraz obserwacje kamery monitorującej windy na przejściu kładką nad ul. Traktorzystów,
15) Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował zmotoryzowaną i wyposażoną w środki przymusu bezpośredniego oraz łączności bezprzewodowej zewnętrznej i wewnętrznej Grupą Interwencyjną do wykonania zadań określonych w Procedurze działania grupy interwencyjnej stanowiącej załącznik do projektowanych postanowień umowy.
16) interwencja w przypadku zadziałania urządzeń alarmowych, zabezpieczających kasy w budynku U.D. Ursus,
Oprócz obowiązków określonych powyżej, pracownicy Wykonawcy pełniący dyżur są zobowiązani do:
1) Pracownicy Wykonawcy będą doraźnie wykonywać inne czynności zlecone przez Zamawiającego uzgodnione w trakcie realizacji zamówienia, a w szczególności na żądanie Zamawiającego zapewnić odpowiednio dodatkową ochronę obiektu oraz jego otoczenia w szczególnych sytuacjach (np. podczas pobytu w chronionym obiekcie szczególnie ważnych delegacji lub gości).
2) Wykonawca zapewnia możliwość wsparcia i kontrolę pracownika ochrony pełniącego dyżur na chronionym obiekcie przez załogę interwencyjną.
3) Wykonawca zapewnia stałą łączność pracownika ochrony pełniącego dyżur na chronionym obiekcie z całodobowym stanowiskiem kierowania wykonawcy niniejszego przedmiotu zamówienia.
4) Odpowiedzialność Wykonawcy za powierzone mienie Zamawiającego w obiektach obejmujących przedmiot zamówienia rozpoczyna się w dniu przyjęcia ochrony fizycznej tych obiektów.
Termin realizacji zamówienia.
Termin wykonania zamówienia: zamówienie zrealizowane zostanie w terminie od dnia 15.12.2023r od godz. 1200 – do dnia 15.12.2025r. do godz. 12.00.
Ilości godzin wykonywania przedmiotu zamówienia przewidzianych przez Zamawiającego wynosi 35.040 (trzydzieści pięć tysięcy czterdzieści godzin) – w rozbiciu na lata jak poniżej:
- 2023 – 792 godziny
- 2024 – 17.520 godziny
- 2025 – 16.728 godzin
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1267978,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1548123,26 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1267978,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Security Emporio Sp. z o.o. Sp.K. - Lider konsorcjum
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Emporio Sp. z o.o. - członek konsorcjum, Vigor Security Sp z o.o. - członek konsorcjum.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 381762401
7.3.3) Ulica: Czernichowska 28
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-334
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Grupa interwencyjna, monitoring sygnałów alarmowych.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SECURITY EMPORIO SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
SECURITY EMPORIO SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1267978,46 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-12-15 do 2025-12-15SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont okien w pokojach studenckich wraz z częściową wymianą, montaż rolet w pokojach studenckich w budynku Domu Studenta nr 2 UW przy ul. Żwirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa
- Modernizacja instalacji wodociągowej przeciwpożarowej
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.25.2025
- Remont dr. woj. 721 na odc. od km 4+200 w m. Sękocin Las, pow. pruszkowski, gm. Raszyn do km 9+870 w m. Lesznowola, na terenie gm. Lesznowola, pow. piaseczyński, woj. maz. - nr postępowania 087/25
- wykonanie dokumentacji projektowej wymiany windy w komunalnym budynku użytkowym przy ul. Młynarskiej 16 w Warszawie wraz z jej realizacją w systemie "zaprojektuj i buduj".
- Remont domków na Poligonie Szkoleniowym w Kręsku Komendy Wojewódzkiej PSP w Warszawie.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie usługi ochrony mienia
- Ochrona fizyczna osób i mienia Targowiska Namysłowska oraz Bazaru Różyckiego
- Adm.261.1.2025-Całodobowa ochrona osób i mienia na rzecz Sądu Rejonowego w Rudzie Śląskiej przy ul. Bukowej 5A
- Usługa ochrony Centrum Przetwarzania Danych, budynków, lokali i terenu Parku Naukowo -Technologicznego w Opolu Sp. z o.o. oraz Centrum Usług Publicznych przy ul. Witolda Pileckiego 1 w Opolu
- Świadczenie usług dozoru i ochrony w siedzibie Starostwa Powiatowego we Wrocławiu przy ul. T. Kościuszki 131
- Realizacja usług pod nazwą "Ochrona osób i mienia w Muzeum Sił Powietrznych w Dęblinie, z siedzibą przy ul. Lotników Polskich 1 w Dęblinie"
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.